تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 1.5 برابري ظرفيت پهناي باند اينترنت


واضح آرشیو وب فارسی:ايران اکونوميست: افزايش 1.5 برابري ظرفيت پهناي باند اينترنت
عضو هيات مديره شركت مخابرات استان تهران از رفع مشكل سرعت اينترنت پرسرعت مشتركان اين شركت به دليل تخصيص پهناي باند مورد نياز از سوي شركت ارتباطات زيرساخت خبر داد و گفت: ظرفيت پهناي باند اينترنت مخابرات تهران به زودي 1.5 برابر افزايش خواهد يافت.
سميع الله صادقي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشكلات سرعت در سرويس ADSL شركت مخابرات استان تهران كه باعث شكايت برخي مشتركان شده بود، اظهار داشت: در اين راستا 3 كميته براي بررسي سرعت اينترنت پرسرعت تشكيل شد تا ابعاد مختلف اين سرويس براي حل مشكل بررسي شود.

وي با اشاره به تشكيل كميته دسترسي، شبكه و گيت وي براي بررسي سرويس اينترنت پرسرعت از كامپيوتر مشترك تا اولين تجهيزات مخابراتي، از اولين مركز تا آخرين مركز تجهيزات مخابراتي و از گيت وي هاي مخابراتي به شبكه زيرساخت و اينترنت جهاني ادامه داد: بررسي صورت گرفته از سوي كميته دسترسي – اكسس- حاكي از آن است كه مشكلي در اين بخش وجود نداشته و اينترنت مخابرات از لحاظ سرعت تفاوتي با سرويسي كه شركتهاي اينترنتي ارائه مي دهند، ندارد.

مهندس صادقي ادامه داد: بررسي هاي كميته شبكه نيز در مورد تجهيزات مخابراتي نشاندهنده مشكلي در اين بخش نيست چرا كه با راه اندازي مترواترنت استاني در تهران، بسياري از مشكلات اين بخش رفع شده و تجهيزات شبكه اي ارتقا يافته است.

عضو هيات مديره شركت مخابرات استان تهران، با اشاره به مشكلات سرعت اينترنت كه براساس بررسي هاي صورت گرفته مربوط به بخش گيت وي – دروازه ورودي پهناي باند – مي‌شود به مهر گفت: سال گذشته شركت ارتباطات زيرساخت تنها 70 درصد پهناي باند مورد نياز شركت مخابرات استان تهران را تامين كرد و 30 درصد مابقي را 2 ماه پيش تحويل داد؛ براين اساس يكي از دلايل كندي سرعت اينترنت مخابرات عدم تخصيص پهناي باند بود كه هم اكنون مرتفع شده است.

وي از امضاي قراردادي جديد براي ارتقاي ظرفيت پهناي باند اينترنت با شركت ارتباطات زيرساخت خبر داد و گفت: به زودي به ظرفيت فعلي پهناي باند اين شبكه، بالغ بر 50 لينك STM1 افزوده مي‌شود.

مهندس صادقي با بيان اينكه مخابرات استان تهران آمادگي افزايش ظرفيت پهناي باند اينترنت را دارد، تصريح كرد: هم اكنون ظرفيت پهناي باند اينترنت مخابرات تهران 100 لينك STM1 است و به مرور اين ظرفيت 1.5 برابر خواهد شد و تاثير اين ارتقاي ظرفيت در استفاده مشتركان از خدمات ADSL محسوس خواهد بود.

وي با تاكيد بر آمادگي فني مخابرات تا 3 برابر ظرفيت فعلي براي ارائه اينترنت پرسرعت خاطرنشان كرد: هم اكنون 450 هزار نفر در تهران و البرز از ADSL مخابرات استفاده مي‌كنند و با رفع مشكل سرعت و كاهش ضريب اشتراك، پيش بيني مي‌شود كه شمار مشتركان اين سرويس افزايش يابد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران اکونوميست]
[مشاهده در: www.iraneconomist.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن