تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806240806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتند 15 ميلون بده تا به تيم‌ملي برسي !


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گفتند 15 ميلون بده تا به تيم‌ملي برسي !
کاپيتان مس اين روزها استرس زيادي براي نتايج تيمش دارد. او که يکي از بازيکنان ثابت هميشه مس است در بازي با تراکتور تمرکز لازم را نداشت و در بعضي از لحظه‌هاي بازي نتوانست آنطور که بايد و شايد خوب کار کند. اگرچه فرزاد حسين‌خاني براي مس بازي‌هاي خوبي انجام داده است.

کاپيتان محبوب شهر کرمان پس از بازي با تراکتور که تيمش در دقيقه آخر وقت اضافه 3 امتياز شيرين را با يک امتياز عوض کرد در مصاحبه با سايت گل حرف هاي جالبي مي‌زند. او که عادت ندارد زياد با مطبوعات و رسانه‌ها صحبت کند اما اين‌بار حرف‌هاي جذابي مي‌زند. مصاحبه تکان‌دهنده با فرزاد حسين‌خاني را بخوانيد.

از بازي با مس و تراکتور بگو؟

ما در اين بازي خيلي خوب کار کرديم و در اکثر لحظه‌هاي بازي از حريفمان سرتر بوديم. با نهايت احترامي که براي تراکتور و مجيد جلالي و هودارانش قائل هستم اما آنها در مقابل ما حرفي براي گفتن نداشتن و فقط به بازي مستقيم رو آورده بودند و به قول معروف با بکش زيرش مي‌خواستند به گل برسند و متاسفانه اين اتفاق هم افتاد آن هم در يک دقيقه بعد از وقت قانوني و وقت اضافه. ما در دقيقه 95 گل خورديم و اين در حالي است که 4 دقيقه بيشتر وقت تلف شده اعلام نشده بود. به هر حال اين فوتبال است و يک امتياز هم به ما کمک کرد تا با توجه به نتايج ساير تيم‌ها يک پله در جدول صعود کنيم اما واقعا خيلي حيف شد که نتوانستيم 3 امتياز شيرين را به دست آوريم.

از شرايط خودت راضي هستي؟

راستش را بخواهيد من فصل پراسترسي را پشت سر مي‌گذارم و شرايط سختي را تجربه مي‌ کنم. من از 78 در مس مشغول به فعاليت هستم و به تيم شهرم خدمت مي‌کنم. اما اين يکي از سخت‌ترين سال‌هاي فوتبالم هست. من با مس بالا و پايين را تجربه کردم اما اين فصل ما چوب اشتباهات خودمان را مي‌خوريم. براي من موفقيت مس و شادي مردم کرمان از هر چيز مهمتر است و آن را فداي هيچ چيزي نمي‌کنم. در بازي با تراکتور هم من شايد تمرکز لازم را نداشتم و با توجه به اين در پست غيرتخصصي خودم بازي مي‌کردم آن بازدهي لازم را نداشتم و از خودم آنطور و شايد راضي نبودم. من هميشه در جلوي دفاع به عنوان هافبک دفاعي بازي کردم اما حالا کار به عنوان هافبک نفوذي کم سخت است برايم اگرچه پرويز مظلومي دستش خالي است و وظيفه من هست که تمام تلاشم را بکنم و به تيم کمک کنم.

فکر مي‌کني مس در ليگ بماند؟

مس بايد در ليگ بماند چرا که مس يکي از حرفه‌ترين باشگاه‌هاي ايران است و پايگاه خيلي از فوتباليست‌ها در سرتاسر ايران است. باشگاه مس هميشه پول خوب داده و به کيفيت فوتبال ايران کمک کرده است. واقعا حيف است که مس بخواهد در ليگ حضور نداشته باشد با توجه به اين پتانسيل بالايي که دارد و با توجه به اينکه هميشه فوتباليست‌هاي زيادي هم دوست داشتند به اينجا بيايند چرا که مس شرايط خوبي را براي يک فوتباليست ايجاد مي‌کند. اميدوارم مردم دعا کنند و حتي خود اهالي فوتبال که مس در ليگ بماند و ما هم همگي مي‌جنگيم تا با کمک خدا و حمايت مردم اين تيم را در ليگ نگه داريم.

شما با تساوي مقابل تراکتور از قعرجدول جدا شديد؟

بله اين هم لطف خدا بود اما من فکر مي‌کنم کار سختي داريم و بايد تلاش کنيم تا با کسب امتيازات لازم ماندن خودمان را در ليگ حتمي کنيم.

تو يکي از بازيکنان باتجربه ليگ هستي و شايد حق‌ات بود در مقطعي هم به تيم ملي دعوت شوي؟

من در فوتبال به همه چي رسيده‌ام. اما دل پري از ناگفته‌ها دارم من سال قبل بعد از بازي با پرسپوليس که خيلي خوب کار کردم و توانستيم آن را بازي را 2 – يک ببريم و من بازي خوبي از خودم به نمايش گذاشتم در آن مقطع مس هم نتايج خوبي گرفته بود و طبيعي بود که اين اتفاق بيافتد و من به تيم ملي دعوت شوم. من بعد از آن بازي به دليل اينکه مديريت وقت باشگاه برخلاف اصول و به ضرر منافع باشگاه پيش مي‌رفت به حالت قهر اردو را ترک کردم و بعد از آن بازي به تمرين نرفتم. اما بعد از آن آقاي قاسمپور با من تماس گرفت و از من خواست تا به تمرينات بازگردم اما اتفاق مهم اين مکالمه اين بود که ايشان به من گفت آقاي اميد نمازي با من تماس گرفته و از من آمار تو را گرفته و گفته که فرزاد به تيم ملي دعوت مي‌شود و بهتر است تو هم به تمرين برگردي. من هم به آقاي قاسمپور گفتم من به خاطر مردم شهرم و تيم شهرم به تمرينات بازمي‌گردم و آرزو دارم که پيراهن مقدس تيم ملي را برتن کنم.

بعد از آنکه من به تمرينات تيم برگشتم بعد از يک روز، يک نفر با من تماس گرفت و گفت اگر دوست داري در تيم ملي حضور داشته باشي بايد مبلغ 15 ميليون پول بدهي. من به او گفتم که اگر خواستم با شما تماس مي‌گيرم. اما هنوز يک روز نگذشته بود که يکي ديگر هم با من تماس گرفت و گفت اگر مي‌خواهي در تيم ملي حضور داشته باشي من هماهنگ کرده‌ام تا به تيم ملي دعوت شوي اما هزينه دارد و بايد هزينه آن را بپردازي. به او هم گفتم اگر خواستم با شما تماس مي‌گيرم و هر دو موبايل‌هاي خودم را خاموش کردم و فردايش سر تمرين به آقاي قاسمپور گفتم اين اتفاق براي من افتاده من در دوستي و رفاقت همه کار مي‌کنم اما در زندگي‌ام به کسي باج نداده و نمي‌دهم حتي براي پوشيدن تيم ملي . آقاي قاسمپور هم گفت من در زندگي‌ام به هيچ کس باج نداده‌ام به همين دليل هميشه سرم را بالا نگه مي‌دارم تو هم همين‌ کار را انجام بده و به هيچ چيز ديگري فکر نکن. من هميشه به اين فکر مي کنم که آنها چه کساني بودند که پيراهن تيم ملي را مي فروختند؟

شما بايد در اين زمينه شفاف تر حرف بزني

من آبروي آدم ها را نمي برم اما اگر خواستند در خدمت فدراسيون هستم . به هرحال من در فوتبال به خواسته‌هايم رسيده‌ام و هيچ وقت گذشته‌ام را فراموش نمي‌کنم. من فرزند يک کارگر شرافتمند بودم و به اين مرحله از زندگي رسيدم، هميشه به مطبوعات و رسانه‌ها احترام گذاشتم اما اگر ديده باشيد مي‌دانيد من زياد اهل مصاحبه نيستم و هيچ وقت اهل مطرح کردن خودم نبودم. من با شرافت زندگي کرده‌ام و سعي مي‌کنم با شرافت هم زندگي کردن را ادامه دهم، شايد فوتبال کثيف باشد اما من آن را کثيف‌تر نمي‌کنم.

صحبت‌هاي تو خيلي تکان‌دهنده است و شايد پرده از يک جنجال و رسوايي بزرگ در فوتبال بردارد. آيا تا آخر خط پاي صحبت‌هايت هستي؟

من جز خدا از هيچ کس نمي‌ترسم. من حقيقت را مي‌گويم حتي اگر به ضررم باشد، فوتبال بخشي از زندگي است و من سعي کردم در تمامي زواياي زندگي‌ام با صداقت و شرافت زندگي کنم به کسي باج ندهم و زير بار حرف زور نروم. من خداوند را در کنار خودم احساس مي‌کنم و جز نياز به خدا به هيچ چيز ديگري نياز ندارم. من تا آخرش پاي حرفم هستم و خوشحال هم مي‌شوم اگر عده‌اي اين فوتبال را به لجن مي‌کشند چهره واقعي‌شان مشخص شود و در هر کجا که بخواهند اين حرف‌ها را مي‌زنم.

حتي در برنامه 90 و در مقابل عادل فردوسي‌پور حاضري اين حرف‌ها را تکرار کني چون او هم دوست دارد به پاکي فوتبال کمک کند؟

بله، اگر لازم باشد در برنامه 90 هم اين حرف‌ها را مي‌زنم و خوشحالم مي‌شوم عادل براي زدودن ناپاکي‌هاي فوتبال بجنگد.

چهارشنبه 1392/10/04 14:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن