تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بت‌كليا در ديدار با سفير عراق:مدعيان حقوق بشر سعي در تشديد ناامني در عراق دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بت‌كليا در ديدار با سفير عراق:مدعيان حقوق بشر سعي در تشديد ناامني در عراق دارند
نماينده‌ اقليت آشوريان در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با سفير عراق در تهران گفت: مدعيان حقوق بشر با دامن زدن به اختلافات قومي ـ ديني در عراق سعي در تشديد ناامني و بي‌ثباتي در اين كشور دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي، يوناتن بت كليا نماينده اقليت آشوري در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با محمد مجيد الشيخ سفير عراق در تهران كه صبح امروز صورت گرفت با اشاره به تاريخ طولاني زندگي مسالمت‌آميز اقليت‌هاي ديني در جمهوري اسلامي ايران و تصريح قانون اساسي كشورمان در حمايت از حقوق اقليت‌هاي ديني اظهار داشت: قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تمهيدات و حمايت‌هاي حقوقي بالايي از جمله داشتن نماينده در مجلس شوراي اسلامي، تأكيد بر آزادي در انجام مناسك و مراسم ديني، فراهم كردن امكانات آموزشي بر اساس تعاليم ديني دارد.

وي با اشاره به پيشينه ديرين حضور آشوريان در عراق و قدرداني از تلاش دولت عراق به منظور حمايت از اقليت‌هاي ديني از جمله آشوريان در آن كشور افزود: متأسفانه مدعيان حقوق بشر با دامن زدن به اختلافات قومي ـ ديني در عراق سعي در تشديد ناامني و بي‌ثباتي در اين كشور دارند.

محمد مجيد الشيخ سفير عراق نيز در اين ديدار با بيان اينكه مسيحيان از جمله آشوري‌ها در عراق از نقش و جايگاه مهمي برخوردارند، گفت: در طول ساليان گذشته آشوري‌ها در عراق از زندگي مسالمت آميز و برادرانه برخوردار بودند و دولت عراق نيز با وجود مشكلات فراوان همواره نگاه مثبتي براي حمل مشكلات آنها داشته است.

وي با بيان اينكه تروريسم تنها مسيحيان و شيعيان را نشانه نرفته است، ادامه داد: هدف گروه‌هاي تروريستي، ويراني سرزمين عراق است.

مجيد الشيخ افزود: امروز ملت عراق اعم از شيعه، سني، مسيحي و پيروان ساير اقليت‌هاي ديني در كنار يكديگر در مقابل اقدامات وحشيانه گروه‌هاي تروريستي ايستاده‌اند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن