تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملوان و چند تيم ديگر عليه پرسپوليس و دايي/ استقلال در بلاتكليفي!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ملوان و چند تيم ديگر عليه پرسپوليس و دايي/ استقلال در بلاتكليفي!
خبرگزاري مهر - گروه ورزشي: هفته بيستم ليگ برتر درحالي اين هفته در يك روز برگزار مي‌‍شود كه پرسپوليس براي حفظ صدر جدول كار سختي در انزلي دارد. در اين هفته دو تيم تهراني منتظر ناكامي پرسپوليس هستند تا در خانه به صدر برسند و فولاد در اهواز و تراكتورسازي در كرمان هم شانس صعود به رده‌هاي بالاتر در اين هفته را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيستم از رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور فردا سه‌شنبه با برگزاري 8 مسابقه پيگيري مي‌شود، هفته‌اي كه با اتمام آن، دو سوم ليگ سيزدهم به پايان مي‌رسد و شايد باز هم شاهد تغييرات در بالا و پائين جدول باشيم. در اين هفته پرسپوليس درحالي به انزلي مي‌رود كه اگر در اين شهر امتياز از دست بدهد، با توجه به اينكه نفت تهران و استقلال در خانه به ميدان مي‌روند، ممكن است صدرجدول را از دست بدهد.

ملوان بندرانزلي - پرسپوليس
پيروزي در دو هفته اخير برابر مس كرمان و ذوب‌آهن باعث صدرنشيني پرسپوليس تهران شده است. البته با توجه به اختلاف بسيار نزديك امتيازها بين 6 تيم بالاي جدول، از دست دادن يك امتياز هم باعث سقوط چند پله‌اي يك تيم مي‌شود. شاگردان دايي با آگاهي كامل از اين مساله به انزلي سفر مي‌كنند تا براي حفظ صدرنشيني، مقابل تيم ملوان به پيروزي برسند.

علي دايي كه خاطره شيرين قهرماني در جام حذفي را دارد، نمي‌خواهد با از دست دادن صدرنشيني، روز تلخي را در انزلي سپري كند و با سقوط به رده‌هاي پائين‌تر اين شهر را ترك كند، به همين دليل با تكيه بر مردان جوان و با انگيزه‌اش با هدف پيروزي در اين ميدان باتلاق گونه انزلي به ميدان مي‌رود.

ميزبان پرسپوليس هرچند در بازي خانگي قبلي‌اش مقابل راه‌آهن مغلوب شد اما با كسب 6 پيروزي از 8 ديدار گذشته يكي از موفق‌ترين تيم‌هاي ليگ برتر در هفته‌هاي گذشته خصوصا نيم فصل دوم ليگ بوده است. آنها كه هفته پيش به لطف پيروزي برابر صنعتي در اهواز و شكست سايپا از پرسپوليس، به رده هفتم صعود كرد، براي حفظ يا ارتقاي اين رتبه به پيروزي مقابل پرسپوليس مي‌انديشد.

حضور مالك جديد و حل مشكلات مالي هم مزيد بر علت شده كه ملواني‌ها با انگيزه مضاعف مقابل پرسپوليسي‌ها صف آرايي كنند. اكبر غمخوار مديرعامل پيشين پرسپوليس، عضو جديد هيات مديره ملوان است و مازيار زارع و اميرحسين فشنگچي هم بايد مقابل تيم پيشين خود قرار بگيرند.

گسترش فولاد تبريز - صباي قم
شاگردان رسول خطيبي نيم فصل دوم را با 3 تساوي و يك شكست آغاز كرده‌اند، هرچند دو تساوي آنها برابر استقلال و سپاهان و در خارج از خانه رقم خورد اما اين نتايج باعث شده اين تيم تبريزي در بين 6 تيم پاياني جدول قرار بگيرند. آنها كه آخرين بار در هفته دوازدهم ليگ به پيروزي رسيده‌اند، در اين بازي خانگي مي‌خواهند به بحران 8 هفته‌اي خود در كسب برد پايان دهند اما قطعا براي رسيدن به اين هدف كار سختي را برابر صباي قم پيش رو دارد.

صبايي هم يكي از بحراني‌ترين تيم‌هاي ليگ هستند، 10 هفته است در حسرت پيروزي قرار دارند. آنها در 5 هفته گذشته با شكست زمين مسابقه را ترك كرده و بدترين تيم نيم فصل دوم هستند، به همين دليل براي رسيدن به آرامش نياز به پيروزي در اين بازي دارند. صبا در صورت ناكامي در اين بازي حتي احتمال سقوط به قعر جدول را هم دارند، به همين دليل صمد مرفاوي كار سخت‌تري نسبت به گذشته پيش رو دارد.

سايپا البرز - ذوب‌آهن اصفهان
شكست برابر پرسپوليس، سايپا را به رده هشتم فرستاد، تيمي كه در 4 هفته گذشته به پيروزي نرسيده است. انگين فيرات براي اينكه بتواند به وضعيت تيم خود بهبود بخشد، نياز به پيروزي در اين بازي خانگي برابر يكي از قعرنشينان ليگ برتر دارد و باخت در اين بازي، اين تيم را به رده‌هاي پائين‌تر مي‌رساند.

ذوب‌آهن هم كه از هفته نهم تا به امروز پيروز نشده، در روزي كه مجتبي تقوي مقابل تيم سابقش قرار مي‌گيرد، براي خروج از بحران بايد پيروز شود. از دست دادن امتياز در اين بازي ممكن است ذوب‌آهن را به قعرجدول بفرستد و يا اين تيم را همچنان در خطر سقوط به دسته پائين‌تر قرار دهد.

مس كرمان - تراكتورسازي تبريز
مس براي نجات از قعرجدول و تراكتورسازي براي بازگشت به صدر نياز به پيروزي در اين بازي دارند. مسي‌ها كه در هفته‌هاي اخير همچنان اسير حواشي ديدار خود با پرسپوليس هستند و اين بازي را هم بايد بدون سرمربي پشت سربگذارند، اگر در اين بازي پيروز شوند، فرصت نجات از قعرجدول را دارند.

در اين بازي تراكتورسازي‌ها هم براي جبران ناكامي در دو بازي گذشته به ميدان مي‌آيند. آنها كه در اين دو هفته برابر دو تيم اصفهاني در خانه ناكام ماندند، در كرمان به فكر پيروزي و صعود به رده‌هاي بالاتر جدو لهستند. بايد ديد در پايان اين بازي مظلومي مي‌تواند تيمش را نجات دهد و يا مجيد جلالي در اين بازي سخت، نمي‌گذارد تيمش وارد بحران در نتيجه‌گيري شود.

سپاهان اصفهان - فجرسپاسي شيراز
پيروزي برابر تراكتورسازي در تبريز به بحران سپاهان در كسب پيروزي پايان داد. آنها كه با تكيه بر آن پيروزي بار ديگر به جمع 5 تيم بالاي جدول نزديك شدند، اميدوارند با شكست دادن فجرسپاسي در خانه، به مدعيان قهرماني يا كسب سهميه آسيايي نزديك‌تر شوند.

البته رقيب آنها تيم فجري است كه همانند ديگر قعرنشينان، هفته‌هاست پيروز نشده‌اند. شاگردان پيرترين مربي ليگ برتر براي اينكه پس از 7 هفته بتوانند به پيروزي برسند، كار سختي را پيش رو دارند، آنهم برابر تيم سابق محمود ياوري كه بهترين تيم سال‌هاي اخير فوتبال ايران بوده است.

فولاد خوزستان - راه‌آهن سورينت
پيروزي در دو بازي گذشته باعث شد تيم فوتبال خوزستان فاصله خود را با صدرجدول كاهش دهد. آنها اميدوارند در اين بازي خانگي برابر يكي از قعرنشينان ليگ به پيروزي برسند تا در صورت ناكامي تيم‌هاي بالانشين تهراني، به صدرجدول باز گردند. اما راه‌آهن كه روزهاي پرنوساني را با ابراهيم‌زاده سپري مي‌كند، اگر نتواند در اهواز پيروز شود، به جمع فانوس بدستان نزديك خواهد شد.

همين مسائل حساسيت رسيدن به پيروزي در ديدار فولاد و راه‌آهن را كه هدايت آنها بر عهده دو مربي موفق سال‌هاي اخير فوتبال ايران بوده است، را بيشتر مي‌كند.

نفت تهران - استقلال خوزستان
رسيدن به رده دوم، جايگاهي بسيار خوب براي مردان يحيي گل‌محمدي است، آنها اگر بتوانند در تهران مقابل صنعتي خوزستان پيروز شوند و پرسپوليس در انزلي متوقف شود، اين تيم تهراني به صدرجدول مي‌رسد. البته پيش از اين نفت چندين مرتبه فرصت رسيدن به صدرجدول را داشت اما هر بار به دليلي آن را از دست داد.

رقيب تيم صباي قم، صنعتي خوزستاني است كه هرچند بازيكنان مطرح و باتجربه‌اي را در اختيار دارد اما در فصل جاري انتظارات را برآورده نكردند. آنها هفته پيش در خانه مغلوب ملوان شدند و اگر در اين بازي هم نتيجه نگيرند، ممكن است جايگاه دهم را از دست داده و به جمع 6 تيم پائين جدول برسند.

استقلال تهران - داماش گيلان
هنوز معلوم نيست اين بازي برگزار شود يا نه زيرا به علت مشكلات مالي، تيم داماش قصد سفر به تهران را ندارد. اگر اين تيم به تهران بيايد، آنوقت بايد گفت استقلال براي رسيدن به صدرجدول بايد منتظر شكست دو تيم تهراني ديگر باشد و با بردن داماش به اين موفقيت برسد. تيم قلعه‌نويي كه در دو هفته گذشته فجرسپاسي و صباي قم پيروز شده است، اگر در اين بازي پيروز شود، شانس رسيدن به جايگاه بهتري را دارد اما از دست دادن امتياز، اين تيم را به رده‌هاي پائين‌تر خواهد رساند.

البته داماش هم كه در بحران مديريتي قرار دارد، در چهار هفته گذشته سه شكست را تجربه كرده‌اند و اگر برابر استقلال به ميدان بيايند، بايد حداقل بدون امتياز تهران را ترك كند تا روزهاي بهتري را در ليگ برتر تجربه كند.

برنامه كامل ديدارهاي هفته بيستم از رقابتهاي سيزدهمين دوره ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به شرح زير است:
سه‌شنبه - 03/10/92
* ملوان بندرانزلي- پرسپوليس، ساعت 14:30، ورزشگاه تختي انزلي
* گسترش فولاد تبريز - صباي قم، ساعت 14:30، ورزشگاه اختصاصي گسترش
* سايپا البرز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 14:30، ورزشگاه انقلاب كرج
* مس كرمان - تراكتورسازي تبريز، ساعت 15، ورزشگاه امام علي(ع) كرمان
* سپاهان اصفهان - فجرسپاسي شيراز، ساعت 15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* فولاد خوزستان - راه‌آهن سورينت، ساعت 15، ورزشگاه تختي اهواز
* نفت تهران - استقلال خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه دستگردي تهران
* استقلال تهران - داماش گيلان، ساعت 16:25، ورزشگاه آزادي تهران

جدول گلزنان ليگ برتر:
9 گل: كريم انصاري‌فرد (تراكتورسازي تبريز)، رضا عنايتي (صباي قم) و لوسيانو پريرا (فولاد خوزستان)

8 گل: سيدجلال رافخايي (ملوان بندرانزلي)

7 گل: سجاد شهباززاده (سايپا البرز) و رضا نوروزي (نفت تهران)

6 گل: مهدي رجب‌زاده (ذوب‌آهن اصفهان)

5 گل: محمدرضا خلعتبري و سيدمهدي سيدصالحي (پرسپوليس)، محمد غلامي (سپاهان)، مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)، ميلاد ميداوودي (صنعتي خوزستان)، لوسيانو ادينهو (مس كرمان)، امين متوسل‌زاده (داماش گيلان) و بختيار رحماني (فولاد خوزستان)

4 گل: محمد قاضي و فرهاد مجيدي (استقلال)، مسعود حسن‌زاده و روح‌الله سيف‌اللهي (داماش گيلان)، سعيد دقيقي (تراكتورسازي تبريز)، جابر انصاري (گسترش فولاد) و فريد بهزادي كريمي (صباي قم)

جدول رده‌بندي ليگ برتر

* اين جدول، طبق جدول سازمان ليگ تنظيم شده است

كد خبر: 2200720

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۰:۳۰

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن