تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819067969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص اعتبارات عمراني استان‌ها در بودجه93 منطقي است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تخصيص اعتبارات عمراني استان‌ها در بودجه93 منطقي است
اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: در لايحه بودجه 93 پروژه‌هاي نيمه تمام كشور نسبت به پيشرفت فيزيكي كه دارند درصد بندي شده‌اند و پروژه‌هايي كه 80 تا 100 درصد پيشرفت داشته‌اند به لحاظ اعتبار تخصيص كامل مي‌گيرند و ديگر پروژه‌ها نسبت به درصد پيشرفت فيزيكي كه دارند اعتبارات متفاوتي دريافت مي‌كنند و اين روند منطقي است كه البته اعتراضات بعضي از نمايندگان استان‌ها را در برداشت كه صحيح نبود.
مهندس فولادگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب افزود: مجمع نمايندگان استان قبل از تشكيل دولت يازدهم جلسات مختلفي با وزراي پيشنهاد شده برگزار كردند و علاوه بر آشنايي با برنامه‌ها و طرح‌ها، مشكلات استان در هر حوزه خاص مطرح شد.
او با تاكيد بر اينكه استان اصفهان و نمايندگان آن اولين استاني بودند كه جلسه‌اي با رئيس‌جمهوري داشتند، افزود: بخش زيادي از اين جلسه به طرح مسائل و مشكلات آب و كشاورزي استان داشت و بيان مشكلات درباره پروژه‌هاي نيمه‌تمام، اشتغال، ‌سرمايه‌گذاري، گردشگري،‌ ميراث از ديگر موضوعات اين جلسه بود.
او با اشاره به اينكه مجمع نمايندگان استان اصفهان بايد با انسجام و هماهنگي بيشتر فعاليت كنند و نسبت به بيان مواضع استان متحد باشند، يادآور شد: بايد هر نماينده بداند مسائل حوزه انتخابيه خود را كه معارض بامسائل كلي استان است مطرح نكند زيرا بايد به مصالح كلي و استاني توجه بيشتري شود.
وي با تقدير از دولت يازدهم كه در زمان آيين‌نامه لايحه بودجه را به مجلس تقديم كرد، افزود: در 10 سال گذشته كه به عنوان نماينده در مجلس شوراي اسلامي كار مي‌كنم، ‌اين نخستين بار است كه در زمان مقرر لايحه بودجه به مجلس مي‌آيد و اين به آن معنا است كه امكان بررسي بيشتر بودجه براي نمايندگان در بخش‌هاي مختلف فراهم شده است.
فولادگر با بيان اينكه ساختار بودجه سال‌هاي قبل تغييري نكرده و دليل آن فرصت كم دولت يازدهم در بودجه نويسي بوده است،‌ يادآور شد: البته بررسي بودجه و شيوه آن هم بايد در مجلس شوراي اسلامي تغيير كند كه تاكنون محقق نشده است.
او گفت: براي نخستين بار در بودجه تبصره 8 آمده است كه امكان واگذاري پروژه‌هاي نيمه تمام كشور به بخش‌هاي غير دولتي براي تكميل فراهم شده است.
مهندس فولادگر با تاكيد بر اينكه قابليت و استعدادهاي استان اصفهان بي‌نظير است، گفت: متأسفانه استان متناسب با اين استعدادهايي كه داشته رشد نكرده است به طور مثال روند ساخت پروژه مانند ورزشگاه نقش جهان 20 سال طول كشيده است يا اينكه شاخص بيكاري در استان يك درصد بيشتر از متوسط كشوري است.
او انجام طرح تحقيق و تفحص از صنعت فولاد را عقب بودن از طرح جامع فولاد در كشور بيان كرد و افزود: ديگر دليل اين طرح ضعف در استخراج از معادن است و ديگر علت آن اجراي 8 طرح در اين حوزه در دولت قبل بوده است كه توجيه اقتصادي نداشته و نيمه تمام رها شده است هر چند شرايط فاينانس آن فراهم شده بود.
وي در ادامه وضع زيست محيطي كلانشهر اصفهان اشاره كرد و يادآور شد: روزانه 500 تن گوگرد كه حاصل فعاليت نيروگاه‌هاست بر سر مردم اصفهان ريخته مي‌شود و ما حاضريم حتي ساعت‌هاي خاموشي براي مردم اصفهان اعلام شود اما سلامت شهروندان حفظ شود.



چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن