تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803005828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت 73 درصد جمعيت استان قزوين با شهرداران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديريت 73 درصد جمعيت استان قزوين با شهرداران است
قزوين - خبرگزاري مهر: استاندار قزوين گفت: شهرداران رسالت توسعه و عمران شهري را بر عهده دارند و در حال حاضر مديريت73 درصد جمعيت استان توسط شهرداران انجام مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همايش يك روزه شهرداران و روساي شوراي اسلامي شهرهاي استان روز چهارشنبه در سالن استانداري قزوين برگزار شد.

مرتضي روزبه در اين مراسم گفت: رسالت مهم شهرداران توسعه و عمران شهري است و در حال حاضر بيشتر جمعيت استان توسط مديريت شما انجام مي شود.

استاندار قزوين يادآورشد: در حال حاضر 25 شهر با 73 درصد جمعيت استان با بيشترين جمعيت در اختيار شهرداران است و بودجه 528 ميليارد توماني شهرداريها در توسعه شهري بسيار تاثيرگذار است.

روزبه بيان كرد: براي موفقيت در كار در كنار ساخت و سازها و احداث بوستان، فضاي سبز و فرهنگسرا و سيار خدمات بايد ابتدا از خود غافل نشويم و با خودسازي، مهمترين ملاك را نماز بدانيم.

تسلط شوراها بر قانون ضروري است

استاندار گفت: شورا در كشور ما دوران مديريت جديدي است كه نيازمند تجربه است لذا بايد اعضاء به قانون شوراها تسلط كامل داده باشند و با نقد ديدگاهها و بازديد از شهرهاي موفق تجربه خود را افزايش دهيد تا كارها بهتر انجام شود.

روزبه يادآورشد: شورا يك مجموعه تخصصي است اما شايد بسياري از كساني كه وارد آن شده اند چون از طيف هاي مختلف هستند اين تخصص را نداشته باشند لذا آموزش و كسب تخصص در همه موراد مورد نياز ضروري است.

شهرداران محل سكونت و كارشان يكي باشد

استاندار قزوين در ادامه گفت: براي موفقيت در كارها بايد 30 درصد محل كار مديران شهرداري در استان و 70 درصد مابقي در بين مردم و در تعامل با آنها باشد تا ضمن آشنايي با مشكلات از ديدگاه همه استفاده شود.

وي افزود: اختيارات اعضاي شوراهاي اسلامي شهر بايد افزايش يابد زيرا با افزايش اختيارات، تجربه موفقي از مديريت شورايي در سطح استان باقي خواهد ماند.

روزبه ضمن تأكيد بر افزايش تعامل شوراها با ديگر دستگاه‌هاي اجرايي گفت: اعضاي شوراها با برگزاري انتخابات برگزيده شده و وارد حوزه‌هايي مي‌شوند كه به طور كامل تخصصي است در حالي كه در شرايط احراز نمايندگي داشتن تخصص شرط نيست بنابراين اعضاي شورا پس از انتخاب از سوي مردم بايد در زمينه كسب اطلاعات حقوقي نسبت به قوانين و كسب صلاحيت‌هاي لازم در مورد آنچه به آنها ابلاغ مي‌شود، تلاش بيشتري كنند.

استاندار قزوين اضافه كرد: شهرداري‌ها براي توسعه شهرهاي خود بايد با يكديگر همكاري داشته باشند و تعامل بين خود را افزايش دهند و اگر اين مهم تحقق يابد تنش‌ها به ميزان قابل توجهي كاهش يافته و ازدوره مديريت شورايي نيز تجربه موفقي برجاي مي‌ماند.

وي در پايان ضمن تأكيد بر توجه بيشتر به ورودي شهرها خاطرنشان كرد: ورودي هر شهر به منزله تابلو و شناسنامه آن شهر است بنابراين بايد به گونه‌اي آبرومندانه ساماندهي و مناسب سازي شود.

در اين مراسم غلامحسين اسلامي صدر مديركل دفتر شهري و شوراهاي اسلامي استانداري قزوين گفت:تشكيل پايگاههاي بسيج در شهرداري هاي استان در ارائه خدمات به مردم موثر است.

اسلامي صدر يادآورشد: با حضور بسيج در ادارات وشهرداريها منويات مقام معظم رهبري محقق شده و ضريب هوشياري مردم براي مقابله با توطئه ها بيشتر مي شود.

كد خبر: 2202530

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۸:۰۹

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن