تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مربي ايراني در تيم ملي فوتسال تكذيب شد/ قرارداد خسوس تمديد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حضور مربي ايراني در تيم ملي فوتسال تكذيب شد/ قرارداد خسوس تمديد مي‌شود
سرپرست كميته فوتسال فدراسيون فوتبال خبر عدم تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي فوتسال را نادرست دانست و حضور يك مربي ايراني به جاي خسوس كاندلاس در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را تكذيب كرد.

سيدرضا افتخاري در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر عدم تمديد قرارداد خسوس كاندلاس و احتمال حضور يك مربي ايراني روي نيمكت تيم ملي در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا، اظهار داشت: اين خبر درست نيست. بعد از مشكلات مالي كه براي كميته ملي المپيك پيش آمد، كميته فوتسال خودش تصميم گرفت كه پول قرارداد سرمربي تيم ملي را بدهد. الان وزارت ورزش و يا كميته المپيك بودجه ما را نمي‌دهند كه بخواهند براي ما تصميم بگيرند.

وي افزود: شايد اگر وزارت ورزش مطلع شود كه ما بابت خسوس از آنها پول نمي‌گيريم، مطمئنا اين حرف خود را براي عدم تمديد قرارداد سرمربي تيم ملي پس مي‌گيرند. ضمن اينكه وزارت ورزش هر تصميمي بگيرد آنرا با علي كفاشيان در ميان مي‌گذارد و كفاشيان هم چيزي در اينباره به ما نگفته است.

سرپرست كميته فوتسال در پايان گفت: شايد مطرح كردن تغيير سرمربي ايران در جام ملت‌ها و حضور يك مربي ايراني روي نيمكت ايران جو سازي باشد كه بعضي از دوستان پشت آن باشند. من با اطمينان به شما مي‌گويم كه چنين اتفاقي نمي‌افتد.

كد خبر: 2202196

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۲:۰۷

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن