تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: خودم به صورت شفاهی به کی‌روش پیشنهاد تمدید قرارداد دادم/برای تیم زیر ۲۰ ساله‌ها دنبال مربی خارجی هستیم/ با پوما به توافق رسیدیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کفاشیان: خودم به صورت شفاهی به کی‌روش پیشنهاد تمدید قرارداد دادم/برای تیم زیر ۲۰ ساله‌ها دنبال مربی خارجی هستیم/ با پوما به توافق رسیدیم
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به بی‌اطلاعی کی‌روش از پیشنهاد تمدید قرارداد به او گفت: خودم به این مربی به صورت شفاهی پیشنهاد دادم که تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در ایران بماند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسینم، علی کفاشیان، درباره اظهارات روز گذشته کی‌روش و اینکه او دو راه عادی و ویژه را پیش روی فوتبال ایران قرار داده است عنوان کرد: به طور حتم اولویت با تیم ملی است. اگرچه لیگ قهرمانان نیز برای ما اهمیت دارد اما تیم ملی باید با آمادگی مناسب راهی جام جهانی شود.

وی ادامه داد: به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد دادیم لیگ قهرمانان آسیا را به شهریورماه موکول کند اما بعید می‌دانم با این پیشنهاد موافقت شود. مسابقات جام جهانی هر 4 سال یک بار و لیگ قهرمانان هر سال انجام می‌شود به همین دلیل جام جهانی برای ما از اولویت بالاتری برخوردار است و مردم نیز انتظار دارند تیم ملی کشورشان در جام جهانی موفق باشند.

کفاشیان تاکید کرد: به طور حتم راه حل ویژه‌ کی‌روش که اعتقاد دارد بازیکنان باید از 20 فروردین در اختیارش باشند بهتر است و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم به تیم ملی کمک بزرگی خواهیم کرد. با تیم‌های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند صحبت خواهم کرد تا بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

وی گفت: کی‌روش می‌گوید اگر تیم را سه هفته هم به من بدهید کارم را انجام می‌دهم اما ما اعتقاد داریم او باید تیم ملی را به مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشد. رسانه‌ها و کارشناسان به ما بگویند که نفع فوتبال ما در چیست و آیا در آن زمان بازیکنان باید در اختیار تیم ملی باشند یا باشگاه‌ها؟

رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان اتمام لیگ برتر اظهار داشت: موافق پایان لیگ در اسفندماه نیستم چرا که به بازیکنان فشار می‌آید و احتمال مصدومیت آنها زیاد می‌شود. لیگ برتر 20 فروردین به پایان می‌رسد و جام حذفی نیز برگزار می‌شود.

کفاشیان درباره بازی‌های دوستانه و اینکه با توجه به برگزاری زودتر از موعد دیدار با کویت چه حریف تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده به تسنیم گفت: کی‌روش عقیده دارد با توجه به اینکه تیم ملی بازی اول خود در جام جهانی برابر نیجریه برگزار می‌کند در اولین بازی تدارکاتی باید به مصاف یک تیم آفریقایی بروند. او می‌خواهد میخ اول را در جام جهانی محکم بکوبد و به همین خاطر در نظر دارد با یک تیم آفریقایی بازی کند. هنوز نام تیمی قطعی نشده و به محض اینکه این اتفاق رخ دهد آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اینکه کی‌روش گفته فدراسیون فوتبال ایران به او برای تمدید قراردادش تا جام ملت‌های آسیا پیشنهادی نداده است گفت: به صورت شفاهی به کی‌روش پیشنهاد دادم که تا پایان جام ملت‌های آسیا در ایران بماند. او اکنون سرمربی ایران است و به همین دلیل به او پیشنهاد شفاهی و نه کتبی دادیم.

کفاشیان درباره انتخاب سرمربی تیم امید تاکید کرد: به دنبال انتخاب کادرفنی برای تیم 20 ساله‌ها هستیم که قرار است سال آینده در مسابقات آسیایی اینچئون کره شرکت و خود را آماده حضور در مسابقات مقدماتی المپیک 2016 کند.

وی گفت: تیمی که در اختیار منصوریان است تیم زیر 22 سال است و ما می‌خواهیم برای تیم 20 ساله‌ها مربی خارجی بیاوریم. در حال بررسی گزینه‌ها هستیم تا بهترین فرد را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره اینکه آیا در پرونده علی دایی ورود خواهد کرد گفت: باشگاه پرسپولیس در این باره اعتراض داشت و من نیز این پرونده را به کمیته استنیاف ارجاع دادم و به جز این مورد کار دیگری انجام نداده و نخواهم داد. کمیته استیناف مستقل عمل می‌کند و تاکنون نشده که من به این کمیته و یا کمیته انضباطی بگویم چه رایی را صادر کند.

کفاشیان ادامه داد: به این دو کمیته توصیه می‌کنم اما هیچ‌گاه تاکید نمی‌کنم چه رایی صادر کنند. نقشی در ماجرای پرونده دایی ندارم اما معتقدم حرمت‌ها باید حفظ شود.

وی در پایان در مورد اسپانسر تیم‌های زیر 22 سال گفت: با توجه به اینکه قرارداد ما با آل‌اشپورت شامل حال تیم زیر 22 ساله‌ها نمی‌شود، با شرکت پوما در این زمینه به توافق رسیده‌‌ایم.



1392/9/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن