تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802526845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش پهناي باند اينترنت كردستان/آماده واگذاري اينترنت پرسرعت به روستاها هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش پهناي باند اينترنت كردستان/آماده واگذاري اينترنت پرسرعت به روستاها هستيم
سنندج – خبرگزاري مهر: مدير عامل شركت مخابرات كردستان با اشاره به ايجاد زيرساخت ها و بسترهاي لازم براي توسعه ارتباطات در اين استان گفت: با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته طي روزهاي آينده در راستاي خدمت هر چه بهتر به مشتركين ميزان پهناي باند اينترنت كردستان به شكل قابل ملاحظه اي افزايش پيدا مي كند.

آزاد حكمت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعيت اينترنت پرسرعت استان كردستان و حاشيه هاي ايجاد شده در اين زمينه طي يك ماه اخير اظهار داشت: با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته طي يك ماهه اخير و همچنين نظر مساعد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات طي روزهاي آينده ميزان پهناي باند اينترنت استان كردستان به اندازه كافي و مورد نياز افزايش پيدا مي كند.

وي ادامه داد: متاسفانه با توجه به واگذاري بيش از حد اينترنت به متقاضيان سرعت استفاده از آن در استان كردستان كاهش پيدا كرده بود كه در اولين اقدام واگذاري اشتراك جديد در استان محدود شد و همزمان با اين اقدام نيز پيگيري هاي براي افزايش پهناي باند استان با دو هدف افزايش سرعت مشتركان فعلي و همچنين واگذاري به مشتركان جديد در دستور كار قرار گرفت.

مشكل سرعت اينترنت كردستان برطرف مي شود

مدير عامل شركت مخابرات استان كردستان ضمن تقدير از نگاه ويژه وزارت خانه به درخواست هاي اين استان براي افزايش پهناي باند اينترنت پرسرعت عنوان كرد: خوشبختانه در اين راستا استاندار جديد كردستان نيز پيگيري هاي متعددي انجام داد و در نهايت اين پيگيري هاي نتيجه داده و براساس آخرين اعلام قرار است طي دو سه روز آينده ميزان پهناي باند اينترنت استان كردستان افزايش پيدا كند.

وي با بيان اينكه طي يكي دو ماه اخير در زمينه سرعت اينترنت در كردستان مشكلاتي داشتيم، يادآور شد: با توجه به افزايش پهناي باند در اين استان نه تنها مشكلات به صورت كامل رفع مي شود بلكه زمينه براي ارائه خدمات بيشتر در اين زمينه به افراد مشترك نيز فراهم مي شود.

حكمت با بيان اينكه هم اكنون شركت مخابرات استان كردستان داراي 30 هزار مشترك اينترنت پرسرعت است، ادامه داد: در كنار واگذاري اينترنت پرسرعت از سوي شركت مخابرات كردستان چندين شركت بخش خصوصي نيز در اين زمينه فعاليت دارند ولي ما تلاش مي كنيم كه ضمن ايجاد بسترهاي لازم و تقويت زيرساخت ها زمينه را براي توسعه هر چه بهتر اين بخش فراهم كنيم.

وي از واگذاري اينترنت پرسرعت در تمامي مناطق شهري استان كردستان خبر داد و افزود: هم اكنون بسترهاي لازم براي واگذاري اينترنت پرسرعت در مناطق روستايي استان كردستان نيز وجود دارد و به همين دليل برنامه ريزي و هماهنگي هاي لازم با اداره كل فناوري اطلاعات استان نيز براي توسعه اين بخش نيز صورت گرفته است.

آماده واگذاري اينرنت پرسرعت به 300 روستاي كردستان هستيم

مدير عامل شركت مخابرات كردستان اظهار داشت: در حال حاضر در شماري از مناطق روستايي نزديك به شهرهاي استان به ويژه سنندج اينترنت پرسرعت به افراد متقاضي واگذار شده ولي شركت مخابرات استان كردستان اين آمادگي را دارد تا در 300 روستاي استان اين كار را عملياتي كند كه اجرايي كردن اين مهم اقدامي مثبت براي توسعه شبكه ارتباطي در كردستان است.

وي با تاكيد بر لزوم همكاري و تعامل ساير ادارات و سازمان هاي دولتي در خصوص توسعه ارتباطات در مناطق روستايي استان كردستان يادآور شد: شركت مخابرات از تمامي ظرفيت هاي خود در اين بخش استفاده مي كند و در همين راستا انتظار مي رود كه ساير ادارات و سازمان هاي دولتي نيز در اين مشاركت فعال تري داشته باشند.

حكمت توسعه و تقويت شبكه ارتباطي در استان كردستان را زمينه ساز پيشرفت همه جانبه عنوان كرد و افزود: در عصر حاضر داشتن ارتباط در حوزه هاي مختلف مي تواند زمينه ها و فرصت هاي بهتري را براي پيشرفت هر چه بيشتر فراهم كند و در همين راستا شركت مخابرات برنامه هاي جدي براي توسعه اين بخش در دستور كار قرار داده است.

فعاليت 191 دفتر ICT روستايي در كردستان

وي فعاليت 191 دفتر ICT روستايي در استان كردستان را يكي از فرصت هاي خوب براي توسعه اين بخش عنوان كرد و گفت: اين دفاتر روستايي در زمينه هاي مختلف با حمايت ادارات و سازمان هاي دولتي به مردم خدمت واگذار مي كنند و به همين دليل در گام نخست بايد در اين زمينه شاهد اقدامات و فعاليت هاي بهتري باشيم.

مدير عامل شركت مخابرات كردستان در بخش پاياني سخنان خود ضمن اشاره به اين نكته كه همراهي و كمك مردم براي توسعه شبكه هاي ارتباطي يك نياز لازم و ضروري است، اظهار داشت: تنها يك اداره و سازمان دولتي مشخص نمي تواند در اين بخش به موفقيت برسد و بايد در كنار همكاري ديگر ادارات و سازمان هاي دولتي خود مردم نيز در اين زمينه ما را كمك كنند.

كد خبر: 2202774

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۱:۲۵

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن