تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتاحي: وزرا پاسخ جوسازي ترك ها را بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: فتاحي: وزرا پاسخ جوسازي ترك ها را بدهند
عضو گروه دوستي پارلماني ايران و تركيه با اشاره به اظهارات رسانه هاي تركيه مبني بر دست داشتن بابك زنجاني در اختلاس بزرگ تركيه و مرتبط كردن اين فرد به مسئولان سابق ايراني از وزارت اطلاعات، كشور و خارجه خواست تا هر چه زودتر به اين موضوع رسيدگي كنند و اجازه ندهند شانتاژهاي خبري عليه ايران ادامه يابد.
مهر: عابد فتاحي با اشاره به فساد مالي اخير در تركيه و اتهامات وارد به دولت اين كشور گفت: در اين ميان فردي به نام رضا ضراب كه همسر يكي از خوانندگان ترك و ايراني الاصل مي باشد جزو 26 نفر اصلي متهمان اين پرونده بود.

نماينده مرم اروميه در مجلس اظهار داشت: بنا به اعترافات ضراب كه در روز هاي اخير به طور گسترده در راديو و تلويزيون تركيه منعكس شده است از بابك زنجاني به عنوان شاه كليد اين اختلاس نام برده اند.

نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي افزود: راديو و تلويزيون تركيه ثروتي كه براي زنجاني از اين راه به دست آمده را 13 ميليارد و 500 ميليون دلار تخمين زده است كه آن را به جريان كاري وي ارتباط مي دهند.

فتاحي تاكيد كرد: رسانه هاي تركيه و كارشناسان اين كشور چند روز گذشته مرتبا مسئولان پيشين ايران را به بابك زنجاني و اين اختلاس مرتبط مي كنند لذا ما از وزارت اطلاعات، وزارت كشور و وزارت خارجه خواستاريم كه سريعا اين موضوع را پيگيري كرده و از هر گونه شكل گيري جريان اتهامات زني عليه ايران جلوگيري كنند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن