تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كمك 247 ميليارد ريالي مردم يزد به نيازمندان در قالب طرح‌هاي مشاركتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كمك 247 ميليارد ريالي مردم يزد به نيازمندان در قالب طرح‌هاي مشاركتي
يزد - خبرگزاري مهر: مديركل كميته امداد استان يزد گفت: در هشت ماهه سال 92 بيش از 247 ميليارد و 225 ميليون ريال كمك هاي مردمي در قالب طرح هاي مشاركتي اين نهاد جمع آوري شده است.

محمد اكبري در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت اصلي اين نهاد در راستاي توانمندسازي مددجويان و توسعه مشاركتهاي مردمي اظهار داشت: اجراي طرح ‌هاي مشاركتي توسط كميته امداد به منظور كمك به خانوارهاي نيازمند و محروميت زدايي از جامعه اجرا مي‌شود.

وي بيان كرد: كميته امداد در راستاي انجام بهتر خدمات حمايتي در قالب معيشت، تأمين مسكن، ارتقاي سطح فرهنگي، تامين كمك هزينه جهيزيه، درمان، ايجاد اشتغال و توانمندسازي مددجويان تحت حمايت، برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده و در دستور كار خود دارد.

اكبري با اشاره به رسالت اصلي اين نهاد در راستاي توانمندسازي مددجويان و توسعه مشاركتهاي مردمي اظهار داشت: مردم استان يزد همواره در اجراي طرح هاي مشاركتي ياريگر اين نهاد مقدس بوده اند.

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان يزد با بيان اينكه هم اكنون 45 طرح مشاركتي در اين نهاد اجرا مي شود، اضافه كرد: در هشت ماهه سال 92، بيش از 247 ميليارد و 225 ميليون ريال كمك هاي مردمي در قالب طرح هاي مختلف جمع آوري شده است.

وي طرح هاي اكرام ايتام، احسان دانش آموز، محسنين، احسان زائر، كفارات، زكات، فطريه، اطعام و ... را از جمله طرح هاي مشاركتي اعلام كرد كه توسط اين نهاد اجرا مي شود.

كد خبر: 2202810

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۲:۲۲

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن