تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان:ثبت وقايع حياتي بايد به صورت نامحسوس در جامعه صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان:ثبت وقايع حياتي بايد به صورت نامحسوس در جامعه صورت گيرد
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان گفت: ثبت وقايع حياتي نيز بايد به صورتي عمل شود كه به صورت نامحسوس و نامرئي در جامعه صورت گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، آيت‌الله عباسعلي سليماني ظهر امروز در ديدار با كاركنان ثبت احوال سيستان و بلوچستان، اظهار داشت: فرهنگ ثبت وقايع حياتي به عنوان يك ضرورت بايد مد نظر قرار گيرد.

امام جمعه زاهدان عنوان كرد: همانگونه كه فرهنگ نام‌گذاري و يا اذان گفتن در گوش فرزندان به عنوان يك مهم در خانواده‌ها دنبال مي‌شود، بايد مسئله تعيين هويت ملي نيز جزو اعتقادات جامعه قرار گرفته و اقدامات داوطلبانه از طرف خانواده‌ها صورت گيرد.

اين مسئول ادامه داد: در سيستان و بلوچستان اين موضوع بيشتر از طريق ثبت احوال پيگيري مي‌شود و كمتر از طرف خانواده‌ها صورت مي‌گيرد.

‫نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با تاكيد بر مدارك هويتي اذعان داشت: مردم بايد بدانند كه در آينده براي دريافت هر گونه خدمات اجتماعي و علمي در جامعه نياز به شناسنامه و مدارك هويتي است و بدون اين مدارك امكان ارائه خدمات به آنان امكان پذير نيست و بايد اين مسئله به صورت نهادينه بين مردم تبيين شود.

وي گفت: در جاده‌ها و مسيرهاي كشورهاي خارجي شما هيچگونه پليس را به صورت آشكار مشاهده نمي‌كنيد، زيرا اين امر به روش علمي و به صورت الكترونيك مورد بررسي قرار مي‌گيرد و مردم نيز خود را ملزم به رعايت قوانين مي‌دانند.

سليماني افزود: در حوزه ثبت وقايع حياتي نيز بايد به صورتي عمل شود كه به صورت نامحسوس و نامرئي در جامعه صورت گيرد و اين موضع چه فرد مراجعه كند و چه نكند، وقايع حياتي از طريق زايشگاه‌ها و فوت از طريق گورستان‌ها به ثبت احوال اعلام شود.‬

انتهاي پيام/75004/ن۳۰

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن