تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوري هاي زيست محيطي سر لوحه برنامه هاي پالايشگاه اصفهان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فناوري هاي زيست محيطي سر لوحه برنامه هاي پالايشگاه اصفهان است
روابط عمومي شركت پالايش نفت اصفهان اعلام كرد: اين شركت با تاكيد بر نهادينه ساختن ارتباط صنعت با محيط زيست، به كارگيري فناوري هاي زيست محيطي را سر لوحه برنامه هاي خود قرار داده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، روابط عمومي پالايشگاه اصفهان در گزارشي آورده است: تمام فعاليت هاي داراي پيامدهاي زيست محيطي در سطح شركت زيرنظركارگروه فني با حضور كارشناسان و مسوولان اين مركز صورت مي گيرد.
اين روابط عمومي مي افزايد: پالايشگاه اصفهان در زمينه فعاليت زيست محيطي كنترل فرآيند آلاينده هاي خروجي از شركت، مديريت ضايعات و پسماندهاي صنعتي و ايجاد و توسعه و نگهداشت فضاي سبز بسيار پيشرو بوده است.
روابط عمومي شركت پالايش نفت اصفهان اضافه مي كند: 144 هكتار از 340 هكتار(36درصد) وسعت اين شركت به فضاي سبز اختصاص داده شده و اين در حاليست كه استاندارد فضاي سبز براي پالايشگاه ها 20 درصد مساحت كل آنها تعيين شده است.
روابط عمومي پالايشگاه اصفهان آورده است: اين شركت با سازمان حفاظت محيط زيست استان ارتباطي مستمر دارد كه در اين زمينه مي توان به توليد گازوئيل كم گوگرد براي سازمان اتوبوس راني، جايگزيني سوخت گاز طبيعي به جاي سوخت مايع، استحصال گوگرد از مشعل H2S، نصب مبدل هاي حرارتي Packinox در واحدهاي تبديل كاتاليستي و استفاده از سامانه هاي جديد كنترل مصرف آب اشاره كرد.
اين گزارش حاكيست: اين شركت در سالهاي اخير به طور متوالي با رعايت استانداردهاي زيست محيطي و پايش هاي دوره اي در طرح خود اظهاري و پايش هايي كه به طور مستقيم توسط سازمان حفاظت محيط زيست كشور به صورت موردي و بدون برنامه ريزي قبلي صورت مي پذيرد، موفق به دريافت گواهي نداشتن آلايندگي از اين سازمان شده است.
اين روابط عمومي اضافه مي كند: پالايشگاه اصفهان در سال 1379 نخستين شركت پالايشي در سطح كشور بوده كه موفق به دريافت گواهينامه بين المللي سامانه مديريت زيست محيطي 14001 شده است.
همچنين شركت در سال 1390 موفق به استقرار ويرايش جديد اين نظام مديريتي بر اساس ISO-14001-2004 شده و در اين ارتباط گواهينامه بين المللي دريافت كرده است.
شركت پالايش نفت اصفهان فعاليت خود را در زمينه پالايش نفت خام و توليد فرآورده هاي نفتي از سال ۱۳۵۸آغاز كرده است و هم اكنون ۲۳درصد از فرآورده هاي نفتي مورد نياز كشور را توليد مي كند/س.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن