تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ساري:190 زلزله در مركز مازندران ثبت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ساري:190 زلزله در مركز مازندران ثبت شده است
فرماندار ساري با تاكيد بر آمادگي لازم دستگاه‌هاي اجرايي براي پيشگيري احتمالي از زمين لرزه‌ گفت: 190 زلزله در طول 100 سال اخير براي مركز مازندران به ثبت رسيده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، جواد واحدي بعدازظهر امروز در همايش ريز‌پهنه‌بندي لرزه‌اي زلزله ساري كه به منظور دهمين يادمان زلزله بم در سالن جمعيت هلال احمر استان برگزار شد، اظهار داشت: مازندران به ويژه مركز استان در بين دو گسل اصلي زلزله البرز و خزري قرار دارد.

وي با تاكيد بر آمادگي لازم دستگاه‌هاي اجرايي براي پيشگيري احتمالي از زمين لرزه، افزود: 190 زلزله در طول 100 سال اخير براي مركز مازندران به ثبت رسيده است.

واحدي با اشاره به اينكه پيشگيري، مقابله و بحث مديريت از مواردي است كه در قبل از بحران بايد تدبير شود، ادامه داد: تاكنون فرمانداري ساري با بضاعت كم در كاهش بحران سيل موفق بود.

وي خاطرنشان كرد: با استفاده از علم نوين بسياري از حوادث طبيعي قابل پيش‌بيني و پيشگيري است.

فرماندار ساري با بيان اينكه كشورهاي پيشرفته در زمينه كاهش حوادث طبيعي به خوبي وارد شدند، افزود: بايد از تجربيات موفق كشورهاي ديگر استفاده شود.

وي برگزاري همايش‌هاي تخصصي را در آگاه‌سازي عمومي موثر دانست و ادامه داد: هدف از برگزار همايش تخصصي، ارتقا سطح مديريتي، ارائه راهكارهاي فني، مقاوم‌سازي، آگاه‌سازي عمومي در روستا و شهرها است.

واحدي با تاكيد براينكه تجربيات بايد به صورت دستورالعمل پيشنهاد شود، تصريح كرد: فرمانداري در تصميم كميسيون ماده 100 جدي وارد مي‌شود.

به گزارش فارس، نمايشگاه توانمندي‌هاي استان از سوي 10 دستگاه اجرايي در حوزه پيشگيري و مقابله با بحران در سالن هلال احمر مازندران به مدت دو روز در 4 و 5 دي ماه برپا است.

انتهاي پيام/86006/ش20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن