تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تروريست‌ها ماموريتي جز ايجاد ناامني و بي‌ثباتي در عراق ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تروريست‌ها ماموريتي جز ايجاد ناامني و بي‌ثباتي در عراق ندارند
سخنگوي وزارت خارجه گفت: گروه‌هاي تروريستي كه ماموريتي جز ايجاد ناامني و بي ثباتي در عراق ندارند و تاكنون تعداد زيادي از مردم بي‌گناه اين كشور را قرباني اهداف پليد خود كردند.
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "مرضيه افخم" سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران حمله تروريستي عليه سرپرست وزارت دفاع عراق و جمعي از فرماندهان ارشد ارتش اين كشور را محكوم كرد و با ابراز خرسندي از ناكامي تروريست‌ها در جامع عمل پوشاندن به نيت جنايتكارانه خود براي دولت و مسئولين عراقي در تلاش بي وقفه براي ريشه‌كن كردن گروه‌هاي تروريستي آرزوي توفيق روز افزون كرد.

سخنگوي وزارت خارجه تاكيد كرد: گروه‌هاي تروريستي كه ماموريتي جز ايجاد ناامني و بي ثباتي در عراق ندارند و تاكنون تعداد زيادي از مردم بي‌گناه اين كشور را قرباني اهداف پليد خود كردند.

افخم ادامه داد: اين بار وزير دفاع و تعدادي از مسئولين برقراري امنيت و ثبات در عراق را كه در روزهاي اخير موفقيت‌هاي مهمي در برقراري امنيت در مراسم اربعين حضرت اباعبدالله حسين (ع) و ناكام گذاشتن اقدامات شوم تروريست‌ها در برخي از مناطق اين كشور را داشته‌اند را هدف قرار گرفته‌اند.

افخم ابراز اميدواري كرد با تداوم تلاش و همكاري همه كشورهاي منطقه شاهد ريشه‌كن شدن كامل پديده شوم تروريسم و تثبيت ثبات و امنيت در كشورهاي همسايه و مسلمان عراق باشيم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن