تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803612808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش خبري آريا؛ احمدي نژاد براي انتخابات مجلس استارت زده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: گزارش خبري آريا؛ احمدي نژاد براي انتخابات مجلس استارت زده است؟


خبرگزاري آريا- محمود احمدي نژاد بار ديگر زير ذره بين رسانه ها قرار گرفته است . او پس از انتخابات 24 خرداد غير از ماجراي درخواست مناظره از روحاني ، تلاش كرده سكوت پيشه كند . اين سكوت او اما باعث نشده كه توجه سايرين نسبت به او كمرنگ شود. حالا خبرهايي در مورد فعاليتش براي انتخابات مجلس دهم نيز در رسانه ها مطرح است. اطرافيان او مي گويند احمدي نژاد قصدي براي بازگشت به دنياي سياست ندارد اما برخي چهره هاي سياسي مي گويند بعيد است احمدي نژاد به اين زودي ها از سپهر سياست ايران خداحافظي كند.خبرنگاران خبرگزاري آريا به سراغ چهره هاي سياسي رفته اند و نظراتشان را در مورد احمدي نژاد جويا شده اند :

شك نكنيد! احمدي نژاد وارد انتخابات مجلس مي شود

جبهه پايداري در صدد است تا ادامه فعاليت هاي سياسي و اجتماعي خود را در قالب ورود به مجلس تعقيب كند.

محسن غرويان استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا در خصوص فعاليت احمدي نژاد براي مجلس دهم، اظهار داشت: به طور قطع در فعاليت آقاي احمدي نژاد براي مجلس دهم يا معرفي افرادي كه موافق و هماهنگ با ايشان هستند شكي وجود ندارد چرا كه طيف فكري وي مانند جبهه پايداري و آيت الله مصباح است و آنها نيز در صدد فعاليت هايي براي مجلس دهم هستند.

وي در ادامه افزود: به اعتقاد من جبهه پايداري در صدد است تا ادامه فعاليت هاي سياسي و اجتماعي خود را در قالب ورود به مجلس تعقيب كند، اما در مورد اينكه شخص آقاي احمدي نژاد نامزد شود يا اينكه فردي را از ليست مورد نظر براي كانديداتوري معرفي كند نيازمند زمان هستيم.

غرويان با اشاره به اقبال مردم از احمدي نژاد در انتخابات مجلس دهم، بيان داشت: با توجه به شرايط فعلي جامعه و سابقه 8 ساله رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد و همچنين شناختي كه مردم از وي در مدت طولاني دارند بعيد مي دانم مردم به وي و نمايندگان مورد نظر آقاي احمدي نژاد اقبالي داشته باشند و به طور كلي چارچوب فكري آقاي احمدي نژاد از سوي ملت ايران طرد شده است.

غرويان خاطر نشان كرد: با توجه به اختلاس هاي ميلياردي كه ملت ايران همچنان درگير آن است و مردم در انتظار محاكماتي هستند تا در مورد اختلاس ها از دولت آقاي احمدي نژاد صورت گيرد و نتيجه سرقت ها و اختلاس هايي كه از بيت المال در طي 8 سال گذشته صورت گرفته موجب شده نوعي بي اعتمادي از سوي مردم به احمدي نژاد حاصل شود . اينكه مردم خواستار پاسخ از دولت گذشته هستند امري طبيعي است چرا كه جفاي بزرگي به ملت شده است لذا مردم از حكومت ديني انتظار شفاف سازي دارند .

احمدي نژاد هنوز حاميان قابل توجهي در جامعه دارد/ احمدي نژاد با طيف هايي از اصولگرايان ائتلاف خواهد كرد

هدف اصلي آقاي احمدي نژاد در واقع حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده است و اين در حالي است كه در جريان انتخابات مجلس دهم در اسفند سال 94 هم بيكار نخواهد ماند.

صادق زيبا كلام استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا در خصوص فعاليت احمدي نژاد براي مجلس دهم، اظهار داشت: آقاي احمدي نژاد يك چهره و شخصيت سياسي است و لذا نمي توان انتظار داشت كه وي به دانشگاه علم و صنعت بازگردد و تنها در قالب يك عضو هيأت علمي و يك استاد دانشگاه فعاليت كند و به طور حتم ايشان در عرصه سياسي ايران باقي خواهد ماند.وي بيان داشت: احمدي نژاد همچنان از يك حمايت نسبتأ قابل توجه مردمي برخوردار بوده كه اين حمايت به خصوص در ميان اقشار و لايه هاي شهرستان هاي كوچك، روستاها و اقشار كمتر تحصيل كرده جامعه است.اين تحليلگر مسائل سياسي گفت: احمدي نژاد از لحاظ تقسيم بندي سياسي جزو اصولگرايان محسوب مي شود و در واقع مخالف اصلاح طلبان است و همچنين مخالفت خود را از پيش با آقاي هاشمي و مفاهيمي چون دموكراسي و آزاديخواهي اعلام كرده است و با توجه به اينكه اقاي احمدي نژاد در بطن جريان اصولگرايي قرار دارد به همين دليل بيكار نخواهد نشست و هم انتخابات رياست جمهوري در سال 96 و هم انتخابات مجلس دهم را مد نظر قرار داده است.

زيبا كلام خاطرنشان كرد: با شناختي كه من از شخص آقاي احمدي نژاد دارم ورود وي براي فعاليت در انتخايات مجلس دهم تمام تلاش ايشان تنها براي مجلس نخواهد بود و با توجه به داشتن روحيه تكروي وي نمي تواند با 289 نفر ديگر در مجلس كار كند.وي گفت: هدف اصلي آقاي احمدي نژاد در واقع حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده است و اين در حالي است كه در جريان انتخابات مجلس دهم در اسفند سال 94 هم بيكار نخواهد ماند و به طور حتم با بخشي از جبهه پايداري و اصولگرايان تندرو نيز ائتلافي خواهد داشت لذا نامزدهايي را در تهران و شهرستانهاي بزرگ از ليست خود معرفي خواهد كرد.

احمدي نژاد زرنگ تر از آن است كه از پايداري ها حمايت كند

تابش مي گويد:در شرايط فعلي احمدي نژاد و حاميانش شانسي براي جذب آراي مردم ندارند.محمدرضا تابش،نماينده مردم اردكان در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره فعاليت محمود احمدي نژاد براي ورود به انتخابات مجلس دهم و حمايت از پايداري ها گفت:احمدي نژاد زرنگ تر از ان است كه پايداري ها حمايت كند .

وي افزود:ما بايد منتظر باشيم ببينيم چه كساني قصد ورود به انتخابات مجلس را دارند تا سپس بتوانيم بگوييم احمدي نژاد از چه طيفي حمايت مي كند.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت:با توجه به فعل و انفعالاتي كه در عرصه سياسي كشور اتفاق افتاده و ناروايي ها و نارضايتي هايي كه مردم از وضعيت اتقصادي و معيشتي دارند و همچنين در عرصه ديپلماسي نيز در سالهاي گذشته توفيقي نداشتيم و تشديد تحريم ها را شاهد بوديم لذا همه اينها فشار مضاعفي را بر مردم ما وارد كرده بطوري كه از تامين هزينه هاي اوليه زندگي خود باز مانده اند پس در اين شرايط من فكر مي كنم دست اندركاران دولت قبل شانسي براي راي اوري نداشته باشند.

وي ادامه داد:اين احتمال وجود دارد كه احمدي نژاد و حاميان وي با مرور زمان بتوانند حقانيت خودشان را اثبات كنند و دلايل قانع كننده اي براي عدم موفقيتشان در عرصه هاي سياسي ،اقتصادي و اجتماعي ارائه دهند در اين صورت شايد شانسي داشته باشند.

پايداري ها عاقل باشند و از احمدي نژاد فاصله بگيرند

حقيقت پور مي گويد:احمدي نژاد290هزار ميليارد تومان بدهكاري و 400هزار ميليارد تومان پروژه هاي نيمه تمام براي مملكت برجاي گذاشته است لذا شانسي ندارد در انتخابات مورد اقبال مردم قرار گيرد.

منصور حقيقت پور ،نائب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا ورود احمدي نژاد به انتخابات را منوط به تاييد صلاحيتش از سوي شوراي نگهبان دانست و گفت:احمدي نژاد اقبالي ندارد البته جامعه ما جامعه اي دموكراتيك است و فضا براي وي به عرصه انتخابات همچون ديگر افراد باز است هر چند اين امر منوط به عبور از فيلتر شوراي نگهبان است .وي افزود:به نظر من آقاي احمدي نژاد خسته مي شود از حالا براي انتخابات مجلس دهم فعاليت كند بهتر است ايشان مقداري تامل كند و با تامل بيشتر براي حضور در انتخابات تصميم بگيرد.

اين نماينده مجلس درباره حمايت احمدي نژاد از طيف پايداري تاكيد كرد:بعيد است احمدي نژاد از پايداري ها حمايت كند البته ايشان در حال حاضر وصله اي است كه به هركس بچسبد زمينش مي زند لذا پايداري ها بايد عاقل باشند و فاصله منطقي از احمدي نژاد بگيرند زيرا اقدامات ايشان در سالهاي اخير به هيچ وجه قابل دفاع نيست.وي290هزار ميليارد تومان بدهكاري و 400هزار ميليارد تومان پروژه هاي نيمه تمام براي مملكت برجاي گذاشته است لذا شانسي ندارد در انتخابات مورد اقبال مردم قرار گيرد.

رضايي و احمدي نژاد ؛ حاضران احتمالي انتخابات مجلس دهم/ احمدي نژاد با پايداري ائتلاف مي كند

عضو فراكسيون رهروان ولايت مجلس مي گويد:مجلس آينده مجلس 72ملت است.سيد رمضان شجاعي كياسري ،عضو فراكسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا تاكيد مي كند:در انتخابات مجلس دهم احمدي نژاد،محسن رضايي ،حداد عادل و علي لاريجاني چهره هايي هستند كه احتمالا حضور فعالي خواهند داشت اما اگر احمدي نژاد بخواهد فعاليتي براي انتخابات داشته باشد به طور حتم از پايداري ها حمايت خواهد كرد هر چند الان براي قضاوت كردن زود است و بايد فضاي انتخابات فراهم شود.وي افزود:من معتقدم مجلس آينده مجلس 72ملت باشد و از همه طيف هاي سياسي در ان حضور داشته باشند البته بهتر آن است كه اصولگرايان تلاش كنند به انسجام و يك ليست واحد برسند .

نماينده مردم ساري اظهار داشت:در حال حاضر واقعيت اين است كه اصولگرايان يك دست نيستند و تفرقه و اختلافات جديي در اين جريان وجود دارد لذا تا زماني كه اصولگرايان به وحدت و اتفاق نظر نرسند به هدفشان كه تصاحب اكثريت كرسي هاي پارلمان دهم است نخواهند رسيد.وي تاكيد كرد:بنده پيش بيني مي كنم جريان اصولگرا در نهايت به اتفاق نظر برسند البته همانطور كه گفتم در مجلس آينده اصولگرايان اكثريت نخواهند بود زيرا كارگزاران،اعتداليون و مشاركتي ها نيز در انتخابات فعال خواهند بود و اصولگرايان نيز سرليست هاي متعددي دارند پس بايد طيف هاي حاضر در اين جريان به انسجام برسند.

احمدي نژاد فعاليت سياسي را كنار گذاشته است/ احمدي نژاد از هيچ ليستي حمايت نخواهد كرد

احمدي نژاد نقشه راهي را براي خود در حوزه فعاليت هاي سياسي تعريف نكرده است.عبدالرضا داوري فعال سياسي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا در خصوص فعاليت احمدي نژاد براي انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: آقاي احمدي نژاد هيچگونه فعاليت سياسي در عرصه عمومي ندارد چرا كه با تجربه 8 ساله رياست جمهوري به اين نتيجه رسيده كه بايد ساختارهاي علمي و فرهنگي كشور و همچنين حوزه منابع اسلامي جمهوري اسلامي مورد توجه قرار گيرد و تقويت شود.وي در ادامه گفت: آقاي احمدي نژاد نقشه راهي را براي خود در حوزه فعاليت هاي سياسي تعريف نكرده و اين در حالي است كه نه شخص آقاي احمدي نژاد و نه همراهان فكري ايشان در برهه هاي زماني در قالب تشكل يا ارائه ليست انتخاباتي در عرصه هاي سياسي حضور نخواهند داشت.اين فعال سياسي بيان داشت: آقاي احمدي نژاد با متمركز شدن بر برنامه هاي علمي و فرهنگي و همچنين فعاليت هاي علمي كه با تأسيس دانشگاه ايرانيان در مسير توسعه علمي و فرهنگي ايران است به طور حتم در انتخابات مجلس دهم حضور نخواهد داشت.

داوري خاطرنشان كرد: آقاي احمدي نژاد هيچگونه فعاليت سياسي در انتخابات مجلس دهم نداشته و لذا از هيچ شخص يا گروه خاصي در انتخابات مجلس دهم حمايت نخواهد كرد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن