تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: ساموئل از گزينه‌هاي دفاع وسط ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صالح: ساموئل از گزينه‌هاي دفاع وسط ماست
مربي استقلال مي‌گويد نبود تمرکز کافي بازيکنان ناشي از مصدوميت‌هاي گاه‌وبيگاه آبي‌پوشان است که در نهايت منجر به ارائه بازي‌هاي با کيفيت نه چندان مناسب مي‌شود.

مجيد صالح درباره آخرين وضعيت اين تيم گفت: خدا را شکر تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و با توجه به تاخير در جدايي منتظري او در بازي با ملوان هم کنار ما خواهد بود. مجموعا تيم آماده رويارويي با ملوان است. ما بازي سختي را پيش رو داريم. خوشبختانه جمشيديان پا به توپ شده و بايد ببينيم شرايط او براي اين بازي چگونه است. البته بيگ‌زاده همچنان مصدوم است و نمي‌تواند ما را همراهي کند.

به نقل از ايسنا، او افزود: بازي‌هاي حذفي هر يک فينال محسوب مي‌شوند. چه حريف‌تان کاسپين باشد و چه حريفتان ملوان باشد، کافي است با يک اشتباه کوچک با جام وداع کنيد. فضاي حذفي مثل ليگ نيست که اگر اشتباه کنيد در بازي‌هاي بعدي توان جبران آن را داشته باشيد. در جام حذفي با شش پيروزي قهرماني را جشن مي‌گيريد. شرايط ملوان هم که مشخص است. آنها روند رو به رشدي را طي مي‌کنند و جز يکي دو بازي که شرايط خاصي داشته‌اند، در ساير بازي‌ها موفق عمل کرده‌اند. ما بايد از امتياز ميزباني‌مان به خوبي استفاده و با پيروزي اين ميدان را ترک کنيم.

مربي استقلال در پاسخ به اين سوال که در صورت جدايي منتظري، تيمش مي‌خواهد بازيکني را جايگزين کند يا اينکه قرار است ساموئل جانشين اين بازيکن در دفاع وسط شود، بيان کرد: الان که فرصت جايگزيني براي منتظري نداريم. از طرف ديگر همه بازيکنان فعلي استقلال وجودشان ارزشمند است و ما روي نفر به نفر تيم حساب کرده‌ايم. در نفرات فعلي استقلال برخي بازيکنان چند پسته هستند و اين يکي از خوشبختي‌هاي ماست. ساموئل هم در مواردي پيش آمده که ما در دفاع وسط بازيکن لازم داشته‌ايم و براي چند دقيقه در آن پست به ميدان رفته است. اگر قرار باشد ساموئل در پست دفاع وسط به ميدان برود بايد با او کار کنيم و شرح وظايف جديدي برايش تعريف کنيم تا خصلت‌هاي يک دفاع وسط را پيدا کند.

او ادامه داد: همانطور که اشاره کردم ما بازيکنان چند پسته خوبي در تيم داريم. کساني مثل خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، جي‌لويد ساموئل، پژمان نوري و خود منتظري از کساني هستند که قابليت بازي در چندين پست را دارند. با اينحال ساموئل چون قابليت بازي در دفاع چپ، هافبک وسط و هافبک چپ را داشته، توانايي بازي در دفاع وسط را هم دارد و درصورت جدايي منتظري او يکي از گزينه هاي ما براي اين پست خواهد بود.

صالح در پاسخ به اين سوال که آيا با جدايي منتظري، آبي‌پوشان متضرر مي‌شوند، گفت: منتظري بازيکن کوچکي نيست و ما به همه بازيکنانمان نياز داريم. او بسيار تاثيرگذار بازي مي‌کند و در نهايت خودش تصميم به جدايي گرفته است وگرنه مجموعه به او نياز دارد. با اين حال مجموعه استقلال با اين نگاه به شرايط فعلي نگاه مي‌کند که شايد اين بازيکن از جمع ما جدا مي‌شود و براي همين نمي‌توانيم بايستيم. ما بايد با باقي نفرات به کارمان ادامه دهيم؛ هرچند که نبود اين بازيکن موثر است.

مربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد تيمش زيبا بازي نمي‌کند، عنوان کرد: به هرحال بايد بيشتر کار کنيم و البته در اين مطلب که کيفيت بالايي را ارائه نمي‌دهيم مسائلي دخيل است. شما نگاه کنيد، هاشم بيگ‌زاده براي ما گل مي‌زند و در بازي با فجر تيم ما رو به جلو کار مي‌کند، به يکباره اين بازيکن مصدوم مي‌شود. تا اين بازيکن خوب مي‌شود يکي ديگر مصدوم مي‌شود. حضور نداشتن تمام بازيکنان و رسيدن به يک نقطه تاکتيکي مشترک، بيشترين دليل افت و خيزهاي فني ماست اما معتقدم ما در ليگ قهرمانان آسيا به بهترين شرايط فني مي‌رسيم. با اين وجود در نتيجه گيري موفق هستيم و عامل ديگري که شايد مکمل عامل اول باشد را هم تمرکز مي‌دانم.

صالح در پايان تصريح کرد: به خاطر کنار هم نبودن بازيکنان تمرکز لازم را نداريم. وقتي تمرکز از بين مي‌رود سطح کيفي ما هم پايين مي‌آيد. در قم همه ما متمرکز به شکست يک رکورد بوديم و اين اتفاق با يک بازي با کيفيت رخ داد اما در بازي با داماش ما درگير اين بوديم که حريفمان بالاخره به تهران مي‌آيد يا نه. با اين حال بايد همه تلاشمان را بکنيم که اين مسائل روي تمرکزمان موثر نباشد و به همه بازي‌هاي ليگ مثل يک فينال نگاه کنيم. شرايط ليگ برتر به گونه‌اي است که با يک امتياز چند رده جابه جا مي‌شويد و اگر به تمرکز لازم نرسيم، در ادامه کار دچار مشکل مي‌شويم.

جمعه 1392/10/06 11:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن