تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804268428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست عجيب يك زن براي حفظ آبرو


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: درخواست عجيب يك زن براي حفظ آبرو
زني در دادگاه خانواده گفت: مهريه‌ام كه ۱۴ سكه بهار آزادي است را به دليل اصرار دوستانم از شوهرم مي‌خواهم و او بايد آن را براي حفظ آبرويم بپردازد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم، زني جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونك دادخواست مهريه خود را به قاضي يكي از شعب اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد و با بيان اينكه مهريه‌ام 14 سكه بهار آزادي است و شوهرم بايد آن را بپردازد، اظهارداشت: همه دوستانم از شوهرهايشان مهريه و حتي نفقه خود را با مراجعه به دادگاه درخواست كردند من نيز مهريه‌ام را مي‌خواهم و دلم نمي‌خواهد باعث كدورت شود.

وي با بيان اين‌كه داراي يك فرزند 3 ساله هستيم، افزود: من و شوهرم با يكديگر هيچ اختلافي نداريم و نبايد اين درخواست من از طريق دادگاه باعث سوءتفاهم شوهرم شود چراكه دوستانم از من خواستند تا راهي كه آن‌ها براي دريافت مهريه‌شان انتخاب كردند نيز من انجام دهم.

زن بار ديگر در مقابل قاضي پرونده با بيان اينكه شوهرم را بيش از هر شخصي در زندگي دوست دارم، گفت: به دادگاه آمدم تا اگر شوهرم نمي‌تواند مهريه‌ام را به صورت قسطي بپردازد و دادگاه برايش حكم صادر كند و او اذيت نشود.

وي بيان كرد: آبرويم در خطر است و براي حفظ آبرو مهريه‌ام را مي‌خواهم.

مرد جوان در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اين‌كه ديگر تحمل رفيق بازي همسرم را ندارم، اظهار داشت: مهريه بهانه‌اي شد تا بالاخره به دادگاه آمده و از او جدا شوم، بنابراين مهريه‌اش را كامل داده و از او جدا خواهم شد و اعتراضي ندارم.

وي با بيان اينكه همسرم هميشه به فكر دوستانش بوده تا زندگي مشتركمان، افزود: آبروي مرا برده است. تصور نمي‌كردم كه روزي خود اقدام به مراجعه به دادگاه خانواده كند چرا كه من منتظر اين امر و بهانه بودم تا از او جدا شده و به زندگي ادامه دهم.

مرد در ادامه با بيان اينكه بعد از طلاق حضانت فرزندم را نيز بر عهده مي‌گيرم، اظهار داشت: ديگر تحمل رفتار‌هاي همسرم را ندارم. زنم حتي دوستانش را به فرزندم ترجيح داده و هر گاه دوستانش پيشنهاد مسافرت بدهند او بدون هماهنگي آن را قبول كرده و بدون هماهنگي با من اين مسافرت را مي‌رود.

وي افزود: گاهي پيش مي‌آمد كه همسرم دروغ گفته و فرزند را به من سپرده و براي تفريح با دوستانش به خارج از كشور رفته و از آنجا تماس گرفته و اطلاع مي‌داد. ديگر تحمل اين رفتارها را ندارم.

زن با بيان اين‌كه از شوهرم جدا نشده و او تنها دلخور است، گفت: اخلاق شوهرم را مي‌دانم او عصباني است و از روي ناراحتي حرف از جدايي مي‌زند چرا كه ما عاشقانه يكديگر را دوست داريم و هرگز از يكديگر جدا نشده و سختي‌ها را تحمل كرديم و قرار نيست از يكديگر برنجيم.

قاضي پرونده بعد از صحبت‌هاي زن و مرد، با وجود مدارك و اموال مرد، او را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد و حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و آن دو را به مصالحه دعوت كرد و جلسه را خاتمه داد.

نظر شما:
------------

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن