تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيركل فدراسيون فوتبال:فوتبال ايران با بودجه ‌۲۰ ميليون دلاري پيشرفت نمي‌كند‌/2 ميليون فوتباليست داريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبيركل فدراسيون فوتبال:فوتبال ايران با بودجه ‌۲۰ ميليون دلاري پيشرفت نمي‌كند‌/2 ميليون فوتباليست داريم
دبيركل فدراسيون فوتبال با اشاره به بودجه كم ورزش گفت: فدراسيون فوتبال ايران با بودجه ۲۰ ميليون دلاري مي‌خواهد به جنگ بودجه ۲۵۰ ميليون دلاري فوتبال كشوري مثل ژاپن برود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، محمد نبي صبح امروز در همايش روابط انساني و مديريت سازماني در فوتبال كه در بوشهر برگزار شد اظهار داشت: دولت و مجلس بايد كمك كند تا بودجه مناسبي براي ورزش كشور اختصاص يابد چرا كه بودجه ورزش كه اخيرا اعلام شده بسيار كم است.

وي با بيان اينكه نمايندگان در كميسيون تلفيق بودجه براي رفع اين مشكل بايد چاره‌انديشي كنند، ‌تصريح كرد: خانواده بزرگ فوتبال در كشور بار عظيمي از خواسته‌هاي مردمي را دنبال مي‌كنند و همه بايد براي رفع اين مشكلات همكاري كنيم.

دبيركل فدراسيون فوتبال با اشاره به بودجه‌هاي تيم‌هاي بزرگ دنيا اظهار داشت: فدراسيون‌هاي فوتبال ژاپن و كره سالانه با بودجه 250 ميليون دلاري كار مي‌كنند اما ايران 20 ميليون دلار بودجه سالانه مي‌خواهد به جنگ آنها برود و اين ارقام بودجه‌اي نامتوازن و نابرابر است.

نبي اضافه كرد: با تمام اين مسائل در 19 رده تيم ملي در رشته فوتبال 16 رده تيم ملي موفق عمل كردند و اين نشان از ظرفيت بالاي منابع انساني در كشور است.

وي ادامه داد: 2 ميليون فوتباليست در ايران داريم اما اگر بودجه كافي در اختيار نداشته باشيم نمي‌توانيم به اهداف از پيش تعيين شده براي موفقيت فوتبال دست يابيم.

نبي با بيان اينكه برنامه منسجمي در عرصه فوتبال داريم گفت: اگر بودجه لازم را در اختيار نداشته باشيم نمي‌توانيم تمام اين برنامه‌ها را عملي كنيم.

انتهاي پيام/66006/ش30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن