تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام حجت کی‌روش؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اتمام حجت کی‌روش؟




کارلوس کی‌روش حرف‌هایش را در نشست مطبوعاتی زد و خواهان اتحادی فوتبالی شد اما واکنش جامعه فوتبال ایران به این موضوع چه خواهد بود؟





تسنیم: کارلوس کی‌روش بعد از مدت‌ها مقابل نمایندگان رسانه‌های گروهی نشست و این بار لحن او نه تنها تند نبود بلکه موجی از امید و خواستن در صحبت‌هایش دیده می‌شد. کی‌روش خود را در یک بزنگاه تاریخی با فوتبال ایران یافته و حس حرفه‌ای او می‌گوید که می‌تواند با تیمش در جام جهانی موفق باشد.

او روز یکشنبه هم از این حس سخن گفته و 2 راه را پیش روی فوتبال ایران گذاشت، راهی از جاده نرمال و طبیعی و راه دیگر از مسیری ویژه به امید آنکه فوتبال ایران را به مرحله جهش از دور گروهی برساند.

کی‌روش حرف‌هایش را زد و شاید در روزی که آرام‌تر از همیشه بود با لحنی صلح جویانه با فوتبال ایران اتمام حجت کرد. او هشدار داد که 6 ماه زمان را به آسانی از دست داده‌ایم و این سوال باقی مانده که آیا قرار است 6 ماه باقی مانده را هم با سرگیجه و بی برنامه پشت سربگذاریم یا آنکه در یکی از 2 مسیر پیشنهادی کی‌روش با او همگام و هم مسیر خواهیم شد.

نکته اصلی اینجاست که باید به سرعت فوتبال ایران در انتخاب این 2 مسیر به اجماع برسد. کارلوس کی‌روش روز یکشنبه هم از آمادگی دیدار با مدیران و سرمربیان باشگاهی ایران سخن گفته و هم از سوی دیگر خواهان نقش آفرینی پر رنگ رسانه‌ها شد. ضمن آنکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چندین بار اعلام کرد که به دنبال الزام و اجبار نیست و تصمیم گیری درباره نقشه راه را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده است.

از این پس این مسئولان فدراسیون فوتبال هستند که در این بزنگاه تصمیم ساز خواهند بود. از یک سو امید میلیون‌ها ایرانی به تیم ملی است که در جام جهانی نام ایران را سرافراز کند و از سوی دیگر انتظار کسب بهترین نتایج از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود اما هنوز هم جدال چندین ماهه بر سر نحوه تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی باقی مانده و فرصت رو به اتمام است.

چاره‌ای پیش رو نخواهد بود جز آنکه فدراسیون فوتبال هرچه سریعتر نشست و فراخوانی با حضور مدیران و مربیان باشگاه‌های لیگ برتری و تصمیم سازان فوتبال کشور تشکیل دهد تا خواسته‌های 2 طرف روشن و سرنوشت و نقشه راه هم برای فوتبال ملی ایران و هم نمایندگان باشگاهی در آسیا مشخص شود.

کی‌روش راه را گفته؛ نرمال یا ویژه؛ نرمال یعنی 3 هفته تیم در اختیار او باشد و ویژه اینکه از 20 فروردین تیم را به او بدهند. حال انتخاب با فوتبال ایران است.






تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن