تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشكاران بي انضباط در اردوي تيم ملي بوكس جايي ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ورزشكاران بي انضباط در اردوي تيم ملي بوكس جايي ندارند
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: رئيس فدراسيون بوكس گفت: ورزشكاراني كه نظم و انضباط نداشته باشند در اردوي تيم ملي نيز جايي ندارند و علي مظاهري نيز يكي از همين ورزشكاران است.

احمد ناطق نوري روز شنبه و در جريان سفر به كرمانشاه كه به منظور افتتاح خانه بوكس اين شهر انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص بازگشت علي مظاهري به اردوي تيم ملي بوكس، اظهار داشت: پيش از اين نيز اعلام شده بود هر بوكسوري در مسابقات قهرماني شركت نكند يا در تمرينات آماده سازي بدون عذر موجه حضور نيابد از تيم حذف مي شود، بنابراين با چنين شرايطي وي فعلا حق بازگشت به تيم ملي را ندارد.

وي همچنين از اعتبار كم فدراسيون بوكس سخن گفت و افزود: متاسفانه اعتبارات كمي به فدراسيون تعلق گرفته و اين كار ما را براي تزريق بودجه به هيات هاي استاني سخت مي كند.

احمد ناطق نوري همچنين از تصميم فرداسيون مبني بر برپايي اردوهاي تيم ملي در استان هاي مختلف خبر داد و گفت: كرمانشاه با امكاناتي كه دارد يكي از گزينه هاي مورد نظر براي اعطاي ميزباني اردوي تيم ملي است.

وي در خصوص خانه بوكس كرمانشاه نيز اظهار داشت: افتتاح خانه تخصصي بوكس كرمانشاه مي تواند شرايط توسعه بيش از پيش اين رشته در استان كرمانشاه را فراهم و در آينده شاهد حضور قهرمانان بيشتري از اين استان در سطح اول بوكس كشور باشيم.

به گزارش خبرنگار مهر، خانه بوكس كرمانشاه ظهر امروز (شنبه) و به نام " شهيد علي اصغر جواديان " افتتاح شد.

براي افتتاح خانه بوكس كرمانشاه كه عمليات اجرايي آن پنج سال به طول انجاميد، 11 ميليارد ريال هزينه شده است.

خانه بوكس كرمانشاه در زميني با زيربناي يك هزار و 720 متر مربع احداث شده و شامل بخش هاي اداري، جايگاه تماشاگران با 450 نفر ظرفيت و يك سالن با دو رينگ اختصاصي است.

خانه بوكس كرمانشاه همچنين از امكانات جانبي نظير مهانسرا، اتاق جلسات و سالن بدنسازي تخصصي برخوردار است.

كد خبر: 2195176

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۴:۰۱

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن