تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته 3شهرداري همدان بدون تمرين و برنامه ميهمان بعثت كرمانشاه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته 3شهرداري همدان بدون تمرين و برنامه ميهمان بعثت كرمانشاه شد
تيم فوتبال شهرداري همدان در شرايط بسيار نامطلوب در رقابت‌هاي ليگ دسته 3 قرار گرفته و بدون زمين تمريني و نداشتن تمرينات مناسب بايد امروز در كرمانشاه به مصاف تيم بعثت اين شهر برود.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور در مرحله دوم كه با حضور 24 تيم در دو گروه 12 تيمي در حال برگزاري است كه با انجام چندبازي در شهرهاي مختلف پيگيري مي‌شود.

در مرحله دوم ليگ دسته 3 تيم فوتبال شهرداري همدان با تيم‌هاي بازرگاني كوارشيراز، ايرانجوان خورموج، مس شهربابك، دارتاك لرستان، پتوي لاله اصفهان، فرهنگ رامهرمز، يادآوران شلمچه، ذوب آهن نوين اصفهان، داتيس لرستان، بعثت كرمانشاه و آشيان گستران ورامين هم‌گروه شده است، براي صعود به ليگ دسته دوم تلاش زيادي كند و بعد حريف شهرداري خواهد بود.

تيم فوتبال شهرداري همدان كه در دور نخست موفق شد به عنوان تيم دوم از گروه خود به مرحله بعد صعود كند با تغييراتي وارد كوران اصلي مسابقات ليگ دسته 3 شده و با به كار گرفتن همه امكانات سعي دارد به ليگ دسته بالاتر صعود كند.

اين تيم سعي كرده شاكله اصلي تيمش را حفظ كند و ضمن قطع همكاري با چهار بازيكن همداني به دليل مختلف 6 بازيكن جديد را به اين تيم اضافه كرده است.

تيم شهرداري همدان كه در تعطيلات نيم‌فصل با اضافه شدن بازيكنان جديد سعي كرده با آمادگي بهتري نسبت به دور نخست وارد كوران مسابقات شود با مشكل بزرگي به نام نداشتن زمين تمريني مواجه شده است.

هرچند مجموعه باشگاه شهرداري همدان داراي زمين چمن اختصاصي است اما به خاطر عدم مراقبت از زمين به دليل بارش‌هاي چند روز اخير در همدان و احتمالاً به دليل يخ‌زدگي مجبور شده از زمين چمن ورزشگاه سعيديه كه در اختيار باشگاه پاس است استفاده كند.

سرمربي اين تيم مدعي شده كه بعد از بازي نخست و بازگشت از شيراز تنها سه جلسه و در نصف زمين چمن مصنوعي سعيديه تمرين كرده و اين شرايط براي يك تيم شاغل در ليگ دسته سه اصلاً مناسب نيست.

تيم شهرداري همدان در هفته نخست اين رقابت‌ها در شيراز به ميدان رفت و در نهايت با سه گل برابر نماينده فوتبال اين شهر با شكست سنگين مواجه شد و در حال حاضر قعرنشين جدول 12 تيمي اين گروه است.

بعد مسافتي كه در بين شهرهاي ميزبان اين گروه وجود داشته و دارد مهم‌ترين مشكل تيم شهرداري است كه بنابر تصميم مديريت اين باشگاه بايد همه مسابقات به صورت زميني انجام شود و اينكه هر 6 روز يك بازي انجام شود شرايط خوبي را براي شاگردان هادل گل‌محمدي فراهم نكرده است.

نماينده فوتبال استان در ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور امروز بايد در كرمانشاه برابر تيم صدرنشين مرحله مقدماتي به ميدان برود و كار سختي را با توجه به عدم داشتن تمرين و آماده نبودن بازيكن شهرداري خواهد داشت.

شهرداري‌چي‌هاي همداني براي بازي با كرمانشاه سه بازيكن اصلي تيم را در اختيار ندارند كه امين يادگاري و حسين زرين‌چنگ به دليل مصدوميت همراه تيم نيستند و همچنين كارت بازي محسن مطلق هنوز صادر نشده است.

با اين شرايط كار سختي كه كادر فني تيم شهرداري همدان با آن مواجه هستند انتظار كسب برد نبايد از اين تيم داشت و بايد منتظر بود تا شاگردان گل‌محمدي امروز در كرمانشاه چه نتيجه‌اي را رقم بزند.

بنابر اعلام كميته داوران فدراسيون فوتبال مسابقه بين تيم‌هاي بعثت كرمانشاه و شهرداري همدان را سعاد وفاپيشه (داور وسط)، رامين بابايي و حامد احمدي (كمك داور) و پيام صاري‌اصلاني (داور چهارم) قضاوت خواهند كرد.

تيم فوتبال شهرداري همدان در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور عصر امروز دوشنبه 25 آذر ماه از ساعت 14 در ورزشگاه تختي كرمانشاه به مصاف تيم بعثت اين شهر خواهد رفت.

انتهاي پيام/89020/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن