تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802893468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم راهيان كرمانشاه براي صعود به مكان دوم جدول به مصاف نفت و گاز گچساران مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيم راهيان كرمانشاه براي صعود به مكان دوم جدول به مصاف نفت و گاز گچساران مي رود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر : هفته سيزدهم و پاياني نيم فصل اول مسابقات فوتبال دسته يك باشگاه هاي كشور ( ليگ آزادگان ) در حالي برگزار خواهد شد كه در يكي از حساس ترين ديدارهاي اين هفته تيم راهيان كرمانشاه در ديداري دشوار بايد در گچساران به مصاف نفت و گاز اين شهر برود تا در صورت برتري به مكان دوم گروه صعود كند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم هاي فوتبال راهيان كرمانشاه و نفت و گاز گچساران در حالي به مصاف يكديگر خواهند رفت كه هر كدام انگيزه هاي متفاوتي براي پيروزي در اين ديدار سرنوشت ساز را دارند تا بلكه با جمع آوري امتيازات كامل اين مسابقه وضعيت بهتري در گروه براي خود دست و پا كنند.

از يك سو تيم نفت و گاز كه تا اين جاي مسابقات چهره خوبي از خود به نمايش گذاشته و توانسته با 17 امتياز در مكان دوم جدول رده بندي گروه قرار گيرد به دنبال پيروزي در اين ديدار خانگي است تا بلكه به لطف توقف يا شكست ايرانجوان بوشهر صدرنشين فعلي فاصله امتيازي خود را با اين تيم به حداقل برساند.

از سوي ديگر هم تيم راهيان كرمانشاه كه در هفته هاي اخير بسيار آماده نشان داده و كسب دو پيروزي پياپي سبب شد تا اين تيم هم خود را به جمع تيم هاي بالاي جدول اضافه و به عنوان يك مدعي خود را مطرح سازد.

راهيان كه هم اكنون با 16 امتياز و تنها به خاطر تفاضل گل كمتر در مقايسه با مس رفسنجان جايگاه پنجم را به خود اختصاص داده به دنبال سومين برد پياپي خود است تا بتواند ضمن صعود به مكان دوم جدول، جايگاه فصل گذشته خود در پايان رقابت هاي نيم فصل را بدست آورد.

تيم راهيان كه در اين مسابقات فراز و نشيب هاي زيادي داشته به نظر مي رسد در حال رسيدن به ثباتي نسبي است و ارائه بازي هاي زيبا و خلق موقعيت هاي گلزني فراوان در ديدارهاي اخير نشانگر روند رو به رشد اين تيم عزم و اراده اي جدي براي قرار گرفتن در جمع مدعيان صعود به ليگ برتر است.

ديدار اخير تيم راهيان با استاندار جديد كرمانشاه و قول هاي مساعدي كه براي حمايت از مقام اجرايي استان دريافت كردند سبب شده تا تيم تحت مديريت سلمان كريمي اين روزها با اميدواري بيشتري به مسابقات آينده اشان بينديشند.

تيم راهيان در ديدار مقابل حريف گچساراني هرچند كار بسيار سختي را پيش رو دارد اما مطمئنا با بستن لايه هاي دفاعي و همچنين استفاده از ضدحمله ها قادر خواهد بود پيروز اين ميدان سخت لقب گرفته و با سه امتياز به خانه بازگردد.

در همين رابطه سرمربي راهيان كرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگي مطلوب تيم خود در آستانه بازي حساس مقابل نفت و گاز گچساران خبر داد و گفت: در وقفه ايجاد شده كه استراحت نيم فصل تيم ها نيز به حساب مي آمد بازيكنان راهيان تمرينات خوب و با نشاطي را دنبال و از لحاظ روحي نيز در شرايط مناسبي قرار دارند.

ادموند يونانپوريان خاطرنشان كرد: تيم راهيان با دو پيروزي متوالي كه كسب كرد از لحاظ روحي در شرايط بسيار مناسبي به سر مي برد و اين انتظار مي رود در ديدار مقابل نفت و گاز با نشان دادن توانايي هاي خود به نتيجه لازم و مطلوب دست يابند.

وي يادآور شد: تيم ما با شرايطي كه دارد مطمئنا قادر به شكست نفت و گاز در خانه اش هست و اگر شرايط غير مترقبه اي رخ ندهد مي تواينم دست پر به كرمانشاه برگزديم هرچند تيم حريف نيز از بازيكنان و كادر فني خوبي بهره مي برد و در خانه اش بسيار سخت امتياز از دست مي دهد.

يونانپوريان افزود: درست است حريف در خانه اش بسيار خطرناك است اما ما نيز تيم دست و پا بسته اي نيستيم و مي توانيم با تمركز لازم روي بازي به آنچه كه مي خواهيم دست يابيم.

سرمربي راهيان در ادامه و با تاكيد بر اينكه مدافعان اين تيم بايد مراقب خط حمله تيم نفت و گاز باشند، يادآور شد: تيم گچساراني از مهاجمان خوب و چالاكي بهره مي برد و در صورتي كه بتواينم خط حمله اين تيم ر ا از كار بندازيم مي توانيم در ضد حملات به گل رسيده و پيروز شويم.

يونانپوريان در پايان گفت: تيم راهيان روند رو به رشدي را در پيش گرفته كه اميدوارم با كسب نتيجه مطلوب در ديدار مقابل نفت و گاز گچساران اين روند ادامه يابد.

با تمام اين تفاسير تيم راهيان كرمانشاه در صورت پيروزي در اين ديدار خارج از خانه و توقف تيم پارسه تهران مقابل يزد لوله مي تواند با 19 امتياز به رده دوم جدول رده بندي گروه دوم صعود كند.

ديدار تيم هاي نفت و گاز گچساران و راهيان كرمانشاه روز شنبه هفتم دي ماه از ساعت 14 به ميزباني تيم نفت و گاز برگزار خواهد شد.

كد خبر: 2202723

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۰:۱۴

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن