تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803529908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثامن الحجج قهرمان ليگ برتر كشتي شد/ هت تريك سبزواري ها در روز انتقام گيري گاتسالوف


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ثامن الحجج قهرمان ليگ برتر كشتي شد/ هت تريك سبزواري ها در روز انتقام گيري گاتسالوف
ثامن الحجج سبزوار قهرمان ليگ برتر كشتي آزاد شد.

به گزارش ايسنا، ديدار فينال ليگ برتر كشتي آزاد در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار شد كه ثامن الحجج سبزوار با پيروزي 4 بر 3 به مقام قهرماني رسيد.

در حالي كه نبرد حساس دو تيم 3 بر 3 مساوي بود در كشتي پاياني حاجي مراد گاتسالوف انتقام شكست دور رفت از آذرشكيب را گرفت تا تيم ثامن الحجج سبزوار سومين قهرماني پياپيش را به كمك قهرمان روسي جهان و المپيك جشن بگيرد. مصطفي آقاجاني نيز يكي از اركان قهرماني ثامن بود چرا كه يك برد با ارزش را در وزن 60 كيلوگرم نصيب تيمش كرد.

پيش از اين در مسابقه رده بندي نيز خونه به خونه بابل 6 بر يك گاز مازندران را برد و بر سكوي سوم ايستاد.

گزارش كشتي هاي فينال و نتايج انفرادي:

ثامن الحجج سبزوار 4- استيل آذين ايرانيان 3

(اسامي كشتي گيران ثامن در ابتدا آمده است.)

55 كيلوگرم: ياسر حيدر قلي نژاد 2 - اميد جلالي بهار4

در دو دقيقه اول حيدرقلي نژاد به دليل كم كاري يك امتياز از دست داد. در سه دقيقه دوم جلالي بهار با زيرگيري 2 امتياز گرفت اما در دو دقيقه آخر در لاك دفاعي فرو رفت و يك امتياز ديگر به خاطر كم كاري از دست داد. حيدرقلي نژاد در حالي كه با نتيجه 2 بر 2 هم برنده بود اما در 20 ثانيه آخر در خاك جلالي بهار نشست تا فرياد محسن كاوه به آسمان بلند شود. حيدر قلي نژاد براي سومين بار در ليگ امسال به جلالي بهار باخت تا استيل آذين به يك پيروزي ارزشمند برسد.

60 كيلوگرم: مصطفي آقاجاني 4 - حسن مرادقلي 0

مصطفي آقاجاني در اين كشتي فرصت عرض اندام به مرادقلي نداد و از همان ابتدا سوار بر كشتي بود. او با اخطار، زير گيري و بيرون بردن حريف از تشك چهار امتياز گرفت تا نتيجه تيمي يك بر يك مساوي شود.

66 كيلوگرم: ماگومد قربان علي اف 8 - سبحان محمدزاده 0

يك دقيقه و 38 ثانيه براي قربان علي اف روس كه مدال برنز جهان را در كارنامه دارد كافي بود تا با زيرگيري هاي پياپي هشت امتياز از محمدزاده بگيرد و ثامن را دو بر يك پيش اندازد.

74 كيلوگرم: رضا افضلي 3 - دنيس چارگوش6

افضلي كه در لاك دفاعي فرو رفته بود در دو دقيقه اول يك امتياز به خاطر كم كاري از دست داد.در 20 ثانيه به پايان سه دقيقه اول، كشتي گير روسي استيل آذين زير گيري كرد كه افضلي با بدل كاري او را روي پل نگه داشت تا نتيجه 3-2 به نفع دنيس چارگوش شود. در شروع وقت دوم، افضلي به پاهاي چارگوش رسيد اما دارنده دو طلاي جهان نه تنها پايش را درآورد كه افضلي را در خاك هم نشاند تا تفاوت كلاس دو كشتي گير را به نمايش بگذارد. چارگوش در ادامه يك امتياز ديگر هم گرفت و با بيرون رفتن يك امتياز از دست داد تا نتيجه 6 بر 3 شود و هر دو تيم صاحب دو برد شوند.

84 كيلوگرم: احسان اميني 3(برنده) - اسماعيل نجاتيان3

نجاتيان شروع خوبي داشت و 3-0 پيش افتاد. در وقت دوم اميني يك بار حريف را در خاك نشاند تا اختلاف به يك امتياز برسد. در 30 ثانيه آخر نجاتيان به خاطر كم كاري يك امتياز از دست داد تا بازنده كشتي شود. ثامن با اين برد 3-2 پيش افتاد.

96 كيلوگرم: عرفان اميري 2 - عبدالسلام گاديسوف 9

گاديسوف اجازه نداد كار به وقت دوم بكشد و با يورش هاي پياپي در دو دقيقه و 10 ثانيه 9 بر 2 برنده شد. دو تيم 3 بر 3 مساوي شدند تا كشتي سنگين وزن قهرمان ليگ را مشخص كند.

120 كيلوگرم: حاجي مراد گاتسالوف 8- سيد محمدرضا آذرشكيب 6

گاتسالوف در حالي كه 30 ثانيه فرصت داشت تا امتياز بگيرد با يك زير برق آسا از بيخ ران آذرشكيب را در خاك نشاند. اما آذرشكيب پا پس نكشيد و در ثانيه هاي پاياني وقت اول گاتسالوف را خاك كرد تا نتيجه 2 بر 2 شود. در سه دقيقه دوم گاتسالوف با يك درخت كن آذرشكيب را به پل زد. در ادامه بين دو كشتي گير باز هم امتياز رد و بدل شد تا گاتسالوف در نهايت 8 بر 6 برنده شود و ثامن الحجج براي سومين بار قهرماني ليگ برتر را جشن بگيرد.

در حاشيه:

- محمد رويانيان مدير عامل پرسپوليس براي تماشاي اين مسابقه به سالن 12 هزار نفري آمده بود اما تيم قرمزپوش استيل آذين به ثامن باخت.

- كشتي گيران و كادر فني ثامن الحجج براي مراسم قهرماني تغيير رنگ دادند پيراهن هاي زرنگ رنگ به تن كردند. آنها با ميدان داري فردين معصومي به جشن و پايكوبي پرداختند و تماشاگران پرشمار سبزواري هم آنها را همراهي مي كردند.

- حدود هفت هزار نفر فينال را از نزديك تماشا كردند. تماشاگران مازندراني كه در كشتي رده بندي ساكت بودند، در فينال طرفدار تيم استيل آذين شده بودند تا شايد اين تيم انتقام شكست خونه به خونه در نيمه نهايي را از ثامن بگيرد.

- استيل آذين در مرحله گروهي دو بار ثامن سبزوار را برده بود اما در نبرد سوم ثامن نشان داد كه تجربه بيشتري دارد و سومين قهرماني را جشن گرفتند.

انتهاي پيام

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن