تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كتابخانه مركزي خوزستان:بالغ بر يك و نيم ميليون تومان در ويژه برنامه «يلداي همدلي» جمع آوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كتابخانه مركزي خوزستان:بالغ بر يك و نيم ميليون تومان در ويژه برنامه «يلداي همدلي» جمع آوري شد
رئيس كتابخانه مركزي خوزستان، از جمع آوري بالغ بر يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان در ويژه برنامه «يلداي همدلي» كه به منظور كمك به بيماران سرطاني برگزار شده بود، خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، منصور كوهي رستمي در حاشيه ويژه برنامه «يلداي همدلي» كه ظهر امروز در كتابخانه مركزي خوزستان برگزار شد اظهار كرد: بخش كودك كتابخانه مركزي خوزستان طي يك سال گذشته برنامه‌هاي مختلفي را در مناسبت‌هاي گوناگون به منظور آشنايي كودكان و نوجوانان با مفاهيم ديني و ملي برگزار كرده است.

وي با بيان اينكه ويژه برنامه «يلداي همدلي» نيز از جمله اين برنامه‌ها است، خاطر نشان كرد: هدف از ويژه برنامه يلداي همدلي، آموزش كودكان با فرهنگ نوع دوستي و احترام به ديگران است كه كودكان عضو كتابخانه شيريني و غذاهايي را تهيه و به فروش مي‌رسانند.

وي با اشاره به اينكه اين مراسم با مشاركت دو مؤسسه خيريه 14 معصوم و شفاجويان برگزار شد، افزود: از آنجا كه در آستانه اربعين حسيني و شب يلدا نيز هستيم برنامه‌هايي از جمله نوحه خواني، قرائت قرآن و شعرخواني توسط اعضاي نوجوان كتابخانه برگزار و همچنين نمادهاي شب يلدا به كودكان و نوجوانان نشان داده شد.

معاون كتابخانه‌هاي عمومي استان خوزستان، با بيان اينكه در اين مراسم مبلغي بالغ بر يك ميليون و 500 هزار تومان جمع آوري شد، تصريح كرد: پول حاصل از فروش اين غذا‌ها و شيريني‌ها طي مراسمي همراه با چند جلد كتاب به مؤسسه خيريه شفاجويان «مشك» به كودكان سرطاني اهدا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، مؤسسه خيريه شفاجويان «مشك» ويژه كودكان مبتلا به سرطان مؤسسه‌اي مردمي و غيردولتي است كه به همت گروهي از خانواده‌هاي كودكان مبتلا به سرطان، اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و شهيد چمران اهواز، شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، سازمان آب و برق، صنايع فولاد و عده‌اي خيرين استان خوزستان در سال 1379 در اهواز تشكيل شد و به ثبت رسيد.

اين مؤسسه با هدف كمك‌هاي مالي به كودكان تحت پوشش و اولياي آن‌ها شامل پرداخت هزينه‌هاي دارويي بيمارستاني، آزمايشگاهي، راديولوژي، ويزيت و ساير خدمات پزشكي مورد نياز؛ اجراي برنامه‌هاي متنوع هنري، برگزاري كلاس‌هاي نقاشي، بازي و موسيقي مناسب، با هدف تغيير روحيه نونهالان مبتلا؛ پرداخت هزينه‌هاي اياب و ذهاب و اسكان موقت والدين در اهواز؛ حمايت روحي و رواني از كودكان و اولياي آنان؛ آشنا كردن جامعه با بيماري سرطان كودكان و جلب حمايت‌هاي عمومي؛ احداث درمانگاه و بيمارستان تخصص در درازمدت تأسيس شده است.

فعاليت داوطلبانه با توجه به تمايل و توانايي شخصي، واريز به هر يك از حساب‌هاي مؤسسه، توزيع قلك بين اعضا و افراد متقاضي، دريافت ماهيانه مستمر از اهداكنندگان، اهداي دستگاه‌ها، ملزومات، پوشاك و اموال غيرمنقول و قبول نذورات مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي از جمله راه‌هاي كمك به مؤسسه است.

با توجه به وجود مشكلات مختلف مانند ضرورت تأمين هزينه‌هاي گزاف درمان بيماران، كساني كه تمايل دارند در اين امر خير شركت كنند مي‌توانند كمك‌هاي خود را به شماره حساب 80860000 بانك رفاه كارگران شعبه علوم پزشكي اهواز و 0106673634006 بانك ملي شعبه شهر دانشگاهي پرداخت كنند و براي اطلاعات بيشتر با 3743345، 2921133 و 2926064 تماس بگيرند.

انتهاي پيام/72011/ي30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن