تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802998368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا «دیروز، امروز، فردا» به فساد در تامین اجتماعی نمی‌پردازد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
چرا «دیروز، امروز، فردا» به فساد در تامین اجتماعی نمی‌پردازد؟

چرا «دیروز، امروز، فردا» به فساد در تامین اجتماعی نمی‌پردازد؟
یکی از دلایلی که برنامه‌های سیاسی در تلویزیون تنها در برهه‌های خاصی چون انتخابات، بیننده دارد و بعد از آن گویا تنها برای تماشای یک عده خاص تولید و پخش می‌شود این است که از جریان روز کشور و مطالبات واقعی مردم، دور است. به گزارش نامه نیوز، محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:

برنامه سیاسی و سیاست‌زده «دیروز، امروز، فردا» هم از همین دست برنامه هاست که در ایام انتخابات و باز شدن فضای سیاسی و تلاش برای مشارکت حداکثری، بیننده متفاوت و متنوعی دارد اما بعد از انتخابات دوباره تریبون تک صدایی عده ای می‌شود که...

قصد ورود به چگونگی تولد و ادامه حیات این برنامه را ندارم که تقریبا همه در جریانش هستیم؛ سوال اصلی اینجاست که چرا برنامه‌ای که داعیه روشنگری و آینده نگری دارد در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی وارد نمی‌شود و هنوز هم به شکل خودجوش و «ملو» بر طبل طرفدارای از دولت نهم و دهم می‌کوبد؟ گویا این برنامه کنترات آقای احمدی نژاد و دوستدارانش است و انگار نه انگار فضای سیاسی - اجتماعی کشور پس از انتخابات امسال، تغییرات اساسی کرده است.


بدتر از این نگاه حاکم در برنامه، خط دهی‌های ناشیانه و مدیریت سایه ای است که در برخی برنامه‌ها، کارشناسان حاضر با اظهاراتشان قصد دارند برای دولت یازدهم داشته باشند آن هم در غیاب نماینده دولت. همان کاری که برخی روزنامه‌های تندرو با گزارش‌ها و تحلیل‌هایشان قصد انجامش را دارند. همان فرار به جلوی سابق که با هدف مدیریت دولت و دولتمردان انجام می‌شود. در واقع کارشناسان برنامه با یک هماهنگی قابل تامل، قصد ریل‌گذاری برای دولت را دارند، بویژه حوزه​هایی که به اعتقاد خودشان، استراتژیک محسوب می​شود.


این ها را نوشتم تا نکته اصلی اشاره کنم؛

چرا این برنامه تا امروز به پرونده سعید مرتضوی ورود نکرده است؟ چرا پرونده پر سروصدای تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی که میلیون ها هموطن به طور مستقیم و بسیاری دیگر به شکل غیر مستقیم با آن و فرجام پرونده سروکار دارند، جایی در این برنامه به اصطلاح روشنگر و عبرت آموز از گذشته و چراغ راه آینده ندارد؟

چطور است که در این برنامه به پرونده‌های قضایی بیمه ایران، فساد 3 هزار میلیاردی و داستان‌های بابک زنجانی و...یا دانشگاه ایرانیان، مناطق آزاد، مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی جمعیت کشور و...اشاره ای نمی‌شود؟ چرا کارنامه عملکرد دولت نهم و دهم در این برنامه مرور نمی​شود ولی همچنان برخی مهمانان برنامه بر دولت کارگزاران و اصلاحات می​تازند؟

یعنی واقعا مشکل امروز کشور ما بررسی صدباره فتنه 88 و ناگفته‌های صدبار گفته شده افرادی است که تا کنون بیش از 20 بار به تلویزیون آمده‌اند و همه ناگفته‌هایشان را 20 باری برای همه گفته‌اند و برای تلویزیون بازهم ناگفته است؟!

اشکالی ندارد این مباحث که هم مرور تاریخ است و هم به هر حال جزئی از تاریخ انقلاب در این برنامه وجود داشته باشد اما به شرطی که مباحث روز و دیگر مباحثی که جزء تاریخ معاصر است نیز جایی در این برنامه داشته باشد. گرانی یکسال آخر دولت احمدی نژاد، مشکلات ارزی و افزایش وحشتناک قیمت دلار، سیاست های پولی و سفرهای استانی و مصوبات کیلویی و مونوریل جنجالی و ...چرا در این برنامه دیده نمی​شود؟

چگونه است که با حضور دولت اعتدال در راس جریان اجرایی کشور، یک برنامه سیاسی یکطرفه، تقریبا بی مخاطب (خارج از ایام انتخابات) و با سروشکلی سرد و بدون خلاقیت و...همچنان بر مدار تندروی و یکجانبه نگری و افزایش شکاف و اختلاف - میراث دولت نهم و دهم - می‌چرخد؟

خدا کند که این غفلت و یا چشم بستن بر روی برخی پرونده‌های مذکور، ارتباطی با حضور جناب مجری برنامه در وزارت رفاه و عضویت در هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه نداشته باشد، انشالله.




1392/10/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن