تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816239919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«فيس بوك فاقد ظرفيت‌هاي يك شبكه اجتماعي است»


واضح آرشیو وب فارسی:الف: «فيس بوك فاقد ظرفيت‌هاي يك شبكه اجتماعي است»
يك استاد دانشگاه گفت: اينكه از فيس بوك به عنوان يك شبكه اجتماعي ياد مي‌شود، اشتباه است زيرا فيس بوك فاقد ظرفيت‌ها و شاخص‌هاي يك شبكه اجتماعي است.

به گزارش فارس از يزد، ابوذر منتظر قائم امشب در دومين همايش علمداران سايبري يزد اظهار داشت: دشمن در نظرسنجي‌ها و ثبت‌ نام‌هاي مختلف در شبكه‌هاي مجازي، مختصات شخصيتي همه ما را درآورده و تلاش مي‌كند با استفاده از اين ابزار اهداف خود را به پيش ببرد. وي با بيان اينكه زندگي جوانان ما اكنون به فيس بوك و جي‌ميل وابسته شده است، افزود: اين سبك زندگي خراب است و بايد اصلاح شود.

منتظر قائم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به صحبت‌هايي كه در مورد فيس بوك مطرح شده است، عنوان كرد: اطلاعاتي كه ما به فيس بوك و سايت‌هاي مشابه مي‌دهيم، همه دسته بندي و طبقه‌بندي مي‌شود و در مواقع نياز عليه خود و كشورمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. وي تاكيد كرد: همه حرف ما اين است كه فيس بوك بايد از فضاي رسانه‌اي ايران خارج شود، ما فيس بوك را به رسميت نمي‌شناسيم و جنگ واقعي ما با فيس بوك همين است.

اين كارشناس ارشد رسانه عنوان كرد: عده‌اي تلاش مي‌كنند فيس بوك را يك شبكه اجتماعي معرفي كنند در حالي كه فيس بوك به هيچ وجه يك شبكه اجتماعي نيست زيرا شبكه اجتماعي تعاريف خاص خود را دارد كه هيچ يك از آنها با فيس بوك همخواني ندارد. وي تصريح كرد: اگر فيس بوك يك شبكه اجتماعي بود، جمهوري اسلامي ايران با آن مخالفت نمي‌كرد بنابراين دعوا بر سر يك شبكه اجتماعي مجازي نيست چون اگر غير از اين بود، بايد بسياري از شبكه‌هاي اجتماعي جمع‌آوري مي‌شد.

منتظر قائم خاطرنشان كرد: آسيب‌هايي كه اكنون كارشناسان ما در حوزه فضاي مجازي مطرح مي‌كنند، آسيب‌هاي كل اينترنت است نه فيس بوك بنابراين مشخص و واضح است كه مشكل ما حتي با آسيب‌هاي فيس بوك هم نيست زيرا در اين صورت بايد از كل به جزء برسيم. وي با تاكيد بر اينكه شبكه‌هاي اجتماعي تعاريف خاص خود را دارند و با چند ابزار كه در هر فضايي به راحتي قابل نصب است، نمي‌توان شبكه اجتماعي به راه انداخت.

منتظر قائم عنوان كرد: اگر شبكه اجتماعي اين است، خيلي‌ها حتي افراد كم‌سواد در حوزه فضاي مجازي هم مي‌توانند ظرف يك ساعت، نظير آن را راه‌اندازي كنند. وي تصريح كرد: فيس بوك تنها چند ابزار ساده دارد و ابزارهاي اصلي آن زير زمين است. منتظر قائم با بيان اينكه نام مدير فيس بوك، به عنوان نخستين صهيونيست تاثيرگذار و پرنفوذ دنيا مطرح است، بيان كرد: آسيب فيس بوك دقيقا از همين نقطه آغاز مي‌شود.

وي همچنين با ذكر مثال‌ها و مصداق‌هايي به تشريح مشكلات ايجاد شده توسط فيس بوك به ويژه در زمينه امنيتي و فرهنگي پرداخت.

مسئول قرارگاه فرهنگي رسانه‌اي شهيد عاصي‌زاده نيز در اين مراسم با اشاره به پيشينه اين قرارگاه عنوان كرد: قرارگاه شهيد عاصي‌زاده فعاليت خود را از سال ۸۷ آغاز كرد و در مسير فعاليتش، همراهان واقعي خود را پيدا كرده است. ايمان قانعي عنوان كرد: در اين قرارگاه برنامه‌هاي متعدد فرهنگي در حال اجراست كه از آن جمله مي‌توان به فعاليت گروه نرم‌افزاري صبح، موسسه فرهنگي اجتماعي ۹ دي دارالعباده، سامانه پيام كوتاه پيام صبح، مركز تخصصي طراحي و چاپ پيام صبح، شبكه توزيع پيام كوير، سايت خبري تحليلي طلوع يزد و دو هفته نامه اميد و آگاهي اشاره كرد.

وي تاكيد كرد: هدف ما از راه‌اندازي اين كنسرسيوم محصولات فرهنگي، ايجاد يك سيستم توزيع خوب با هدف توليد بهترين محصولات فرهنگي و توزيع در كمترين زمان ممكن است. در اين مراسم مسئول سايت كشوري مجازي ايران و مسئول سايت جامدادي نيز به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي خود پرداختند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن