تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز كلاس‌هاي آموزش حفظ قرآن در شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآن‌پژوهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آغاز كلاس‌هاي آموزش حفظ قرآن در شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآن‌پژوهان
گروه مؤسسات قرآني مردم‌نهاد: كلاس‌هاي آموزش حفظ قرآن كريم از اول دي‌ماه در شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآن‌پژوهان تهران آغاز شده است و براساس زمانبندي از پيش تعيين شده، ادامه دارد.


شهره صديق‌ميرزايي، مسئول شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآن‌پژوهان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، با بيان اين خبر گفت: از سوي مؤسسه قرآن‌پژوهان كلاس‌هاي آموزش حفظ قرآن كريم در قالب جزء‌هاي 2، 5، 6، 9 و 19 از اول دي‌ماه برگزار شده است.

وي در ادامه بيان كرد: همچنين رشته تثبيت 5 جزء دوم قرآن كريم هفته‌اي يك روز به‌مدت 3 ماه با استفاده از لوح فشرده استاد شهريار پرهيزكار برگزار مي‌شود.

صديق‌ميرزايي افزود: براي آموزش حفظ قرآن از 6 مربي قرآن استفاده شده است كه مقرر شده حفظ هر جزء از قرآن به‌مدت 3 ماه به‌طول بيانجامد.

مسئول شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآن‌پژوهان تأكيد كرد: همچنين پايان حفظ هر جزء از قرآن، آزمون ميان ترم و پايان ترم برگزار مي‌شود و نفرات ممتاز حائز شركت در مراحل بالاتر از اين رشته مي‌شوند.

وي در پايان يادآور شد: شعبه ليلةالقدر مؤسسه قرآ‌ن‌پژوهان از بدو سال تأسيس تاكنون توانسته بيش‌از 50 حافظ قرآن در جزء‌هاي مختلف پرورش دهد؛ علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 77487776 با كد 021 تماس حاصل كنند.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن