تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812953319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاس درس اخلاق حجت الاسلام حسيني همداني در مصلاي كرج برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كلاس درس اخلاق حجت الاسلام حسيني همداني در مصلاي كرج برگزار مي شود
كرج – خبرگزاري مهر: رئيس ستاد اقامه نماز شهرستان كرج از برپايي كلاس درس حجت الاسلام محمد مهدي حسيني همداني در مصلاي نماز جمعه كرج خبر داد.

علي شفيعيان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چند هفته اي است اين كلاس درس چهارشنبه شب ها همزمان با اقامه ناز مغرب و عشا در مصلاي نماز جمعه كرج برگزار مي شود كه خوشبختانه با استقبال مناسبي هم مواجه بوده است.

وي از عموم مردم كرج اعم از خواهران و برادران دعوت كرد تا در كلاس درس اخلاق حجت الاسلام محمد مهدي حسيني همداني نماينده ولي فقيه در استان البرز شركت داشته باشند.

رئيس ستاد اقامه نماز شهرستان كرج در خصوص برپايي نماز جمعه اين هفته گفت: نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته در شهرستان كرج مطابق هر هفته ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

شفيعيان افزود: مردم پس از استماع سخنراني پيش از خطبه ها كه مطابق به مناسبت هاي هفته انجام مي شود به استقبال اذان ظهر و ايراد خطبه هاي اقامه نماز جمعه توسط حجت الاسلام حسيني همداني خواهند رفت.

وي همچنين از حضور امام جمعه كرج در مساجد اين شهرستان خبر داد و تصريح كرد: نماينده ولي فقيه در استان البرز طي برنامه اي هر شب در يكي از مساجد شهر حضور خواهند داشت تا ضمن اقامه نماز از نزديك با مردم در خصوص مشكلات مرتبط با اين حوزه نيز گفتگو داشته باشند.

رئيس ستاد اقامه نماز شهرستان كرج در پايان اعلام كرد: اگر مردم محله اي درخواست حضور حجت الاسلام حسيني همداني در مسجد محل خود را دارند مي توانند با ستاد اقامه نماز تماس حاصل كنند.

كد خبر: 2202834

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۲:۵۲

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن