تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت عمومي مصدومان تصادف تريلي هوو در اتوبان كسايي تبريز رضايت بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وضعيت عمومي مصدومان تصادف تريلي هوو در اتوبان كسايي تبريز رضايت بخش است
تبريز- خبرگزاري مهر: مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان‌شرقي گفت: در حال حاضر وضعيت عمومي بيشتر مصدومان تصادف تريلي هوو با 25 خودرو در اتوبان كسايي تبريز رضايت بخش است.

حبيب حسين‌قلي‌زاده ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعيت مصدومان حادثه ظهر چهارشنبه گفت: اكثر مصدومان به صورت سرپايي درمان شده و وضعيت عمومي خوبي دارند و بوده و تنها دو نفر از 15 مصدوم اين سانحه در بيمارستان امام رضا (ع) بستري شدند.

وي افزود: مصدومان تصادف ظهر ديروز تريلي هوو با 25 خودرو در محور اوتوبان كسايي تبريز به سمت منطقه مارالان اين شهر، با تلاش آتش نشانان و اورژانس بوسيله هشت دستگاه آمبولانس به بيمارستان امام رضا (ع) تبريز منتقل شدند كه 13 نفر از آنان بعد از چهار ساعت بستري در بيمارستان مرخص شدند.

حسينقلي زاده از رسانه ها خواستار فرهنگ سازي براي در خصوص برخورد مردم در هنگام وقوع حوادث شد و افزود: رسانه ها با فرهنگ سازي مي توانند تاثير مهمي در جلوگيري از تجمع مردم در هنگام وقوع حوادث در محل سانحه شوند چرا كه چنين برخوردي باعث كندي عمليات نيروهاي امدادي و تاخير در نجات مصدومان مي شود.

وي ادامه داد: علاوه بر اين در چنين تصادفاتي با توجه به اينكه از اكثر خودروها بنزين به زمين ريخته مي شود احتمال آتش سوزي و انفجار خودروهاي سانحه ديده وجود دارد كه تجمع عابران و خودروهاي عبوري در محل سانحه مي تواند موجب افزايش تلفات مالي و حتي جاني در صورت بروز آتش سوزي و انفجار خودروهاي تصادفي شود.

حسينقلي زاده از مردم خواست تا به جاي فيلمبرداري از صحنه هاي دلخراش تصادفات جاده اي از تجمع بيجا خودداري كرده و به باز شدن مسيرهاي منتهي به محل حادثه و نجات زود هنگام مصدومان حادثه كمك كنند.

كد خبر: 2202925

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۴:۴۷

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن