تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802978287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معصومي: به عنوان كشتي گير براي آخرين بار به آزادي خواهم رفت/براي روز فينال تصميمات متفاوتي در ذهن دارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: معصومي: به عنوان كشتي گير براي آخرين بار به آزادي خواهم رفت/براي روز فينال تصميمات متفاوتي در ذهن دارم
كشتي گير وزن 120 كيلو گرم تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت:با توجه به دو دوره قهرماني متوالي در رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد براي رسيدن به سومين ستاره با همه توان و انرژي تلاش خواهيم كرد.
فردين معصومي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان مطلب افزود:تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار دو سال است كه براي حضور در رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد سرمايه گذاري مي كند كه خوشبختانه به لطف خدا،زحمات كادر فني و تلاش بچه ها توانستيم به دو عنوان قهرماني برسيم.

وي ادامه داد:براي آنكه بتوانيم سومين ستاره قهرماني را در ليگ برتر تصاحب كنيم همه بچه ها با هم تصميم گرفتيم از هيچ كوششي دريغ نكنيم تا به عنوان اولين تيم در تاريخ اين مسابقات در سه سال متوالي توانسته باشيم اين افتخار را به دست آوريم.

دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به اين سوال كه چقدر از ساير حريفانش شناخت دارد گفت:به هر حال چند كشتي گير مطرح خارجي در وزن 120 كيلو گرم حضور دارند در مرحله نيمه نهايي و در ديدار مقابل تيم خونه به خونه هنوز مشخص نيست من يا پرويز هادي به ميدان برويم اما به خوبي از آكگول ترك كه آزادكار جواني است شناخت دارم و اگر روي تشك حاضر شدم طوري به ميدان خواهم رفت كه پس از كشتي احساس پشيماني نكنم.

معصومي در ادامه با اشاره به كيفيت رقابتهاي ليگ برتر در سال جاري اظهار داشت: به هرحال برگزاري ليگ از هر نظر براي كشتي مفيد خواهد بود اما متأسفانه در چند سال اخير ما هموراه به دنبال اين هستيم كه فقط اين مسابقات انجام شود،شما در درنظر بگيرد وقتي ليگ فقط در دو ماه انجام شود به طور حتم اسپانسر ها نيز تمايل كمتري براي سرمايه گذاري در كشتي خواهند داشت در نتيجه اين موضوع روي كيفيت مسابقات نيز تأثير خواهد گذاشت و در نهايت نيز ورزش اول كشور ضرر خواهد كرد.

دارنده مدال برنز افزود: من حدود 12 سال است كه در مسابقات ليگ كشتي مي گيرم و فقط در يكي دو سال شاهد برگزاري اين مسابقات به بهترين شكل ممكن بودم و متأسفانه بايد عرض كنم در ساير سال ها اين مسابقات صرفاً برگزار شد و خروجي لازم براي كشتي كشور نداشت.

معصومي در ادامه با بيان اين كه به عنوان كشتي گير براي آخرين بار به سالن 12 هزار نفري مجموعه آزادي خواهد رفت گفت:براي روز فينال تصميمات متفاوتي را در ذهن دارم كه اين موضوع بستگي به قهرماني تيم ثامن الحجج(ع) درمسابقات اين دوره ليگ دارد.

وي درپاسخ به اين سوال كه يعني قصد خداحافظي از كشتي را دارد گفت:شايد، هنوز هيچ چيز مشخص نيست به من اجازه دهيد تا روز فينال صحبتي در اين خصوص نكنم،فقط اين كه مطمئن باشيد به عنوان كشتي گير براي آخرين بار به سال 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي خواهم آمد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن