تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوي اداره كل راه و شهرسازي مازندران:رئيس اداره راه چالوس راهدار نمونه كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سخنگوي اداره كل راه و شهرسازي مازندران:رئيس اداره راه چالوس راهدار نمونه كشور شد
سخنگوي اداره كل راه و شهرسازي مازندران گفت: محمدرضا كاوه فيروز رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس در مراسم گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري به عنوان راهدار نمونه كشور معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران، سيدحميد حسيني در اين باره بيان داشت: محمدرضا كاوه فيروز رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس در مراسم گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري به عنوان راهدار نمونه كشور معرفي شد.

وي گفت: در هفته حمل و نقل و راهداري به منظور قدرداني از زحمات خستگي‌ناپذير راهداران هميشه بيدار در جاده‌ها با اهداي تقديرنامه‌اي از تلاش و زحمات اين راهدار نمونه كشور قدرداني شد.

اين مسئول يادآور شد: كاوه با سابقه طولاني در امر راهداري و شايستگي تمام به همراه از خودگذشتگي در جهت ارتقاي ايمني راه‌ها و حفظ و نگهداري از راه‌هاي زير نظارت خود به ويژه محور ارتباطي كندوان خدمات برجسته و درخشاني را در كارنامه خود به ثبت رسانده است.

حسيني ادامه داد: اين با حضور وزير راه و شهرسازي، معاونان، مديران ‌كل راه و شهرسازي، مديران‌كل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي سراسر كشور، نمايندگان اصناف و بخش خصوصي، پليس راهور و تعدادي از رانندگان و راهداران نمونه سراسر كشور برگزار شد.

وي همچنين با اعلام اينكه در هفته حمل و نقل و راهداري از راهداران پرتلاش و خستگي‌ناپذير اداره كل راه و شهرسازي مازندران نيز تجليل شدند، گفت: راه به عنوان زيربنا و زيرساخت توسعه بوده و مي‌توان آن را از عوامل توسعه محسوب كرد.

انتهاي پيام/2296/ق

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن