تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801776778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكرار/ واعظي در گفت‌وگو با فارس تشريح كردموضع دولت درباره فيس‌بوك/ اظهارنظر درباره پارازيت‌ها تا يك ‌ماه آينده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تكرار/ واعظي در گفت‌وگو با فارس تشريح كردموضع دولت درباره فيس‌بوك/ اظهارنظر درباره پارازيت‌ها تا يك ‌ماه آينده
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به تنوع نظرات اعضاي دولت درباره فيس‌بوك تاكيد كرد: در روزگاري كه تكنولوژي پيشرفت روزانه دارد برخورد سلبي و محدودكننده راه اصولي در مواجهه با پديده‌ها نيست.


محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس تعيين تكليف درباره ادامه فيلترينگ فيس‌بوك يا رفع فيلتر از آن را در حيطه اختيارات كميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه فضاي مجازي دانست.

وي همچنين درباره موضع دولت به عنوان يكي از 12 عضو كميته مذكور درباره شبكه اجتماعي فيس‌بوك خاطرنشان كرد: در دولت نظر مشخصي در اين خصوص وجود ندارد و نظرات مختلف است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به مخالفت دولت با فيلترينگ وي‌چت، گفت: فيلترينگ وي‌چت ارتباطي به ما ندارد و توسط كميته تعيين مصاديق مجرمانه صورت گرفته كه معتقد است بخش people near آن مصداق ورود به حريم خصوصي است.

واعظي افزود: امروزه وي‌چت در دنيا ميليون‌ها عضو دارد كه بخشي از آنها را ايرانيان تشكيل مي‌دهند و اين تصور كه فقط عده‌اي خاص از اين شبكه آن هم به طور نادرست استفاده مي‌كنند درست نيست چراكه بسياري از افراد جامعه از آن استفاده صحيح دارند و با اصلاح بخشي از آن تفاوتي با ساير شبكه‌هاي اجتماعي ندارد.

وي تصريح كرد: در روزگاري كه پيشرفت تكنولوژي روزانه است برخورد با پديده‌هاي تكنولوژي بايد اصولي باشد و ما بايد به جاي برخورد سلبي و محدودكننده، هم در جامعه خودمان كار فرهنگي كنيم و هم تكنولوژي را توسعه دهيم كه مردم با نظر خودشان از شبكه‌ها استفاده كنند و براي بخش‌هايي كه مورد نظر مردم نيست مي‌توان با روش فني مانع ايجاد كرد.

* اظهارنظر درباره پارازيت‌ها تا يك‌ماه آينده

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درخصوص نظر كارشناسي درباره مضر بودن و يا نبودن امواج ماهواره‌اي و پارازيت‌ها كه همواره از مباحث جنجال‌برانگيز بوده، از تشكيل كميته‌اي زير نظر وزارتخانه متبوعش براي بررسي اين موضوع خبر داد.

واعظي اعضاي اين كميته را معاون وزير بهداشت، معاون رئيس سازمان انرژي اتمي و معاون رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست معرفي و تصريح كرد: اين كميته، نظر كارشناسي خود درباره مضر بودن يا نبودن پارازيت‌ها را تا يك ماه آينده اعلام مي‌كند.

وي با اشاره به برخي اظهارنظرهاي غيركارشناسي در اين زمينه، متذكر شد كميته ويژه با جديت در حال بررسي تاثيرگذاري تشعشعاتي كه برخي مواقع در جامعه ايجاد مي‌شود روي سلامتي شهروندان و وزير بهداشت هم در حال تهيه شاخص‌هاي سلامت در اين حوزه است و بايد اجازه دهيم نظر قطعي اعلام شود.

واعظي در عين حال نسبت به آمار هموطناني كه از ماهواره استفاده مي‌كنند ابراز بي‌اطلاعي كرد و متذكر شد كه وزارت ارشاد آمار مخاطبان شبكه‌هاي ماهواره‌اي را دارد.

* قول اپراتورها براي بهبود وضعيت آنتن‌دهي موبايل‌ها

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در بخش ديگري از گفت‌وگوي خود با خبرگزاري فارس درباره علت بروز اختلال در تلفن همراه كه مشكلاتي را براي شهروندان در برقراري تماس و ارسال پيامك ايجاد كرده، اظهار داشت: متاسفانه آنتن‌دهي شبكه‌هاي تلفن همراه در برخي نقاط با مشكل مواجه است كه علت آن نوسازي و تغيير سيستم اپراتورها است.

واعظي افزود: ما به اپراتورها ابلاغ كرديم كه هرچه سريع‌تر مشكلات آنتن‌دهي را برطرف كنند تا مردم بتوانند از شبكه‌ها استفاده بهينه كنند و آنها قول داده‌اند كه ظرف شش ماه اقدام به نوسازي و بهسازي كنند.

وي در عين حال تاكيد كرد: در حال حاضر مردم از نسل دوم تلفن‌هاي همراه استفاده مي‌كنند اما تاكيد ما استفاده از تلفن‌هايي است كه كارايي خيلي بيشتري دارد.

واعظي به عنوان نمونه از رايتل به عنوان تلفني نزديك به نسل سوم ياد كرد و گفت: در آينده به اپراتورها براي ورود و استفاده از نسل سه و چهار تلفن‌هاي همراه مجوز خواهيم داد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پايان در خصوص تاثير امواج تلفن‌هاي همراه بر بهداشت و روان اظهار داشت: براساس گزارشي كه به من داده‌اند استفاده از موبايل در حد معقول اشكال ندارد اما كساني كه تمام‌وقت از آن استفاده مي‌كنند در معرض آسيب هستند كه بايد به آن توجه شود.

انتهاي پيام/

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن