تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: به بازيکنان جوانم ايمان دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرانچار: به بازيکنان جوانم ايمان دارم
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: من به بازيکنان جوان خود ايمان دارم و مي‌دانم که آنها اشتباه نمي‌کنند.

زلاتکو کرانچار پس از پيروزي يک بر صفر سپاهان مقابل صباي قم اظهار داشت: همانطور که روز گذشته هم در کنفرانس مطبوعاتي گفتم ما براي کسب سه امتياز به ميدان آمديم بازي خوبي به نمايش گذاشتيم، مي‌دانستيم که بازي دشواري مقابل صبا خواهيم داشت. البته صبا هم عملکرد خوبي داشت و به هر دو تيم تبريک مي‌گويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: بازيکنان ما مي‌دانستند که براي قرار گرفتن در کورس قهرماني بايد سه امتياز بازي را کسب کنند به همين جهت همان دستوراتي که در تمرينات به آنها داده بوديم به خوبي در زمين اجرا کردند و توانستند سه امتياز کسب کنند.

سرمربي سپاهان درباره استفاده از بازيکنان جوان خاطرنشان کرد: من به بازيکنان جوانم ايمان دارم. اميرحسين کرمي با هفده سال سن و حسين شريفي محصولات آکادمي فوتبال سپاهان هستند. مي‌دانم که آنها هيچ اشتباهي در زمين نخواهند داشت، من مي‌خواستم در بازي‌هاي گذشته از حضور آنها در زمين استفاده کنم اما اين اتفاق رخ نداد و در اين بازي به آنها ميدان دادم.

کرانچار در خصوص وضعيت جواهير سوکاي تصريح کرد: او مرحله ترميمي خود را پشت سر گذاشته و هم‌اکنون در وضعيت خوبي به سر مي‌برد البته کمي با آمادگي‌اش فاصله دارد و مي‌خواهيم به مرور زمان شرايط را براي حضور 100درصدي او فراهم کنيم.

وي درباره حضور سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: يک بازيکن هلندي‌الاصل به تيم ما اضافه مي‌شود و فکر مي‌کنم با بازگشت سوکاي و محرم نويدکيا مشکلي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا نخواهيم داشت.

کرانچار در مورد اينکه شايعاتي مبني بر مربيگري نويدکيا براي فصل آينده مطرح شده است، گفت: تمام پزشکان تيم تلاش مي‌کنند تا او را بتوانند به تمرينات تيم برسانند و به جمع بازيکنان اضافه شود.

شنبه 1392/10/14 18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن