تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدبازگشت برادران دست‌نشان به نساجي مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدبازگشت برادران دست‌نشان به نساجي مازندران
برادران دست‌نشان بار ديگر به تيم نساجي بازگشتند تا مديريت فني و سرمربيگري تيم نساجي را عهده‌دار باشند.
به گزارش خبرنگار ورزشي فارس از قائمشهر، عصر امروز برادران دست‌نشان به عنوان مدير فني و سرمربي اين تيم معارفه شدند.

تيم نساجي مازندران در اين چندين سال آبستن حوادث زشت و زيبا شده بود.

در اين فصل حسين قاسم‌نژاد مالك باشگاه نساجي مازندران با توجه به نداشتن سند مالكيت هزينه‌هاي هنگفتي را عهده‌دار شد.

از سويي ديگر احمد سعادت‌مند مديركل ورزش و جوانان هم با توجه به دغدغه‌اي كه نسبت به اين تيم داشته و تعطيلات نيم فصل و از طرفي ديگر تهديد بازيكنان به اينكه تا مطالبات خود را نگيرند حاضر به ادامه كار نيست كه اين تهديد منجر به اين شد تا سعادتمند با برگزاري جلسه‌ايي براي رفع مشكلات اين باشگاه قدم بگيرد.

هر روز در شهر شايعه‌ايي بود يك روز خبر از آمدن پرهام به گوش مي‌رسيد و روز ديگر فردي ديگر، تا اينكه اعلام شد كه اداره‌كل ورزش و جوانان مهلت 72 ساعته به قاسم‌نژاد داده تا دستمزد بازيكنان را پرداخت كنند كه اگر اين كار رخ ندهد خود اداره كل ورزش و جوانان عهده‌دار تيم شود.

پس از اتمام اين مهلت و عدم پرداخت دستمزد بازيكنان، احمد سعادتمند مديركل ورزش و جوانان مازندران در يك معارفه رسمي محمدرضا رنجبر رئيس هيئت گلف را به عنوان مديرعامل جديد باشگاه نساجي معرفي كرد تا وي كار خود را با پرداخت دستمزد بازيكنان آغاز شود كه اين كار هم صورت نگرفت تا اينكه عصر امروز در يك جلسه غيرمنتظره حسين قاسم‌نژاد مالك باشگاه نساجي مازندران با هماهنگي با محمد قنبري مديرعامل باشگاه نساجي 20 درصد از قرارداد بازيكنان را به حساب آنان واريز كرد.

در اين جلسه رحيم دست‌نشان به عنوان مدير فني و نادر دست نشان به عنوان سرمربي جديد نساجي معارفه شد.

مراسم معارفه، پس از پرداخت بخشي از قرارداد بازيكنان با حضور هواداران،كادر فني و خبرنگاران در زمين ساروكلاء انجام شد.

محمد قنبري مديرعامل باشگاه نساجي نيز گفت: كادر فني سابق در اين مدت بي‌پولي زحمات بسياري براي تيم كشيدند از بازيكنان خواست تا با همدلي مسبب قهرماني اين تيم در ليگ شوند.

وي در ادامه افزود: جلسه‌ايي فردا در دفتر معاون سياسي و امنيتي استانداري برگزار مي‌شود اگر آنجا اتفاق خاصي رخ داد تا تيم را از قاسم‌نژاد بگيرند وي اين هزينه‌ها را به شهر شهيد پرور قائمشهر هديه مي‌كند.

در ادامه اين مراسم رحيم دست‌نشان مربي با دانش و كهنه كار با تقدير از زحمات قاسم‌نژاد گفت: ان‌شاالله با همدلي همه هواداران و بازيكنان شرايط صعود به ليگ برتر فراهم شود و نساجي مازندران بتواند خواسته هوادارنش را برآورده كند.

نادر دست‌نشان سرمربي جديد نساجي نيز در اين مراسم با اعلام اينكه با قرارداد سفيد به اين باشگاه آمدم، گفت: باشگاه نساجي يك تيم با ريشه است كه از سال 71 نتوانسته به ليگ برتر صعود كند.

وي در ادامه افزود: بنده با جلساتي كه با آقاي قنبري داشتم هم گفتم كه براي سرمربيگري نساجي پولي را در خواست نكردم فقط خواسته‌ام دادن هزينه بنزين به سر تمرين بود.

دست‌نشان با تاكيد بر اين موضوع كه هيچ شخصي حق دخالت در كار ديگري را ندارد، متذكر شد: اين تيم يك تيم بزرگ است و هر كس بايد در جاي خود كاري را انجام دهد.

وي در پايان با تقدير از كادر فني قبلي اين تيم گفت: كادر فني قبل هم براي تيم بسيار زحمت كشيده كه جا دارد از آنان تشكر داشته باشم چرا كه براي تيم بسيار زحمت كشيدند.

انتهاي پيام/86017/ش40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن