تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعفري: تحمل‌مان ديگر تمام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جعفري: تحمل‌مان ديگر تمام شده است
مديرعامل باشگاه فجرسپاسي گفت: اگر روال داوري به همين گونه ادامه داشته باشد ما سکوت‌مان را خواهيم شکست.

جعفر جعفري در خصوص تساوي فجرسپاسي مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: ما بازي خوبي مقابل اين تيم انجام داديم تراکتورسازي نياز به برد داشت زيرا قصد داشتند که به صدر جدول برسند اما بازيکنان ما جانانه 10 نفره مقابل اين تيم ايستادند و يک امتياز خوب مقابل اين تيم به دست‌ آورديم که من کمال تشکر را از بازيکنان و کادر فني دارم و اميدوارم در هفته‌هاي آينده روند موفقيت ما ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه با توجه به قعرنشيني فجرسپاسي در ليگ آيا به بازيکنان و کادر فني اولتيماتومي داده‌اند، تأکيد کرد: ما دوستانه با کادر فني و بازيکنان صحبت مي‌کنيم پيش از بازي با تراکتورسازي هم دوستانه با آنها صحبت کرديم به هر حال بازيکنان و کادر فني کم‌کاري نمي‌کنند و ما از آنها کم‌کاري نديده‌‌‌ايم اما خودشان هم بهتر مي‌دانند براي بقا در ليگ برتر بايد تمام ديدارهاي خانگي را با پيروزي پشت سر بگذارند.

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي با اشاره به قضاوت داوران، تصريح کرد: متأسفانه داوري‌ها خيلي به ضرر ما تمام شده است روز گذشته من با عسگري رئيس دپارتمان داوري هم صحبت کردم و 8-7 مورد را به او گوشزد کردم که حق ما را خورده‌اند در ديدار مقابل تراکتورسازي بازيکن حريف 2 متر در آفسايد بود اما داوري که او را بين‌المللي هم مي‌نامند صحنه را نديد و همان باعث اخراج حميد جوکار شد. اگر ما ساکتيم دليل نمي‌شود که هر کاري که دوست دارند انجام دهند.

وي افزود: مربيان ديگر براي کوچکترين اتفاقي جنجال به راه مي‌اندازند در ديدار مقابل استقلال بايد در دقيقه 88 براي ما پنالتي مي‌گرفتند در ديدار با نفت، داماش، صبا، تراکتورسازي و سپاهان هم برخي صحنه‌‌هاي مشکوک اتفاق افتاد ما واقعا از داوري‌ها مي‌ناليم و نسبت به قضاوت داوران اعتراض شديد داريم اين مسائل را هم مکتوب به عسگري اعلام کرديم اگر اتفاقي در ادامه مسابقات رخ ندهد سکوت خود را مي‌شکنيم. داوري‌ها به گونه‌اي است که واقعا حق ما را مي‌خورند تا کي ما بايد به خاطر اين مسائل سرمان بريده شود؟!

مديرعامل باشگاه فجرسپاسي يادآور شد: از فدراسيون مي‌خواهم در چيدمان داوري دقت داشته باشد تحمل ما تمام شده است. حميد جوکار را به اشتباه اخراج کردند از فدراسيون مي‌‌خواهم همانطور که اخراج ميثم حسيني را بازگرداند براي وضعيت حميد جوکار هم تجديد نظر کند تا عدالت در فوتبال رعايت شود ما ديگر تحمل‌مان در مورد مسائل داوري تمام شده اگر اتفاقي در ورزشگاه‌ها بيفتد مسئولان فدراسيون بايد جواب بدهند ما اتمام حجت‌مان را کرديم.

جعفري در مورد وضعيت ورزشگاه حافظيه شيراز، گفت: با توجه به تعطيلاتي که در نيم‌فصل وجود داشت وضعيت چمن ورزشگاه مطلوب شده و هم‌اکنون شرايط بسيار خوبي دارد جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنين هيأت فوتبال استان تشکر کنم.

دوشنبه 1392/10/16 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن