تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804662291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزايري: دري ‌با مذاكره ‌باز نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جزايري: دري ‌با مذاكره ‌باز نمي‌شود
معاون ستادكل نيروهاي مسلح با بيان اينكه ‌ملت ايران هرگز زير بار زورگويي‌هاي آمريكا نمي‌رود، گفت: دشمن به دنبال رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده خود است.

به گزارش خبرگزاري فارس از صومعه‌سرا، سردار سيدمسعود جزايري بعد از ظهر امروز در يادواره 500 شهيد اين شهرستان خودآگاهي و بصيرت و در راه خدا بودن را از اركان اصلي شهادت دانست.

وي با بيان اينكه شهدا با قطره‌هاي خون خود جنگيدند، افزود: شهدا با نثار خونشان از كشور و انقلاب دفاع كردند.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح ماندگاري اسلام و انقلاب را از شهادت دانست و تصريح كرد: بزرگي قدر و منزلت شهيد قابل توصيف نيست.

وي در ادامه با بيان اينكه راهبرد آمريكا توقف ايران در مسير انقلاب است، خاطرنشان كرد: راهبرد اصلي آمريكا متوقف كردن انقلاب اسلامي در مسير رشد و توسعه است.

جزايري، تفكر انقلابي را بزرگ‌ترين مانع گسترش سلطه‌گري در جهان خواند و تصريح كرد: اسلام و تفكر انقلابي مانع گسترش سلطه‌گري در جهان است.

وي بررسي ريشه‌هاي دشمني آمريكا با انقلاب اسلامي‌ را مورد تاكيد قرار داد و يادآور شد: تحميل تهاجم فرهنگي به ايران نشانه مخالفت با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن است.

اين مسئول با بيان اينكه ملت ايران هرگز زير بار زورگويي‌هاي آمريكا نمي‌رود، متذكر شد: دشمن به دنبال رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده خود است.

وي مذاكره را چاره كار ندانست و خاطرنشان كرد: درهاي چاه‌ نفت با اين مذاكرات به روي آمريكا باز نمي‌شود.

جزايري تلاش دشمن را براندازي انقلاب و نظام دانست و يادآور شد: تا زماني كه انقلاب اسلامي و اين نظام استمرار دارد دشمني استكبار عليه ايران نيز ادامه مي‌يابد و استكبارستيزي ملت فرو نمي‌نشيند.

‌جزايري در مراسم گراميداشت 500 شهيد والامقام اين شهرستان در مصلاي صومعه‌سرا اظهار كرد: شهادت يكي از الطاف الهي است.

وي با بيان اينكه شهادت داراي دو ركن اساسي و مهم است، افزود: شهادت در راه خدا و حركت در مسير خودآگاهي از اركان مهم شهادت محسوب مي‌شوند.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح كشور اضافه كرد: شهادت اقدامي به دور از خودمحوري و عملي حماسي و قهرمانانه است.

وي شهادت در راه خدا را حركتي اصلاح‌طلبانه دانست و بيان كرد: شهدا به دور از خودپرستي و زورخواهي جان خود را نثار كردند.

جزايري با تاكيد بر اينكه ملت ايران به پاس دلاورمردي و ايثار شهدا سربلند و سرافراز هستند، ادامه داد: يادمان براي شهدا در واقع يادماني براي خودمان و براي بصيرت‌افزايي افكار كنوني جامعه است.

وي تصريح كرد: ما به واسطه شهدا خواستار دستيابي به معنويت‌هاي جديد هستيم.

اين مسئول با بيان اينكه با هر قطره از خون در راه خدا تمام گناهان شهدا ريخته مي‌شود، متذكر شد: شهدا در بهشت جايگاه و مقامي بسيار ارزشمند و زيبا دارند.

وي به مباحث ورود ايران به جنگ تحميلي اشاره كرد و يادآور شد: پيروزي انقلاب اسلامي دليل عمده و اصلي دشمنان عليه ايران بود.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح كشور بناي مخالفت كشورهاي مستكبر با ايران و ايراني را مخالفت با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي نظام عنوان كرد.

وي با تصريح بر اينكه هدف راهبردي آمريكا متوقف كردن مسير گسترش افكار انقلابي ايران است، خاطرنشان كرد: با اين تدبير جنگ هشت ساله با شدت و سختي‌هاي فراوان بر ايران تحميل شد.

جزايري با تأكيد بر اينكه ايران در دوران جنگ تحميلي به ظاهر در نبرد با عراق و صدام بود، اضافه كرد: در دوران جنگ تحميلي صف طويلي از كشورهاي مخالف با انقلاب اسلامي در مقابل ايران قرار داشتند.

وي با قدرداني از بصيرت و اتحاد ملت ايران در طول پس از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون، خاطرنشان كرد: در بزرگي ملت ايران همين كافي است كه در مقابل ايثار و وحدت آنها تمام كشورهاي مستكبر و بزرگ دنيا بسيج شده‌اند.

اين مسئول با اشاره به اينكه صدام در اوايل دوران جنگ تحميلي مشكلات مرزي را بهانه جنگ قرار داده بود، يادآور شد: صدام پس از مدتي به صورت علني سرنگوني انقلاب و نظام را دليل اصلي جنگ با ايران برشمرد.

وي خاطرنشان كرد: دليل ديگر ورود ايران به جنگ تحميلي، رفتار مسئولان و مردم ما بود كه رنگ و بوي انقلابي داشت.

جزايري با تصريح بر اينكه ايران تنها به دليل داشتن رفتار انقلابي و اسلامي دچار تحريم‌هاي متعدد شده است، گفت: خارج شدن ايران از قائده بازي سران استكبار از دلايل مهم و برجسته تحريم‌هاي سياسي، اقتصادي و ديپلماسي غرب و استكبار است.

وي وجود رزمندگان، بسيجيان و تمام اقشار جامعه در خط مقدم و پشت جبهه‌هاي جنگ تحميلي را محور اصلي پيروزي ايران در مقابل تمام كشورهاي استكباري دانست.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، پيروزي ايران از انقلاب اسلامي تاكنون را مرهون خون و ايثار رزمندگان و مقاومت ملت دانست.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن