تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803692217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان جشنواره آیات هفته آینده اعلام می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




فراخوان جشنواره آیات هفته آینده اعلام می‌شود خبرگزاری رسا - سرپرست دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام فراخوان جشنواره آیات و تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه آن خبر داد.



به گزارش خبرگزاری رسا، مهدی عزیززاده سرپرست دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی مدیران اجرایی جشنواره آیات به وزیر ارشاد خبر داد و گفت: پس از برگزاری نمایشگاه قرآن، تدارکات جشنواره، ارتباط‌گیری با هنر‌مندان و تشکیل هیأت‌های علمی اصلی‌ترین برنامه ما بود و طی این برنامه‌ها مدیران اجرایی جشنواره انتخاب و به وزیر ارشاد معرفی شدند، همچنین اولین جلسه رسمی جشنواره‌های آیات سه‌شنبه 26 آذر‌ماه 1392 برگزار شد.
عزیز‌زاده از اعلام رسمی فرا‌خوان جشنواره در هفته آینده خبر داد و گفت: فرا‌خوان جشنواره هفته آینده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره آیات اعلام و طی آن علاقه‌مندان می‌توانند از جزئیات جشنواره و نحوه ارسال آثار مطلع شوند.
وی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره در تاریخ 19‌ بهمن‌ماه 1392 خبر داد و گفت: آیین اختتامیه جشنواره در تاریخ 19 بهمن‌ماه 1392 که از پیش هم اعلام شده بود به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار هم تا روز آخر ادامه خواهد داشت.
سرپرست دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد درباره نحوه داوری‌های جشنواره اظهار داشت: فرا‌خوان جشنواره تا روز پایانی ادامه دارد از این رو افرادی که آثارشان دیر به دبیر‌خانه برسد و نتوانیم در داوری‌ها آنها را شرکت دهیم تلاش می‌کنیم تا برگزاری نمایشگاه قرآن این آثار به صورت مردمی داوری شده و در نمایشگاه مورد تقدیر قرار گیرند.
عزیز‌زاده از ارائه آثار ارائه شده به جشنواره در نمایشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی جشنواره آیات جمع‌آوری و ارائه آثار هنری با مضامین قرآنی است از این رو در فاصله برگزاری اختتامیه جشنواره و نمایشگاه قرآن آثار ارسالی به جشنواره را در قالب نمایشگاه، گالری و اجرا‌های خیابانی برای عموم مردم کشور به نمایش گذاشته و این آثار مورد داوری عموم مردم قرار می‌گیرند.
وی از ارتباط‌گیری با برگزار‌کنندگان سایر جشنواره‌های فجر خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌ها ایجاد ارتباط با برگزار‌کنندگان سایر جشنواره‌های فجر است زیرا قصد‌ داریم سایر آثار قرآنی که در این جشنواره‌ها شرکت می‌کنند را شناسایی و در کنار معرفی برترین‌های این جشنواره‌ها، برترین اثر قرآنی هم معرفی شود.
براساس این گزارش دور سوم جشنواره آیات در 32 رشته شامل؛ خوشنویسی، عکس، گرافیک، نقاشی، تذهیب، نگار‌گری، تابلو، حجم، جلد‌سازی، سرود، تواشیح، هم‌خوانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، شبیه‌خوانی قرآنی، فیلم کوتاه، فیلم مستند، انیمیشن، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، وبلاگ، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، محصولات چند‌رسانه‌ای، نرم‌افزار، قطعات ادبی، داستان کوتاه، بلند داستانک، ترجمه‌خوانی، قطعه‌خوانی و قصه‌گویی و مطالعات تبلیغی و ترویجی قرآنی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که این جشنواره سال گذشته در قالب 22 جشنواره برگزار شد./9598/د102/ی



۱۳۹۲/۱۰/۴






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن