تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802724541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم خبر دادگردآوري 10 هزار عنوان كتاب در كتابخانه تخصصي مهدويت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم خبر دادگردآوري 10 هزار عنوان كتاب در كتابخانه تخصصي مهدويت
رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم از گردآوري بيش از 10 هزار عنوان كتاب در كتابخانه تخصصي مهدويت خبر داد.


حجت‌الاسلام مجتبي كلباسي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي مركز تخصصي مهدويت اظهار كرد: انجام پژوهش‌هاي كلان در عرصه مهدويت،‌ شناسايي و طرح عرصه‌هاي جديد پژوهش، تهيه و تنظيم فهرست جامعي از كتب و مقالات پژوهشي معتبر مهدوي به منظور ايجاد زمينه‌هاي مناسب براي پژوهش در موضوعات مهدوي در دستور كار مركز قرار گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: ارائه مشاوره در زمينه پايان‌نامه‌هاي كارشناسي، كارشناسي ارشد، دكترا و تحقيقات حوزوي و دانشگاهي، رشد توانمندي علمي پژوهشي دانش‌پژوهان مركز از جمله فعاليت‌هاي پژوهشي مركز تخصصي مهدويت است.

رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم تشكيل گروه‌هاي تخصصي پژوهشي با رويكرد مهدوي در عرصه‌هاي مختلف قرآن و حديث، اخلاق و تربيت، غرب و مهدويت، تاريخ، فرقه‌ها و...، تهيه نرم‌افزارهاي پژوهشي، راه‌اندازي واحد كودك و نوجوان و راه‌اندازي واحد پاسخ به سوالات مهدوي را از فعاليت‌هاي پژوهشي ديگر مركز ذكر كرد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي انجام شده مركز تخصصي مهدويت طي سال‌هاي 80 تا 92 گفت: كتابخانه تخصصي مهدويت با بيش از 10 هزار عنوان كتاب راه‌اندازي شده، در نتيجه پژوهشگران و محققان مي‌توانند از منابع اين كتابخانه استفاده كنند.

كلباسي خاطرنشان كرد: بيش از 150 عنوان كتاب و نرم‌افزار براي مخاطبان متعدد در عرصه مهدويت منتشر شده و پايان‌نامه‌هاي سطح سه و چهار از فارغ‌التحصيلان به صورت كتاب چاپ شده است.

وي ادامه داد: 37 شماره فصلنامه علمي تخصصي انتظار موعود منتشر شده و اين فصلنامه عهده‌دار تبيين علمي و دقيق مباحث و موضوعات مختلف مهدوي است.

رئيس مركز تخصصي مهدويت حوزه علميه قم عنوان داشت:‌ دو جلد كتاب امام مهدي(عج) در آيينه قلم (مرجع مهدويت كه تمام كتاب‌ها و مقالات به صورت نمايه‌اي و موضوعي براي پژوهشگران و محققان تنظيم شده) منتشر شده است.

وي يادآور شد: 44 شماره مجله امان ويژه امام زمان(عج) در قالب 2 ميليون و 500 هزار جلد طي سال‌هاي 80 تا 92 منتشر شده كه ارتقاي شناخت عموم آحاد جامعه نسبت به آموزه‌ها و معارف اصيل مهدوي مهم‌ترين هدف انتشار اين مجله بوده و مورد استقبال عموم مردم هم قرار گرفته است.

كلباسي پاسخگويي به 3 هزار سوال كتبي، ايجاد بانك سوالات، عرضه 22 شماره مجله الكترونيكي سپيده سحر، ايجاد بانك اطلاعات كتب براي محققان، مشاوره و حمايت از پايان‌نامه‌هاي مهدوي حوزه و دانشگاه، چاپ بيش از 100 هزار نسخه مجله يلدا ويژه كودكان، تشكيل گروه‌هاي تخصصي، پژوهشي و تبليغي براي شناسايي گروه‌هاي منحرف را از ديگر اقدامات پژوهشي مركز تخصصي مهدويت حوزه ذكر كرد.

انتهاي پيام/78003/ح30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن