تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امكان صعود از گروه ما در ليگ قهرمانان آسيا وجود داردتيموريان: در زمان بازي هواداران سر كارشان بودند/ چه توقعي از فوتبال ايران داريد؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امكان صعود از گروه ما در ليگ قهرمانان آسيا وجود داردتيموريان: در زمان بازي هواداران سر كارشان بودند/ چه توقعي از فوتبال ايران داريد؟
بازيكن تيم فوتبال استقلال گفت: زمان بازي به گونه‌اي بود كه اكثر هواداران استقلال و تيم‌هاي ديگر در محل كارشان حضور داشتند.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، آندرانيك تيموريان پس از پيروزي يك بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسي عنوان كرد: استقلال بازي خوبي انجام داد و چندين موقعيت در نيمه اول و دوم به دست آورديم كه متاسفانه در پايان يك گل به ثمر رسانديم.

وي ادامه داد: فجرسپاسي در فاز دفاعي خوب و منسجم عمل كرد و آنها چشم به ضدحمله داشتند. به هر حال همين كه توانستيم 3 امتياز را كسب كنيم و در كورس قهرماني باقي بمانيم خدا را شكر مي‌كنيم.

بازيكن تيم فوتبال استقلال در مورد اينكه عدم حضور هواداران بازيكنان اين تيم را شوكه نكرد گفت: من حرف شما را تاييد مي‌كنم. به هر حال زمان بازي موقعي بود كه اكثر هواداران استقلال و تيم‌هاي ديگر سر كارهايشان هستند به هر حال همان تعداد هواداري كه در ورزشگاه حاضر شدند دست آنها را مي‌بوسم و سپاسگزار آنها هستم.

تيموريان در مورد گروه استقلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: در گروه خوبي قرار گرفته‌ايم و امكان صعود وجود دارد اما بايد برنامه‌ريزي اساسي در اين زمينه داشته باشيم.

وي در پاسخ به انتقاد يكي از خبرنگاران مبني بر بازي استقلال گفت: شما بازي را كامل ديده‌ايد؟ خبرنگار در پاسخ به سوال تيموريان اعلام كرد كه بله و بازيكن استقلال در واكنش به صحبت او تاكيد كرد: شما چه توقعي از فوتبال ايران داريد؟

تيموريان در مورد اينكه آيا موافق حضور بازيكنان ملي‌پوش در تيم ملي در جريان رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا است عنوان كرد: من نمي‌توانم در اين‌باره صحبت كنم، بهتر است قلعه‌نويي نظر خود را بگويد.

انتهاي پيام/خ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن