تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802884812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد تمديد قرارداد پنج ساله به شمسايي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيشنهاد تمديد قرارداد پنج ساله به شمسايي
مالک باشگاه دبيري تبريز در ارتباط با قهرماني نيم‌فصل و حضور عجيب افتخاري در رختکن تيمش اظهارنظر کرد و از پيشنهاد تمديد پنج ساله قرارداد سرمربي اين تيم خبر داد.

افشين دبيري درباره پيروزي پر گل تيمش مقابل تاسيسات دريايي تهران و کسب قهرماني نيم فصل ليگ برتر فوتسال مطرح کرد: هر دو تيم دبيري و تاسيسات فوتسال خوبي ارائه کردند ولي با توجه به برنامه ريزي که در تعطيلات نيم فصل داشتيم و تمرين هاي خوب بازيکنان توانستيم سه امتياز حساس بازي را به دست بياوريم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: قهرماني نيم فصل را کسب کرديم اما هيچ کس براي اين عنوان جايزه نمي دهد. ولي با روحيه بالا و رفاقتي که در تيم مي بينم، اميدوارم در هفته هاي آينده و بازي هاي نيم فصل دوم نيز بهترين نتايج را کسب کنيم. باشگاه نيز تمام امکانات و حمايت هاي لازم را انجام خواهد داد.

مالک باشگاه دبيري تبريز همچنين در ارتباط با حضور رضا افتخاري بعد از پايان بازي در رختکن دبيري اظهار کرد: مسائلي وجود داشت که بايد کادرفني تيم درد و دل هايشان را با افتخاري در ميان مي گذاشتند. وحيد شمسايي هم در صحبت هايش با رئيس کميته فوتسال گفت که توقع دارد با توجه با جايگاه دبيري در جدول، نيم نگاه بهتري به تيم داشته باشند. به هر حال با توجه به صدرنشيني تيم در ليگ، تنها دو نفر به آخرين اردوي تيم ملي دعوت شده بودند که فرهاد فخيم هم با ناراحتي خداحافظي کرد. البته من و شمسايي در حال صحبت با فخيم هستيم تا او را به بازگشت به تيم ملي قانع کنيم چون در اوج آمادگي اش قرار دارد. اما اميدواريم کادر فني تيم ملي هم در اردوهاي آينده نفرات بيشتري از دبيري را فرا بخواند تا ايران بتواند افتخارات قبل را تکرار کند.

دبيري همچنين در پاسخ به اين پرسش که گفته مي شود شمسايي در رختکن اعتراضش نسبت به توهين خسوس به هاشم زاده را با افتخاري مطرح کرده است، توضيح داد: همين طور است و وحيد درباره اين موضوع به صورت جدي با افتخاري صحبت کرد. ما معتقديم حرکت خسوس توهين به تمام مربيان و حتي بازيکنان فوتسال ايران است و اميدواريم برخورد لازم با خسوس شود. شايد خسوس در جريان بازي احساساتي شود اما اين احساسات را بايد طور ديگري تخليه کند نه اينکه مربي ايراني تيم ملي را هل دهد. او خودش را در خانواده اش تخليه کند نه در ايران و بر سر مربي و بازيکن ايراني!

وي در ارتباط با مذاکره باشگاه دبيري با تيم ملي کرواسي براي آمدن به ايران و انجام بازي تدارکاتي با تيم ملي، تصريح کرد: آقاي ميلان مدير عامل باشگاه آلومنس که عضو هيات رئيسه کميته فوتسال کرواسي نيز است قول مساعد براي هماهنگي بازي دوستانه ايران و کرواسي را داده و کميته فوتسال هم نامه اي را برايشان ارسال کرده است. ما نيز پيگير ماجرا هستيم تا بازي در تاريخ هاي 20 تا 30 فروردين برگزار شود.

مالک باشگاه دبيري تبريز همچنين در پاسخ به اين پرسش که چرا با وجود نياز کادر فني، هيچ بازيکني در زمان نقل و انتقالات نيم فصل را جذب نکرد، گفت: ما تنها به دنبال جذب قدرت بهادري بوديم که مشکل او نيز با فرش آرا حل شد و در مشهد ماند. نفراتي ديگري که در نظر داشتيم مورد تاييد کادر فني قرار نگرفت. چون مربيان تيم معتقدند بازيکني که قرار است به تيم اضافه شود بايد سطح بالاتري از بازيکنان فعلي داشته باشد.

افشين دبيري در پايان نيز از پيشنهاد تمديد قرارداد پنج ساله با وحيد شمسايي خبر داد و به ايسنا گفت: همکاري ما با برادران شمسايي روي رفاقتي که از قبل با هم داريم استوار است. زماني هم که خود وحيد مايل باشد، با افتخار در خدمتش خواهيم بود. صحبت هايي هم شده و ما پيشنهاد تمديد پنج ساله به او داده و اميدواريم بتوانيم قرارداد حداقل سه ساله با او ببنديم. ان‌شاءالله بعد از قهرماني تيم در ليگ برتر و راه يافتن به جام باشگاه هاي آسيا قرارداد را نهايي مي‌کنيم.

جمعه 1392/10/13 09:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن