تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819051077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سوي انجمن جراحان گوش و حلق و بيني خوزستان انجام شدتقدير از رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوي انجمن جراحان گوش و حلق و بيني خوزستان انجام شدتقدير از رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي خوزستان
آيين تقدير رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي خوزستان از سوي انجمن جراحان گوش و حلق و بيني اين استان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، در نخستين همايش كاربران كاشت حلزون شنوايي خوزستان كه ظهر امروز با حضور متخصصان گوش و حلق و بيني و كاشت حلزون از سراسر كشور در سالن همايش‌هاي طلاييه اهواز برگزار شد از نادر ساكي رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي استان خوزستان تقدير به عمل آمد.

در اين آيين كه با حضور غلامرضا صديق‌راد مديركل بهزيستي خوزستان انجام شد انجمن جراحان گوش و حلق و بيني خوزستان از نادر ساكي تقدير كرد.

در اين مراسم عليرضا بشنام به نمايندگي از انجمن جراحان گوش و حلق و بيني خوزستان لوح تقدير اين انجمن را به دكتر نادر ساكي اهدا كرد.

در آيين تقدير از رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي خوزستان، همچنين تعدادي از خانواده‌ها و افرادي كه در استان خوزستان كاشت حلزون شنوايي انجام بودند نيز حضور داشتند.

در اين آيين همچنين مهرداد شريفي رئيس مركز بهداشت شرق اهواز، سيد غلامعلي جعفري معاون امور توانبخشي بهزيستي خوزستان و علي ممبيني مدير آموزش و پرورش استثنايي خوزستان نيز حضور داشتند.

در آيين تقدير از رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي خوزستان، حامد احمدي خواننده شبكه خليج فارس استان هرمزگان ترانه «رد پاي تو» را با آهنگسازي مهدي آرام باش، تنظيم عمران طاهري و ترانه سرايي ابوذر مرادي اجرا كرد.

از نكات قابل ذكر اين برنامه تشويق پي در پي حاضران به خاطر حضور نادر ساكي رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي استان خوزستان در روي جايگاه اجراي برنامه بود كه تا لحظات طولاني ادامه داشت.

از ديگر نكات اين برنامه تقدير همه سخنرانان و مجري از زحمات دكتر نادر ساكي رئيس مركز كاشت حلزون شنوايي استان خوزستان بود.

انتهاي پيام/72010/ع20

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن