تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802697795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط يك بازيكن را براي تيم ملي زير ۲۲ سال آزاد مي‌كنيمزيني‌زاده: با توجه به پيروزي دور رفت مي‌توانستيم از سپاهان يك امتياز بگيريم/ صدر جدول باز هم تغيير مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فقط يك بازيكن را براي تيم ملي زير ۲۲ سال آزاد مي‌كنيمزيني‌زاده: با توجه به پيروزي دور رفت مي‌توانستيم از سپاهان يك امتياز بگيريم/ صدر جدول باز هم تغيير مي‌كند
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: با توجه به اينكه در ديدار رفت سپاهان را در اصفهان شكست داده بوديم مي‌توانستيم در تبريز حداقل مقابل اين تيم به تساوي برسيم.


حميد زيني‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد شكست 2 بر يك تيمش در هفته نوزدهم ليگ برتر مقابل سپاهان گفت: بازي ديروز بسيار حساس بود. متاسفانه در اين مسابقه نتوانستيم نتيجه بگيريم و بازي را به حريف واگذار كرديم. درست است هواي سرد و زمين يخ‌زده براي هر دو تيم يكسان بود اما عملكرد خوبي نداشتيم و شرمنده هواداران كه در اين هواي سرد به ورزشگاه آمده بودند، شديم.

وي در مورد اينكه تراكتور‌سازي در اين مدت نتوانسته به دليل شرايط جوي تمرينات خوبي را برگزار كند، خاطرنشان كرد: به هر حال در اين شرايط چاره‌اي جز اين نداريم. ما يكشنبه و دو روز زودتر از زمان بازي مقابل مس به كرمان سفر مي‌كنيم تا در اين شهر تمرين كنيم. همچنين بعد از اين مسابقه براي ديدار مقابل نفت مسجدسليمان در اهواز چند جلسه در تهران تمرين مي‌كنيم و چند روزي در اين شهر حضور خواهيم داشت البته ما در تبريز سالن چند‌منظوره و چمن مصنوعي براي تمرين كردن داريم كمااينكه در سال‌هاي قبل چنين وضعيتي وجود داشت. به هر حال كادر فني مي‌تواند با در نظر گرفتن تدابير ويژه شرايط را براي ادامه موفقيت فراهم كند.

مديرعامل باشگاه تراكتور‌سازي در مورد اينكه در چهار ديدار نيم‌فصل دوم كه در تبريز ميزبان رقباي خود بودند دو پيروزي، يك تساوي و يك باخت را كسب كردند و آيا از اين وضعيت رضايت دارند، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه سپاهان را در خانه خودش برده بوديم مي‌توانستيم اينجا حداقل يك تساوي كسب كنيم البته نمي‌خواهم وارد مسائل فني شوم و مجيد جلالي در اين مورد صحبت مي‌كند. 11 بازي ديگر تا انتهاي فصل باقي مانده است كه در 5 مسابقه در ورزشگاه يادگار امام ميزبان هستيم و 6 ديدار ما خارج از خانه برگزار مي‌شود.

مطمئنا طي هفته‌هاي آينده صدر جدول بين 6 تيم مدعي متغير خواهد بود و به هيچ وجه نااميد نيستيم. با تلاش بيشتر بازيكنان مي‌توانيم در ادامه به خواسته‌هاي خود دست پيدا كنيم.

زيني‌زاده در مورد اينكه شايعه شده سرمربي باشگاه الطلبه بغداد با انتقال اين بازيكن به تراكتور‌سازي مخالفت كرده است، عنوان كرد: طي اظهارات جاسم كرار و نماينده اين بازيكن در تهران او هفتم دي در تبريز حاضر مي‌شود. همچنين پيش‌قرارداد پيمپائو نيز به برزيل فرستاده شده و او فردا قراردادش را با ما امضا مي‌كند. او نيز همزمان با حضور كرار در هفتم دي در ايران حاضر مي‌شود.

مديرعامل باشگاه تراكتور‌سازي در مورد اينكه سه نامه به شهردار تبريز، شوراي شهر تبريز و استانداري آذربايجان شرقي فرستاده است و خواهان كمك مالي شده است خاطرنشان كرد: ما كماكان منتظر هستيم شهرداري شوراي شهر و استانداري جواب ما را بدهند ان‌شاءالله بتوانيم با كمك مالي اين عزيزان در ادامه روند بهتري داشته باشيم. ما با وجود مشكلات مالي در جهت تامين منابع مالي تا به امروز تمام تلاش خود را انجام داده‌ايم و بيشترين پرداختي را به بازيكنان خود داشته‌ايم.

وي افزود: درخواست مساعدت مالي از استانداري، شهرداري و شوراي شهر در مورد ادامه مسابقات و ديدار‌هاي آسيايي تراكتور‌سازي است. در نيم‌فصل اول مبالغ خوبي را پرداخت كرديم به هر نحوي كه بود با قرض و گرفتن وام تا به امروز كارمان را جلو برديم. ما از بدهي‌هاي سال گذشته حدود 3 ميليارد تومان پرداخت كرديم و چيزي نزديك به 6 ميليارد تومان ديگر باقي مانده است كه آن را به هيئت مديره واگذار كرده‌ايم.

مديرعامل باشگاه تراكتور‌سازي در مورد اينكه همچنان بحث اينكه آيا باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بازيكنان خود را از تاريخ 20 فروردين به بعد در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند، مطرح است، اظهار داشت: بايد بدانيم هم تيم ملي در اولويت قرار دارد و هم اينكه بازي‌هاي آسيايي بسيار پراهميت است. هر دوي اين مسابقات شرايط بين‌المللي دارد و بايد نمايندگان ايران با قدرت ظاهر شوند. البته بايد ببينيم كدام بازيكنان به تيم ملي دعوت مي‌شوند و چه شرايطي داريم. هنوز فدراسيون نه چيزي اعلام كرده و نه درخواستي را به صورت كتبي از ما داشته است. بايد منتظر مشخص شدن برنامه‌ها بمانيم تا سپس در اين مورد تصميم‌گيري كنيم.

زيني‌زاده در مورد اينكه شهريار شيروند و فرشاد احمد‌زاده از تراكتور‌سازي به تيم ملي زير 22 سال دعوت شدند و آيا در هفته بيست و يكم كه همزمان با اردوي تيم ملي است اجازه حضور اين بازيكنان را در اردوي تيم ملي مي‌دهد، عنوان كرد: ما شهريار شيروند را براي حضور در تيم ملي آزاد مي‌كنيم اما طبق خواسته مجيد جلالي حتما فرشاد احمد‌زاده بايد كنار تيم در اين مسابقه حاضر باشد و او را نياز داريم.

انتهاي پيام/ن

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن