تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803099564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند عمیق ملت با امام و رهبری رمز نابودی فتنه 88 است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور:
پیوند عمیق ملت با امام و رهبری رمز نابودی فتنه 88 است خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: ترویج و گسترش فرهنگ وقف و دیگر ارزش‌های اسلامی نیازمند همکاری رسانه‌ها است اما دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و فتنه 88 ثابت کرد منبر علما بهترین رسانه تبلیغ ارزش‌های دینی و ملی است.



به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، روح‌الله جمعه‌ای، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور روز گذشته در نخستین همایش وقف و رسانه که با حضور مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات اوقاف و امورخیریه، مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان و جمعی از روحانیان و اصحاب رسانه این استان برگزار شد وقف، انفاق و صدقه را سنت‌هایی با قدمت زندگی بشر عنوان کرد و افزود: علاوه بر تمامی ادیان الهی در اسلام نیز از ابتدا وقف نقشی بزرگ ایفا کده زیرا خانه کعبه وقف بزرگ حضرت ابراهیم برای عبادت خداوند است.
 وی اضافه‌کرد: وقف، صدقه و بخشایش‌گری در سنت و فرهنگ ایرانی نیز سابقه‌ای طولانی و ریشه‌ای گسترده دارد آنچنان‌که در جای جای آثار ادبی شعرا و نویسندگان شهیر ایران به این نکته پرداخته شده است.
 جمعه‌ای ارتباط قلبی عمیق آحاد ملت با امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب را رسانه مجازی قدرتمند دانست و تأکید کرد: ما معتقدیم آنچه باعث دوام و قوام هر حرکت می‌شود رسانه است البته نه فقط رسانه‌های امروزی بلکه رسانه‌هایی مجازی همچون رسانه انقلاب اسلامی که در قالب هیچ یک از رسانه‌های مادی امروز نمی‌گنجد.
 پیوند عمیق ملت با امام و رهبری رمز نابودی فتنه 88 است
 رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور تصریح کرد: بهد از پیروزی انقلاب اسلامی هم اتفاقات بزرگی رخ داده که هر یک برای از هم پاشیدن هر کشور و نظامی کافی بود اما هوشیاری امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حضور در صحنه و بصیرت ملت و تأثیر عمیق پیوند مردم و روحانیت اصل و اصول انقلاب و میهن اسلامی ما را حفظ کرد.
 وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 نقطه تاریکی در تاریخ کشور است که در آن عده‌ای آگاهانه و یا از روی نادانی با دشمن همسو شدند و چهره امنیت و اقتدار و صلابت ملت ایران را مخدوش کردند و اگر بصیرت عاشورایی و رهبری صابرانه و حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای نبود کشور در گرداب بدی گرفتار می‌شد.
 روح‌الله جمعه ای افزود: دشمن در انتخابات اخیر نیز به‌دنبال تکرار فجایع سال 88 بود اما رسانه مجازی قدرتمند انقلاب حماسه سیاسی را به‌وجود آورد و علی رغم فراهم کردن بستر نفاق از سوی دشمن با نگاه دور اندیش رهبری و صبر و هوشیاری بزرگان و مسؤولان نظام آرزوی دشمن به باد رفت.
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور اتفاقات و توافقات ژنو را سر فرودآوردن نظام سلطه در برابر اتحاد و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: دشمنی که سابقه ده‌ها سال دشمنی با ما را دارد مجبور شد درخواست مذاکره بدهد و در پایان حق مسلم مردم ایران را به رسمیت بشناسد./977/پ202/س


۱۳۹۲/۱۰/۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن