تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شايعه بزرگ پشت سر مدافع تيم پرطرفدار گل به خودي براي بازي دوست صميمي؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: شايعه بزرگ پشت سر مدافع تيم پرطرفدار گل به خودي براي بازي دوست صميمي؟
محسن آذري‌نيا
اين روزها اتفاقات عجيب و غريب در ليگ برتر تا دلتان بخواهد رخ مي‌دهد. بعد از صحبت‌هاي امير عابديني در مورد طلب 5/1 ميلياردي برخي مسوولان براي بازي در آوردن، حالا شنيده مي‌شود در يكي از تيم‌هاي پرطرفدار ليگ برتري، اتفاقات جالبي رخ داده است. اتفاقي كه مي‌تواند نتايج ضعيف اين تيم در هفته‌هاي اخير را تحت الشعاع قرار دهد.
در همه تيم‌ها رسم بر اين است كه چند بازيكن با هم رفاقت بسياري دارند و اكثر قريب به اتفاق اوقات در اردوها هم اتاق مي‌شوند يا هميشه كنار هم قرار مي‌گيرند.اين موضوع ايرادي ندارد و نمي‌توان خرده‌اي از كسي گرفت اما وقتي اين رفاقت و صميميت وارد زمين فوتبال مي‌شود مي‌تواند به اتفاقات آن شك كرد و با ديده ترديد به آنها نگاه كرد.
در يكي از تيم‌هاي شهرستاني پرطرفدار، يك بازيكن خط دفاعي رفاقت نزديكي با يكي از دروازه‌بان‌هاي تيم دارد.دروازه‌باني كه از ابتداي فصل بازي نكرده بود اما حالا به تركيب اصلي رسيده و درون دروازه ايستاده. نكته جالب اما دو گلي است كه اين مدافع وارد دروازه تيم خودشان كرده تا شايد بتواند دروازه‌بان اصلي را از دروازه خارج كرده و دوست صميمي اش را به تركيب اصلي برساند. البته كه با قاطعيت نمي‌توان گفت اين گل به خودي‌ها تاثيري صد در صد داشته‌اما مربي را مجاب كرده تا به دروازه‌بان اصلي تيمش نگاهي ديگر داشته باشد و او را روي نيمكت بنشاند.
داستان وقتي جالب‌تر مي‌شود كه اين مدافع كناري بعد از گل به خودي‌هاي خود حتي در مصاحبه‌هايي همه تقصيرات را گردن دروازه‌بان اصلي انداخته تا دوست صميمي اش را به تركيب اصلي نزديك‌تر كند.او با ذكر اين نكته كه در گل به خودي ها، دروازه‌بان مقصر بوده و مي‌توانسته توپ را مهار كند بازي را به زمين او انداخته تا كادر فني را در فكر نيمكت نشين كردن او فرو ببرد.
اين مدافع كه همين يكي دو سال پيش با دروازه‌بان ذخيره و دوست صميمي اش در يك تيم ديگر همبازي بوده و همگان مي‌دانند كه چه رفاقت نزديكي با هم دارند گويا به هدف خود رسيده. با گل به خودي‌هايش كه البته دومي را كسي نديده و به نام مهاجم حريف نوشته شده، دروازه‌بان اصلي را از دروازه دور كرده تا بازي به دوست صميمي اش برسد. در اين بين مصدوميت دروازه‌بان اصلي هم در اين مساله دخيل بوده اما گل به خودي‌ها نقش بيشتري در بازي دروازه‌بان ذخيره داشته. اين گل به خودي‌ها باعث شده تا اين تيم پرطرفدار، از هدفي كه ابتداي فصل ترسيم كرده بود كمي دور شود و رتبه‌اش در جدول رده‌بندي پايين بيايد.
رفاقت بين بازيكنان در تمام تيم‌ها ديده مي‌شود. زماني محمد خاكپور و حميد استيلي در تيم ملي، پرسپوليس و بهمن كرج در كنار هم بودند. حتي بيرون از اردو و اوقاتي كه استراحت مي‌كردند. اين رفاقت اما هرگز به درون زمين راه پيدا نكرد. آنها دوست بودند، دو دوست صميمي اما هرگز يك بازيكن ديگر را فداي دوستي شان نكردند. در اين باشگاه ليگ برتري اما چنين شايعه‌اي به‌وجود آمده. شايعه‌اي كه هنوز كسي نمي‌تواند از قطعيت آن صحبت كند. همه چيز در حد شنيده‌ها است و البته مداركي كه از بازي اين تيم مي‌شود برداشت كرد.
آيا چنين اتفاقي صحيح است؟ آيا مربي باتجربه مي‌تواند اين اتفاق را هضم كند و خيلي آياهاي ديگر كه براي موفقيت اين تيم پرطرفدار بايد پاسخ داده شود. نقش مربي را نبايد ناديده گرفت. او كه يك مرد كاربلد است و سرد و گرم چشيده مي‌تواند اين ابهام‌ها را برطرف كند، روبروي آنها بايستد و مبارزه كند. مبارزه براي رسيدن به موفقيت. موفقيتي كه هواداران پرشمار اين تيم انتظارش را مي‌كشند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن