تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته چهارم ليگ دسته 3/سفر 800 كيلومتري شهرداري همدان بدون 7 بازيكن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته چهارم ليگ دسته 3/سفر 800 كيلومتري شهرداري همدان بدون 7 بازيكن
تيم قعرنشين فوتبال شهرداري همدان سفر طولاني را به اميديه داشته تا برابر تيم صدرنشين فرهنگ رامهرمز به ميدان برود.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور در مرحله دوم به هفته چهارم رسيده است كه در اين هفته تيم شهرداري همدان بايد در اميديه به مصاف تيم فرهنگ رامهرمز برود.

تيم فوتبال شهرداري همدان كه موفق شد در دور نخست ليگ دسته 3 به همراه تيم بعثت كرمانشاه به دور بعد صعود كند كار سختي براي صعود به ليگ دسته 2 دارد.

مرحله دوم ليگ دسته 3 كه با حضور 24 تيم در دو گروه 12 تيمي در حال برگزاري است در نهايت دو تيم از هر گروه به ليگ دسته دوم صعود خواهند كرد.

در مرحله دوم ليگ دسته 3 تيم فوتبال شهرداري همدان با تيم‌هاي بازرگاني بهادري شيراز، ايرانجوان خورموج، مس شهربابك، خيبر خرم‌آباد، پتوي لاله اصفهان، فرهنگ رامهرمز، يادآوران شلمچه، ذوب آهن نوين اصفهان، بعثت كرمانشاه و شاهين‌نوين نطنز هم‌گروه شده است، براي صعود به ليگ دسته دوم تلاش زيادي كند و بعد حريف شهرداري خواهد بود.

در اين گروه قرار بود تيم داتيس لرستان هم حضور داشته باشد كه از ادامه مسابقات انصراف داده است و گروه دوم ليگ دسته 3 با حضور 11 تيم ادامه پيدا خواهد كرد.

تيم فوتبال شهرداري كه در سه بازي ابتدايي نتوانسته امتيازي كسب كند و برودت و سرماي شديد باعث شده تا زمين اختصاصي باشگاه دچار يخ‌زدگي شود و به تبع آن ساير زمين‌هاي تمريني سطح شهر همدان با اين مشكل مواجه شده باشند.

شاگردان هادي گل‌محمدي با اين شرايط مجبور شدند تا در تنها زمين چمن مصنوعي شهر همدان در ورزشگاه ملت تمرينات خود را انجام دهند كه تعدد تيم‌هاي شاغل در ليگ‌هاي مختلف استان باعث شده تا اين تيم در 20 روز اخير كمتر از 10 جلسه تمرين داشته باشد.

نماينده فوتبال همدان در ليگ دسته سوم با انبوهي از مشكلات راهي مسابقات ليگ دسته سوم شده است، آسيب‌ديدگي بازيكنان اين تيم از حد معمول گذاشته و كار كادر فني اين تيم بسيار سخت‌تر از قبل شده است.

شهرداري‌‌چي ‌هاي همداني در سه بازي نخست مرحله دوم با قبول شكست برابر تيم‌هاي ذوب آهن نوين اصفهان، بعثت كرمانشاه و بازرگاني بهادري شيراز شرايط مناسبي ندارد و خود را براي چهارم مصاف خود در مرحله دوم اين رقابت‌ها آماده مي‌كند.

تيم فوتبال شهرداري همدان در بازي برابر فرهنگ رامهرمز هفت بازيكن خود را به دليل مختلف در اختيار ندارد به گونه‌اي كه پيمان احتضاظي به دليل محروميت و محمود خالديان را به دليل مشكلات شخصي همراه تيم شهرداري در رامهرمز نيستند.

همچنين رسول جوادي، امين يادگاري، صادق ديني‌خواه، كاظمي صالحي و رضا قمري را هم به دليل مصدوميت شرايط همراهي تيم شهرداري را در اين هفته نداشتند.

سفر 800 كيلومتري شهرداري به جنوب خستگي زيادي را به بازيكنان اين تيم تحميل مي‌كند و در يك اتفاق جالب در رامهرمز ورزشگاه وجود ندارد و بازي‌هاي اين تيم بايد در اميديه برگزار شود.

تيم شهرداري براي اسكان در ماهشهر هتل ايرانيان را در نظر گرفته است و طي مسافت ماهشهر تا اميديه هم سختي مضاعفي را بر شهرداري‌چي‌هاي همداني تحميل كرده است.

تيم فوتبال شهرداري كه از امكانات بسيار مناسبي و در حد يك تيم ليگ برتري از نظر زمين چمن اختصاصي، خوابگاه، سالن بدنسازي، مجموعه آبي(استخر، سونا و جكوزي) سرمايه‌گذاري خوبي در رشته فوتبال كرده كه اميد زيادي براي صعود از اين مرحله و درخشش در ليگ دسته سوم كشور دارند اما عدم وجود شرايط مناسب اين تيم را از وضعيت آرماني دور كرده است.

بنابر اعلام كميته داوران فدراسيون فوتبال مسابقات بين تيم‌هاي فرهنگ رامهرمز و شهرداري همدان را فيروز احمدياني ( داور وسط)، حميدرضا افشون و حسن حضرتي پور (كمك‌داور) از استان كهكيلويه و بويراحمد قضاوت خواهند كرد.

تيم فوتبال شهرداري همدان تا پايان هفته سوم و قبل از اين مسابقه بدون امتياز قعرنشين جدول است و تيم فرهنگ رامهرمز با كسب هفت امتياز صدرنشين است.

در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور تيم فوتبال شهرداري همدان عصر فردا جمعه 6 دي از ساعت 14:15 در رامهرمز به مصاف تيم فرهنگ اين شهر خواهد رفت.

انتهاي پيام/89020/ش40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن