تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار ورزش خراسان رضوي-2حضور 23 ووشوكار خراسان رضوي در اردوي تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ورزش خراسان رضوي-2حضور 23 ووشوكار خراسان رضوي در اردوي تيم ملي
دبير هيئت ووشو خراسان رضوي گفت: 12 ووشوكار زن و 11 ووشوكار مرد از استان مجوز حضور در مرحله نخست اردوي تيم ملي را دريافت كرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمد رستگارمقدم با بيان اين مطلب اظهار داشت: 5 ووشوكار ملي‌پوش خراساني هم كه طبق نظر فدراسيون نياز به حضور در رقابت‌هاي انتخابي نداشتند، نيز در اردوي تيم ملي ووشو حضور دارند.

رستگارمقدم ادامه داد: اردوي تيم ملي براي حضور در مسابقات جهاني جوانان كه در تركيه برگزار مي‌شود و همچنين آماده‌سازي تيم به منظور شركت در مسابقات آسيايي اينچوان كه سال آينده برگزار خواهد شد، برپا مي‌شود.

دبير هيئت ووشو خراسان رضوي در پايان تصريح كرد: رقابت‌هاي درون اردويي براي انتخاب نفرات نهايي اردوي تيم ملي از هفته آينده آغاز خواهد شد.

** دعوت از 3 بسكتباليست خراساني به اردوي استعداديابي تيم ملي

دبير هيئت بسكتبال خراسان رضوي از حضور 3 بسكتباليست نوجوان استان در اردوي شناسايي بازيكنان مستعد بسكتبال كشور در تهران خبر داد.

خليل ظهوركاري گفت: سومين مرحله اردوي شناسايي بازيكنان مستعد نوجوان بسكتبال كشور از امروز 4 دي ماه در مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز مي‌شود.

وي افزود: البرز حسن زاده، يوسف مخدرپناه و عليرضا رحمن دخت بازيكنان نوجوان از استان به اين اردوي 4 روزه دعوت شدند.

دبير هيئت بسكتبال خراسان رضوي همچنين از پيروزي نماينده ليگ برتر بسكتبال بانوان استان در 2 ديدار باقي مانده خود در مرحله مقدماتي اين ليگ خبر داد.

وي ادامه داد: تيم بسكتبال برج پولادين آريايي روزهاي 28 و 29 آذر ماه با برتري 50 بر 44 و 73 بر 61 به ترتيب در برابر تيم هاي ذوب آهن اصفهان و طاهرپور تهران در رده دوم گروه ب قرار گرفت و رقابت هاي اين مرحله را به پايان برد.

ظهوركاري گفت: نماينده استان بايد در مرحله حذفي كه بازي رفت آن روز 13 دي ماه برگزار مي‌شود به مصاف نماينده شيراز تيم سوم جدول گروه الف برود.

** به فكر صدرنشيني در جدول هستيم

سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد گفت: با توجه به حضور بازيكنان قوي در تركيب تيم، اميدوارم فصل دوم ليگ دسته اول را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

اكبر ميثاقيان كه تيمش روز جمعه 6 دي ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد ميزبان تيم صدرنشين گروه خود گل گهر سيرجان است، اظهار كرد: قطعا بازي دشواري با تيم گل گهر كه از بازيكنان خوب بهره مي برد و در صدر جدول است، داريم.

وي افزود: بازي مقابل تيم صدرنشين يا قعرنشين براي ما فرقي ندارد ما در هر بازي تنها به كسب سه امتياز فكر مي‌كنيم و در اين مسابقه هم اميدواريم با كسب پيروزي به صدر جدول برسيم.

ميثاقيان ادامه داد: با توجه به اينكه چند ديدار عقب افتاده ما در تعطيلات نيم فصل برگزار شد استراحت چنداني نداشتيم و بازيكنان در شرايط بازي قرار دارند.

سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد به حساسيت نيم فصل دوم ليگ دسته اول اشاره كرد و گفت: بايد نتايج كسب شده در نيم فصل اول را فراموش كنيم و به اين بخش از بازي‌هاي ليگ، نگاه ويژه داشته باشيم.

وي تاكيد كرد: در نيم فصل دوم بازي ها حساس‌تر است و تيم‌ها با اميد بيشتري براي كسب پيروزي به ميدان مي‌روند كه نبايد اين موضوع را فراموش كنيم.

** مشكلات ابومسلم در كميته حل اختلافات برطرف شود

سرپرست هيئت فوتبال خراسان رضوي گفت: مبناي فعاليت كميته حل اختلافات ورزشي استان ميانجي‌گري است و قصد ورود به مسايل از بعد قضايي را نداريم.

محمد جهاني فر با بيان اين مطلب افزود: از روز شنبه 14 دي ماه دفتر كميته حل اختلافات ورزشي استان در محل اداره كل ورزش و جوانان داير خواهد شد و فعاليت خود را در خصوص پيگيري مشكلات ابومسلم آغاز خواهد كرد.

وي افزود: در مرحله نخست يك آگهي در جرايد براي فراخواندن مدعيان مالكيت باشگاه ابومسلم و دريافت مدارك آنان با مهلت يك ماهه منتشر خواهد شد.

سرپرست هيئت فوتبال استان ادامه داد: پس از جمع آوري مستندات، مدارك مدعيان مالكيت ابومسلم را بررسي خواهيم كرد، ماهيت اين كميته ميانجي‌گري و حل اختلاف در همين مرحله است.

جهاني فر تاكيد كرد: نظرات و تصميمات اين كميته مبنايي براي مراحل بعدي بررسي وضعيت مالكيت باشگاه ابومسلم خواهد بود تا مسئولان قضايي استان در زمان لازم وارد عمل شده و تصميمات مقتضي را اخذ كنند.

وي تصريح كرد: اكثر قريب به اتفاق افرادي كه در موضوع ابومسلم دخيل هستند ترجيح مي‌دهند مشكلات اين باشگاه در كميته حل اختلافات ورزشي حل شود و به مراحل ديگر كشيده نشود.

سرپرست هيئت فوتبال استان ادامه داد: اگر چه اختلاف نظرهايي در جامعه فوتبال خراسان رضوي در خصوص باشگاه ابومسلم وجود دارد اما همه در كنار هم با هدف سامان دادن به شرايط فعلي اين تيم فعاليت مي‌كنند و اميدوارم با تصميماتي كه در اين خصوص اتخاذ مي شود، شاهد بهبود اوضاع باشيم.

جهاني فر با اشاره به اين كه تلاش‌هايي در حال انجام است تا بخشي از قرارداد بازيكنان و كادر فني مشكي پوشان پرداخت شود، گفت: همه بايد براي برون رفت اين باشگاه ريشه‌دار از وضعيت كنوني تلاش كنند، در اين ميان نقش رسانه‌ها بسيار پررنگ است كه اميدوارم اصحاب قلم با درايت و تدبير، ما را در اين زمينه ياري كنند.

** ثامن الحجج(ع) سبزوار يك گام تا سومين قهرماني

تيم كشتي ثامن الحجج(ع) سبزوار به ديدار پاياني رقابت هاي ليگ برتر كشتي كشور راه يافت.

در مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر كشتي آزاد كه صبح امروز 5 دي ماه در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار شد، دو تيم خونه به خونه بابل و ثامن الحجج(ع) سبزوار به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان تيم سبزواري با نتيجه 4 بر 3 موفق به شكست نماينده مازندران شد و به فينال اين رقابت‌ها راه يافت.

اين براي سومين بار است كه نماينده خراسان رضوي به فينال ليگ برتر كشتي ايران راه مي يابد.

همچنين در ديگر ديدار اين مرحله تيم استيل آذين ايرانيان موفق شد گاز مازندران را شكست دهد و به ديدار پاياني راه يابد.

ديدار فينال ليگ برتر كشتي آزاد عصر امروز برگزار خواهد شد.

** مرحله دوم اردوي انتخابي تيم ملي تنيس تا پايان دي

سرمربي خراساني تيم ملي تنيس روي ميز نوجوانان كشور از برگزاري مرحله دوم اردوي انتخابي تيم ملي در ماه جاري خبر داد.

كاظم مستحقي راد با بيان اين مطلب گفت: پس از مسابقات جام فجر كه آذرماه برگزار شد و تنيسورهاي بسيار خوبي هم در اين رقابتها شركت داشتند، استراحت كوتاهي به ملي پوشان داديم تا توان بدني و روحي رواني خود را بازيابي كنند.

وي افزود: تا پايان دي ماه جاري مرحله دوم اردوي انتخابي تيم ملي نوجوانان در شيراز برگزار خواهد شد و پس از آن برنامه‌ريزي هاي لازم را براي برگزاري اردوهاي داخلي و يا خارجي انجام مي‌دهيم.

قائم مقام هيئت تنيس روي ميز خراسان رضوي همچنين در خصوص وضعيت اين هيئت گفت: خوشبختانه تمامي اقدامات و فعاليت‌هاي هيئت بر اساس تقويم اجرا مي‌شود و كم و كاستي در اين زمينه وجود ندارد.

مستحقي راد همچنين از شرايط نامطلوب سالن تنيس روي ميز اين هيئت هم گلايه كرد و افزود: از مسئولان ورزش استان تقاضا داريم براي اختصاص يك سالن مناسب و با امكانات براي اين رشته ورزشي اقدام كنند.

** حضور شطرنج‌بازان خراساني در رقابت‌هاي جهاني امارات

سرپرست هيئت شطرنج خراسان رضوي از حضور شطرنج‌بازان نوجوان استان در رقابتهاي قهرماني جهان در امارات خبر داد.

محمدرضا وجداني گفت: رقابت‌هاي شطرنج قهرماني نوجوانان جهان كه از 28 آذرماه در العين امارات آغاز شده با حضور هزار و 735 شركت‌كننده از 121 كشور جهان در دور هشتم در حال برگزاري است.

وي با اشاره به حضور دو شطرنج باز ملي پوش استان در اين رقابتها گفت: مسعود مصدق‌پور در هشت روزي كه از اين رقابتها گذشته، شش امتياز كسب كرده و مشتركاً با نفراتي از چين و ويتنام، مجارستان و آلمان بعد از دو شطرنج باز روسيه و آلمان در مكان سوم قرار دارد.

سرپرست هيئت شطرنج خراسان رضوي ادامه داد: مرصاد خداشناس نيز تا اين مرحله از رقابت‌ها 5 امتياز كسب كرده و در رده 23 جهان قرار دارد.

وي با بيان اينكه هنوز دو دور ديگر از مسابقات باقي مانده است، عنوان كرد: مسابقات شطرنج قهرماني نوجوانان جهان به روش برق آسا نيز از ديروز در العين آغاز شده و دو شطرنج باز استان در آن شركت خواهند داشت.

وجداني اظهار داشت: همزمان با مسابقات قهرماني نوجوانان جهان يك دوره مسابقات به صورت اپن نيز در امارات در جريان است كه ميترا حجازي پور بانوي شطرنج باز مشهدي در آن حضور دارد.

وي افزود: حجازي پور در شش بازي گذشته خود در اين رقابتها توانسته با كسب 2.5 امتياز، پنج درجه به درجه بين المللي خود بيفزايد.

سرپرست هيئت شطرنج خراسان رضوي ادامه داد: اين شطرنج باز ارزنده استان با اين ارتقا، به درجه دو هزار و 279 دست يافت و براي كسب درجه استاد بزرگي جهان، 21 درجه ديگر نياز دارد.

وي خاطر نشان كرد: 4 روز ديگر از مسابقات شطرنج اپن العين امارات باقي مانده است.

وجداني همچنين از برگزاري مسابقات شطرنج فكري آقايان استان در روز 26 دي ماه در مشهد خبر داد و افزود: همزمان با اين رقابت ها در جدول جداگانه، يك دوره مسابقه ويژه نونهالان زير 10 سال نيز برگزار خواهد شد.

وي ياد آور شد: مسابقات شطرنج برق آسا و سريع جام دوستي كه به ترتيب روزهاي سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در سالن شطرنج مجموعه ورزشي شهيد بهشتي مشهد برگزار مي شود، در هفته دوم قرار دارد و تا 10 هفته ادامه مي يابد.

انتهاي پيام/2202/ل40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن