تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جزايري:فلش حركت توسعه ايران نبايد متكي به روابط كشورهاي خارجي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار جزايري:فلش حركت توسعه ايران نبايد متكي به روابط كشورهاي خارجي باشد
معاون فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: نبايد فلش حركت توسعه و پيشرفت ايران متكي به روابط كشورهاي خارجي باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از صومعه‌سرا، سردار سيد مسعود جزايري عصر امروز در جمع مردمي اين شهرستان اين شهرستان گسترش تفكر اسلامي را مانع بزرگ سيطره استكبار جهاني دانست.

وي با بيان اينكه جبهه استكبار جهاني در دوران جنگ تحميلي از مقاومت و ايستادگي رزمندگان خسته و ناتوان بود، اظهار داشت: استكبار در برابر مقاومت و ايثار رزمندگان اسلام چاره‌اي جز عقب‌نشيني نداشت.

معاون فرهنگي ستاد نيروهاي مسلح، با اشاره به دور جديد جنگ دشمنان عليه ايران افزود: دشمن پس از ناكامي از جنگ سخت روند جنگ نرم را در پيش گرفته است.

وي تصريح كرد: اسلام و تفكر اسلامي مانع بزرگ در برابر گسترش سيطره استكبار جهاني است.

به گفته جزايري؛ تا زماني كه انقلاب اسلامي پا برجاست، جنگ نرم ظالمان عليه ايران نيز ادامه دارد.

وي با بيان اينكه دشمنان اسلام تنها راه مقابله با ايران و انقلاب اسلامي را نفوذ فرهنگي و نرم مي‌دانند، يادآور شد: اعمال فشار نرم دشمنان از داخل و خارج پشتيباني مي‌شوند.

*مذاكرات هسته‌اي ايران بيشتر به نفع آمريكا است/فلش توسعه ايران نبايد متكي به روابط كشورهاي خارجي باشد

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح به مذاكرات هسته‌اي گروه 1+5 اشاره كرد و متذكر شد: اين مذاكرات بيش از ايران براي كشورهاي گروه 1+5 و در رأس آن آمريكا منفعت دارد.

وي تأكيد كرد: ايران علاوه بر برنامه‌هاي هسته‌اي خود در راستاي همكاري با حزب‌الله لبنان و عراق مانع از ادامه رابطه نامشروع آمريكا و سران استكبار شده است.

جزايري، دامن زدن به اختلافات داخلي، تشديد فشارهاي اقتصادي و افزايش نارضايتي‌هاي مردم را از جمله حربه‌هاي دشمنان عليه ايران برشمرد.

وي با تصريح بر اينكه مستكبران جهان خواستار تضعيف‌سازي ساختار اقتصاد داخلي ايران هستند، عنوان كرد: نبايد فلش حركت توسعه و پيشرفت ايران متكي به روابط كشورهاي خارجي باشد.

اين مسئول ادامه داد: خداوند نعمت‌هاي فراواني را در ايران قرار داده است كه با بهره‌گيري درست از آن بايد ايستاد و مقاومت كرد.

وي با اشاره به اهداف پليد دشمنان نظام، اضافه كرد: واژگوني نظام و انقلاب و ايجاد يك انقلاب مخملي در كشور از اهداف بزرگ دشمنان مستكبر است.

به گفته جزايري، بيشتر از همه آمريكا از واژگوني نظام جمهوري اسلامي ايران سود مي‌برد.

وي با اشاره به فتنه سال 88 در ايران و اتفاق‌هاي تأسف بار آن زمان توسط عده‌اي از دشمنان داخلي و خارجي، خاطرنشان كرد: اندكي غفلت كافي بود تا انقلاب اسلامي ايران با يك اقدام مخملي فرو پاشيده شود.

* سيستم انقلاب اسلامي ملت‌محور است

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، سيستم انقلاب اسلامي را ملت‌محور دانست.

وي به هزينه هزاران ميليارد دلار پول براي تخريب و واژگوني انقلاب اسلامي عليه سران استكبار جهاني اشاره كرد و گفت: دشمنان با اين هزينه‌ها خواهان ايجاد جنگ سياسي، فرهنگي، اقتصادي، ديپلماسي، علمي، فناوري و تنگ كردن عرصه‌هاي مهم مديريتي كشور هستند.

*دوري اخلاق از جامعه دين‌دار اصل مهم جريان انحراف فكري دشمنان است/جلوي استفاده از ماهواره در ايران به صورت حساب‌شده گرفته شود

اين مسئول به گفته‌هاي علني نتانياهو در حوزه جنگ نرم عليه ايران اشاره كرد و افزود: نتانياهو به صراحت پخش برنامه‌هاي هرزه‌گرايانه ماهواره‌اي را ركن مهم در تغيير نظام مي‌داند.

وي ادامه داد: بايد به صورت حساب شده و اساسي جلوي استفاده از ماهواره در ايران گرفته شود.

جزايري با بيان اينكه گسترش ابتذال و بي‌بند و باري‌هاي جنسي جريان فرهنگي و فكري اصيل ايران را نشانه رفته است، متذكر شد: دوري اخلاق از جامعه دين‌دار اصل مهم جريان انحراف فكري دشمنان است.

وي يادآور شد: دشمنان ايران و انقلاب اسلامي در صف طولاني‌تر از گذشته و با كينه‌اي عميق‌تر از قبل در تكاپو هستند.

*رفع چالش‌افكني‌هاي كنوني دشمنان با تبعيت از رهبري

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه ايران در شرايط كنوني نيز نيازمند كمك و همكاري رزمندگاني مانند رزمندگان ديروز است، خاطرنشان كرد: ملت با تبعيت از رهبري راه انقلاب و شهدا را در پيش گيرند.

به گفته وي، هرگاه جوامع اسلامي از امامت دور شوند دچار سخت‌ترين چالش‌ها و مشكلات مي‌شوند.

انتهاي پيام/84003/ذ40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن