تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802357931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اردبيل:هزينه برف‌روبي در اردبيل يك ميليارد و 700 ميليون تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار اردبيل:هزينه برف‌روبي در اردبيل يك ميليارد و 700 ميليون تومان است
شهردار اردبيل گفت: سالانه بيش از يك ميليارد و 700 ميليون تومان هزينه برف‌روبي در اردبيل است كه بايد اين مبلغ به جمع‌آوري و رفع مشكلات معابر عمومي از سنگيني برف هزينه شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، صديف بدري صبح امروز در نوزدهمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل در دور چهارم اظهار داشت: ما انتظار داريم از محل اعتبارات دولتي استانداري اردبيل به تامين بخشي از هزينه‌هاي برف‌روبي كمك كند چرا كه هزينه‌كرد اين مبلغ از درآمدهاي اندك شهرداري منصفانه نيست.

وي خاطرنشان كرد‌: ما با الهام از تجربه‌اي كه در شهر اروميه كه با نتايج مثبتي همراه بوده و از طريق انتقال آب درياچه اروميه نسبت به شست و شوي خيابان‌ها و رفع مشكلات يخ‌زدگي انتخاب كردند ما نيز بهتر است در اين زمينه ورود پيدا كنيم و با تهيه محلول‌هاي آغشته به نمك كه ضرر و زياني را به آسفالت معابر نمي‌زند به سرعت يخ‌زدگي را از خيابان‌ها و معابر برطرف كنيم.

شهردار اردبيل يادآور شد: البته اين طرح در حد پيش‌بيني و آزمايش‌هاي اوليه است كه در صورت مهيا شدن بستر آن مي‌توانيم در اين زمينه اقدامات جدي را انجام دهيم.

بدري به بي‌سابقه بودن بارش‌هاي اخير در اردبيل در 10 سال گذشته و سنگيني اين بارش‌ها اشاره كرد و گفت: همكاران ما بيش از دو هفته است كه شبانه‌روز تلاش مي‌كنند اين برف سنگين را از سطح معابر اصلي و فرعي پاكسازي كنند كه بيش از 95 درصد كار نيز تاكنون به انجام رسيده و در همان روزهاي اول شاهد بازگشايي معابر اصلي بوديم.

اين مسئول تصريح كرد: با توجه به اقليم اردبيل با وجود بسيج تمام نيروها در برخي از معابر شاهد يخ‌زدگي و مشكلات مردم در رفت و آمد روزانه هستيم كه راهكاري براي آن نمي‌توان پيدا كرد چرا كه در شهرهاي سردسير برخلاف كشورهاي ديگر نظير مسكو هنوز راه حلي براي برطرف شدن اين مشكلات و يخ بستن‌هاي غيرقابل برداشتن انديشيده نشده است.

شهردار اردبيل بيان داشت: ما اگر بخواهيم براي كل معابر نمك‌پاشي را انجام دهيم نمك‌پاشي براي د2هزار هكتار معابر اردبيل سخت و سنگين است و دپوي نمك‌هاي موجود جوابگو نخواهد بود.

بدري با قدرداني از همت تمام پرسنل شهرداري در روزهاي اخير براي حل مشكلات برف‌روبي در سطح شهر افزود: اميدواريم با همكاري خود مردم و صبر و حوصله آنها و عنايت الهي در فرستادن يك توده هواي به اصطلاح گرميج بتوان مشكل يخ‌زدگي برخي از معابر را برطرف كرد.

اين مسئول در ادامه سخنان خود به مشكل به وجود آمده در تملك دو باب مغازه در حريم محل احداث پاركينگ درخشان اشاره كرد و گفت: به دليل پافشاري صاحبان اين دو مغازه ما به اهرم قانوني تملك متوسل شديم تا به همراه پنج مغازه ديگر اين مسير را بازگشايي كرده و نسبت به حل مشكلات اجرايي در احداث مجتمع تجاري و پاركينگ درخشان اقدامات لازم انجام شود.

فضيلت ابراهيمي؛ رئيس سازمان آتش‌نشاني اردبيل

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، در نوزدهمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل كه دو تن از اعضا نيز به دليل ماموريت و مرخصي غايب بودند بعد از بررسي چهار‌نامه واصله به شوراي شهر كه مربوط به تملك اراضي اطراف پاركينگ درخشان و مصوبات شوراي نامگذاري بود حكم انتصاب فضيلت ابراهيمي به عنوان مديرعامل جديد سازمان آتش‌‌نشاني شد قرائت شد.

فضيلت ابراهيمي پيش از اين در سمت مديرعاملي تاكسيراني و اتوبوسراني اردبيل مشغول به كار بوده است كه با حكم شهردار اردبيل جانشين موسي فتاحي شد كه به درجه بازنشستگي نائل آمده است.

انتهاي پيام/62003/ل40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن