تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802825352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهتر است مسئله تيم ملي و باشگاه‌ها را نظرسنجي كنيدقلعه‌نويي: كرانچار هم خارجي است، حداقل حرف او را گوش كنيد/ از دژاگه گله دارم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بهتر است مسئله تيم ملي و باشگاه‌ها را نظرسنجي كنيدقلعه‌نويي: كرانچار هم خارجي است، حداقل حرف او را گوش كنيد/ از دژاگه گله دارم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: كرانچار حرف خوبي زده است، آن قلم‌به دستاني كه ايران و ايراني را دوست ندارند حرف‌هاي او را گوش كنند.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين صبح امروز استقلال اظهار داشت: خدا را شكر در بازي مقابل صبا توانستيم بازي خوب و منطقي انجام دهيم و سه امتياز حساس را مقابل اين تيم كسب كنيم. داماش هم تيم بسيار خوبي است كه مدير خبره ،‌معرفتي،‌فني دارد و همچنين سرمربي خوبي دارد و بازيكنان خوبي هم در اين تيم حضور دارند.

وي ادامه داد: طبيعتا يكي از بازي‌هاي سخت ما خواهد بود اما استقلال هم روز به روز بهتر مي‌شود و بازيكنان خدا را شكر مي‌رسند اما مشكل عمده ما مصدوميت بازيكنان ملي‌پوش است كه در اين بازي هم جواد نكونام و هاشم‌بيك زاده را نداريم. در كنار اين موضوع دغدغه‌هاي مالي هم وجود دارد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد وضعيت نكونام يادآور شد: جا دارد از تيم پزشكي تشكر كنم. فكر كنم امسال پركارترين سال خود را سپري كردند آنهم به خاطر اينكه درگير تيم ملي بوديم و بدنسازي هم نكرديم. امروز جلسه‌اي در اين باره برگزار مي‌شود و فكر نمي‌كنم مشكل خاصي وجود داشته باشد.

قلعه‌نويي در مورد اينكه روز گذشته مطرح شده است كه پژمان منتظري از جمع‌ آبي‌پوان جدا خواهد شد، تصريح كرد: به نظر من پژمان جزء بازيكنان بااخلاق تاريخ استقلال است. او در سال‌هايي كه در اين تيم حضور داشته حاشيه‌اي نداشته و فقط بازي خود را دنبال كرده است. در سال‌هاي گذشته هم پيشنهادهاي خوبي داشت كه نرفت. امسال هم چنين اتفاقي رخ داد. طبيعتا اگر او دو سه هفته گذشته در فصل نقل و انتقالات چنين تصميمي مي‌گرفت ما يك مدافع جذب مي‌كرديم. هر چند كه هيچ كس جاي پژمان را نمي‌گيرد اما هم اكنون ما درگير سه جام هستيم و نمي‌توانيم اجازه دهيم اين بازيكن از اين تيم جدا شود. به هر حال من اين مسئله را در اختيار باشگاه گذاشته‌ام اما نظر شخصي من منفي است. اگر سه هفته جلوتر بود طبيعتا اين كار را انجام مي‌داديم.

وي در مورد اينكه آيا خود پژمان منتظري دوست دارد از جمع آبي‌پوشان جدا شود يا خير،‌گفت: اين موضوع را بايد از خودش بپرسيد. او دوست ندارد اما به هر حال شايد مشكلات مالي وجود داشته باشد كه ما شرمنده بازيكنان شويم.

سرمربي استقلال در مورد اينكه از سوي وزارت ورزش اعلام شده قرار نيست كمكي به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس صورت بگيرد، خاطرنشان كرد: ما در اينجا دو بحث داريم، يكي تغيير دولت و ديگري اينكه وزير دير انتخاب شد. مشكلات اقتصادي هم در كل مملكت وجود دارد و در وزارت ورزش هم چنين مسئله‌اي ديده مي‌شود. آقاي گودرزي اولويت‌بندي مي‌كند. زماني كه كارمند وزارت حقوق نگرفته طبيعتا به آنها مي‌رسد. از طرف ديگر استقلال و پرسپوليس براي تيم ملي هستند. بالاخره كار بسيار مهمي است بايد با برنامه جامع وكامل به بخش خصوصي واگذار شود. نمي‌شود تيم بزرگي چون استقلال و پرسپوليس را بدون برنامه دست هر كسي بدهيم. هم اكنون مشكل ما اين است كه بايد پول تزريق شود. مصوبه مجلس محترم بوده كه 50 درصد آن را خود باشگاه تامين كند كه فتح‌الله‌زاده و هيئت مديره اين كار را انجام دادند. 50 درصد ديگر را هم بايد وزارتخانه تامين مي‌كرده كه يك سري ايرادات قانوني وجود داشت كه بايد در كميسيون بودجه برطرف شود كه پس از آن دست وزارتخانه باز شود.

وي افزود:‌چنين مسائلي زمان مي‌برد و ما هم اكنون بلاتكليف هستيم اميدوارم آقاي گودرزي كه اهل فن و دانشگاهي است هر چه سريع‌تر با مديريت خوب خود اين مشكل را برطرف كند.

قلعه‌نويي در مورد همكاري باشگاه‌ها با تيم ملي و جلسه‌اي كه قرار بوده كي‌روش با سرمربيان ليگ برگزار كند، يادآور شد: در قديم كي‌روش اعلام مي‌كرد اين موضوع بايد در اتاق بين سرمربيان مطرح شود اما به هر حال او برنامه‌هاي خود را تشريح كرد. بحث من اين است كه بايد تعامل وجود داشته باشد اما بايد هم منافع باشگاه‌ها ديده شود هم تيم ملي. دوستان كم لطف هستند. يك سري از دوستان كه ايراني را دوست ندارند مي‌خواهم سهم ليگ را در صعود تيم ملي ناديده بگيرند. خود شما بهتر از ما اين افراد را مي‌شناسيد. يك سري افراد دوست ندارند ايران و ايراني شكل بگيرند و عزت ايراني بالا برود. دنبال يك سري قلم‌هايشان هستند و اهدافشان هم مشخص است اما بحث من اين است كه ليگ در صعود تيم ملي كم‌سهم و بي‌تاثير نبود.

قلعه‌نويي يادآور شد: 31 كشور دنيا نمي‌شود يك مدل حرف بزنند و فقط ايران يك مدل ديگر رفتار كند ما بايد در درجه اول منافع ايران و تيم ملي را در نظر بگيريم ودر كنار آن سهم باشگاه‌ها را هم نمي‌توان ناديده گرفت. نمي‌توان خداي ناكرده مقابل تيم‌هاي عربي زنگ تفريح شويم. شما مي‌توانيد يك نظرسنجي بگذاريد حتي آنهايي كه در ليگ قهرمانان آسيا سهم ندارند دوست دارند 4 باشگاه خصوصا استقلال كه سهم زيادي در تيم ملي دارد، اينگونه به ليگ قهرمانان آسيا برود؟ همه جاي دنيا چنين موضوعي وجود دارد. 31 كشور ديگر در جام جهاني هستند و مي توان الگوبرداري كرد. بايرن مونيخ شب گذشته قهرمان جام باشگاه‌هاي جهان شد. اين تيم در چندين جام مسابقه مي‌دهد آيا آنها هم اينگونه رفتار مي‌كنند؟ من معتقدم اينگونه نمي‌توان رفتار كرد اما با تعامل خوبي كه با كي‌روش صورت بگيرد مي‌توان كارها را پيش برد.

وي با اشاره به صحبت‌هاي كرانچار تاكيد كرد: سرمربي سپاهان حرف‌هاي خوبي زده است. آدم‌هايي كه قلم‌شان براي اين آدم‌ها نوشته مي‌شود به هر حال حرف كرانچار را لحاظ كنند. آدم‌هايي كه مي‌خواهند ايران و ايراني را خُرد كنند حداقل صحبت‌هاي كرانچار را بشنوند. اوهم خارجي است اگر به حرف قلعه‌نويي گوش نمي‌كنند به حرف كرانچار كه مي‌توانند گوش كنند. او به هر حال مربي بزرگي بوده و در جام جهاني حضور داشته است. سرمربي تيم ملي بوده با قلعه‌نويي مشكل دارند با كرانچار كه مشكلي ندارند. حداقل دنبال اين خارجي هم باشند.

وي در مورد حضور بازيكنان دو رگه در تيم ملي و اينكه آيا اين مسئله خطري براي فوتبال ما ندارد با توجه به اينكه بازيكنان ليگ ناديده گرفته مي‌شود، گفت:‌به نظرم لفظ دورگه خوب نيست به هر حال مليت آنها اگر ايراني است كه ايراني به حساب مي‌آيند. من يك گله‌ از دژاگه دارم ، در آن زمان كه در تيم ملي بودم با پدرش صحبت كرديم و خود من براي جام ملت‌ها او را مي‌خواستم اما پدرش يك حرف‌هايي زد كه نمي‌خواهم بگويم. ما هم در آن زمان اين كار را كرديم. اينكه بگوييم دو رگه است درست نيست. ماهيتش ايراني است اما خارجي اكشور بازي مي كند. نبايد اينگونه باشد كه قابليت‌هاي ليگ را در نظرنگيريم. من هم با اين طرح موافقم. زيرا در نهايت ايراني هستند. شايد در خارج از كشور زندگي كرده‌اند به هر حال دنيا دنياي ارتباطات شده و تعاملات جهاني بايد وجود داشته باشد. اين را هم زياد مطرح نكنيم بهتر است شما آرژانتين رانگاه كنيد كه از 11 بازيكن شايد 10 بازيكن آنها بيرون از آرژانتين بازي مي‌كنند.

سرمربي استقلال در مورد اينكه اعلام مي‌شود شايد احتمال مي‌رود پس از جام جهاني اين بازيكنان دو رگه در تيم ملي حاضر نشوند، گفت: شك نداريم كه ما بازيكنان بسيار خوبي داريم متاسفانه برخي دوستان ليگ و بازيكنان ايراني را با قلم‌هايشان زير سؤال مي‌برند. ما بازيكنان بسيار خوبي داريم اگر بحث سخت‌افزاري باشگاه‌ها و بودجه باشگاه‌ها و همچنين زمين‌ها درست شود ببينيد اگر جزو 20 كشور برتر دنيا نشديم. اما آنهايي كه قلم به دست هستند و قلم‌شان به آن سمت است، به اين سمت نمي‌آيند زيرا ايران را دوست ندارند و جاهاي ديگر را دوست دارند. نمي‌آيند مشكلات را بگويند اگر امكانات وجود داشته باشد ببينيد ليگ ما چه تحولي ايجاد خواهد شد. به نظرم سهم ليگ براي صعود به جام جهاني كم نبوده اما آن قلم‌ به دستاني كه بارها گفتم دنبال اين هستند كه ايران و ايراني را بكوبند مشكلات را نگويند و اين مسائل را پوشش ندهند. آنها دنبال چيز ديگري هستند به نظرم ليگ ايران از نظر نيروي انساني جزو 20 كشور برتر است و اگر بحث سخت‌افزاري آن را درست كنند مي‌توانيم پيشرفت كنيم.

انتهاي پيام/خ

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن